Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"weinig"
"Ligt eraan hoe groot je vinger is he... En hoe dik je het erop hebt..."
"zommes zei: Zat gewoon een te grote hoeveelheid MDMA in, gok ik. Klik om te vergroten..."
"Heb het ook eens gehad. En vind het zeker om aan te raden. Kben sindsdien altijd rond aan het vragen geweest, maar nooit iets gevonden..."
"Ik koop altijd liever kristallen dan echt poeder. Maar neem gewoon hetzelfde wat je normaal zou nemen met een pilletje. Teveel pakken gaat ook niet erg snel met mdma."
"Op het moment dat ze inkicken doet een jointje bij mij ook wonderen om hem even een knoop hoger te kicken"
"In Explosion zit de stof Methylone: http://www.erowid.org/chemicals/methylone/ Lijkt op MDMA, maar ik vond het leuker moet ik zeggen."
"kweet nisk over zeeland, maar kwet wel dat je nooit te oud voor een feestje bent"
"berbe zei: Saivy zei: Jammer dat ze hier coke en speed aanraden, want het is net zo ongezond als xtc. Kan je niet gewoon wat minder xtc gebruiken, bijvoorbeeld 2 keer in een maand ofzo.. dan blijft het leuk als je het neemt. Anders weet ik ook geen drugs die dat kunnen vervangen.. Klik om te vergroten... zou iknog niet zo zegge al is speed in tegestelling tot coke 100% chemisch het is minder giftig voor je hersens dan coke en xct maakt gate in je hersenen Klik om te vergroten..."
"Ja, lekker muziekje op, meestal een jointje erbij. Ben ik zo een uur zoek"