Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kan me niet helemaal vinden in wat in deze blog geschreven staat. Liefde en vreugde zijn juist de meest verslavende emoties. Emoties die iedereen nodig heeft. Ik ben zelf het meest verslaafd aan liefde en vreugde. Niet in de vorm van relaties of altijd seks moeten hebben, maar in de vorm van genegenheid naar vrienden en familie. "Happiness is only real when it's shared" Secundaire emoties zoals haat/woede kan je door veel training wel uitbannen. Iedere vorm van woede/haat is volgens mij een emotie om een andere primaire emotie uit te bannen. Ik heb zelf ook gehad dat ik woede gebruikte om andere (primaire) emoties zoals angst of verdriet te verwerken, maar op termijn kom je erachter dat je woede niks oplost. Uiteindelijk moet je toch echt naar de kern van het probleem gaan om je emoties te verwerken. In het kort kan je zeggen dat primaire emoties onvermijdelijk zijn. Secundaire emoties zijn verslavend in de zin van dat het makkelijk is om woede of haat te uiten bij onzekerheid of angst, maar uiteindelijk schiet je niks op met je woede. Het bouwt zich alleen maar op tot je er zelf aan onderdoor gaat."
"In ieder geval niet gaan minderen, maar in een keer cold turkey. (bij roken van wiet of tabak) Mijn ervaring is dat minderen een tijdelijke oplossing is, waarbij het heel makkelijk is om weer in je oude gebruikersgedrag terug te vallen."
"Twee van de drie keer dat ik paddo's heb gebruikt, is er wel zoiets voorgekomen. Als ik zwaar trip dan kan ik soms mn zinnen amper afmaken en mijn vrienden hebben dit ook. Dus als we dan samen praten dan hoeven we onze zinnen niet eens af te maken om elkaar te begrijpen. Het lijkt dan wel alsof je al weet wat de ander gaat zeggen. Hele leuke ervaring vind ik, omdat je dan pas echt het gevoel hebt dat je elkaar begrijpt."
"De eerste keer dat ik ze at vond ik de smaak ook wel meevallen, maar de laatste keer dat ik ze at vond ik ze echt ranzig. Misschien dat die karakteristieke smaak van paddo's en truffels me gewoon meer tegen begint te staan. Als je er thee van trekt slaan ze iets eerder in en is het effect iets minder(geen feit, maar mijn ervaring). Ik eet die dingen in ieder geval nooit meer op. Voortaan maak ik er een fruitdrankje of thee van."
"Ben blij dat je een goede trip had. Icm met vla valt het inderdaad zwaar op de maag.. Een vriend van me heeft op deze manier ook al een keer zn truffels er weer uitgewerkt. Verwerken in muntthee helpt ook goed tegen de misselijkheid of muntthee drinken tijdens het verorberen van die truffels in een fruitcocktail."
"Salvia is dan ook een heel vreemd goedje. Gebeuren gekke dingen op dat spul. Misschien dat je onbewust bij jezelf denkt dat het zo even genoeg is geweest."
"Mijn meest gedenkwaardige moment is dat ik de groep waarmee ik tripte kwijt was, waarna ik een open vlakte vond. Het was er echt prachtig. Toen ben ik onder een hele mooie boom in de zon gaan liggen met mn oordopjes in (rustige gitaarmuziek en LOTR muziek) en had echt de prachtigste CEV met het gelukkigste gevoel dat ik ooit heb gekend. Het voelde echt alsof ik alleen op de wereld was met het beste gevoel dat ik kon hebben. Mijn verbazing was dan ook erg groot toen ik na een tijdje mn ogen opendeed en 2 zwaar trippende goede vrienden boven me hingen. Toen hebben we met zn drieën hele blije gesprekken gehad, waarbij we telkens maar een paar woorden van een zin zeiden en toch elkaar begrepen. Eigenlijk vind ik bijna al mn trips legendary"
"TeKNoZem zei: soldiermoney zei: Hoe je truffelthee maakt weet ik eigenlijk niet precies. Volgens mij mag het niet te heet worden omdat de werkzame stof dan wordt afgebroken Klik om te vergroten... Is toch dezelfde stof, psylocibine, welke ook in paddo's zit? Lijkt me sterk dat je geen truffelthee kan maken. ;> Klik om te vergroten... Truffelthee werkt gewoon hetzelfde als paddothee. Ik heb het 2 maanden geleden gemaakt en het werkte prima. - Truffels in stukjes snijden. - Precies genoeg water in de pan doen voor het aantal personen die ervan gaan drinken - Water verwarmen tot het flink heet is, maar niet kookt. - Truffels erbij doen - Kwartier in laten trekken, goed roeren en ervoor blijven zorgen dat het niet gaat koken. - Na een kwartier met een zeef de stukjes truffels uit het water filteren. - Theezakje erin en klaar"
"DarkDesire zei: Is de werking van truffelthee nog goed als deze afgekoeld is? (Lees; helemaal koud?) Klik om te vergroten... Ik zou niet weten waarom niet. Als de truffels maar wel met heet water zijn vermengd en dus in de eerste instantie op de goede manier gemaakt zijn, dan moet het volgens mij niks uitmaken of het water is afgekoeld. Ik heb het alleen nooit geprobeerd."
"Mijn 'gameverslaving' is zelfoplossend, aangezien ik alleen van spellen hou die ik kan uitspelen Ik ben er wel een bepaalde periode veel mee bezig, maar ik stop ermee zodra ik het spel heb uitgespeeld. Spellen die ik niet uit kan spelen, gaan me al snel vervelen."