Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone Dit klinkt erg interessant; een sterkere analoog van ketamine met sterke dissocatie die toch ook weer een beetje anders is... het enige wat mij bij deze een beetje tegenhoudt is de genoemde opiaat effecten; zou deze stof dan ook fysieke afhankelijkheid op kunnen wekken door de sterkere opiaat binding of valt dat mee? Denk dat als ik deze ga proberen dat nog wel een jaartje duurt, tot er op zijn minst meerdere mensen zijn geweest die slecht met deze stof omgesprongen zijn zodat de risico's wat beter in kaart zijn."
"Vrouwtje_Amsterdam zei: En sterke drang om weer op nieuw te gebruiken zeiden ze bij Jellinekk dus pas er mee op! Klik om te vergroten... Dat is ook sterk terug te vinden op erowid.org in meerdere reports; lijkt me spul om mee op te passen."
"Koffie, de joint draai ik nu. Veel te vroeg hier."
"underworld zei: Oom Klaas zei: Alleen beter niet snuiven, toch? Klik om te vergroten... snuiven kan wel, zolang je onder de 20 mg blijft. boven de 25 mg wordt het neurotoxisch aangezien het ook tevens als maoi remmer fungeert en het niet snel genoeg afgebroken wordt. zijn al meerdere sterfgevallen bekend van nasale dosissen van 30+. tevens is het t goedje dat het meest pijn doet in je neus qua snuiven, so be prepared en leg wat zakdoekjes klaar om zsm je neus te snuiten na 10 min. het is trouwens echt een visueel spektakel mocht je snuiven de onset is wel behoorlijk heftig. Klik om te vergroten... Juist gezien de sterfgevallen bij het snuiven zou ik dat echt enorm afraden, oraal werkt de stof ook en zo te zien in dat wel een stukje veiliger. Ik zou het bij deze stof trouwens zéér nauw met de dosissen nemen, en absoluut de dosis afwegen en niet eyeballen. Als we erowid mogen geloven kan het boven de 50 mg dus al dodelijk zijn, en dat is geen risico dat je echt wil nemen lijkt me. Verder lijkt het me uit de reports een fascinerend en zeer visueel goedje, dus veel plezier er mee"
"Re: Diphenhydramine & Dimenhydrinaat in Nederland verkrijgba Waarom zou je vrijwillig een delerium in gaan waar in het niet goed te stellen is wat echt en niet echt is? De recreatieve waarde van zoiets lijkt me dan ook vrijwel nihil."
"4-ho-mipt schijnt interessant te zijn; is een tryptamine en praktisch een analoog van psilocine maar de werking schijnt toch vrij anders te zijn. Heb vernomen dat het mooie visuals en diepe gedachtes geeft en niet zo'n bodyload als bij paddo's, zeker niet op lagere dosissen. Ik ga dit stofje zelf nog eens een keertje proberen. De 2c's schijnen ook allemaal interessant te zijn maar de 2c-t-x stoffen hebben een groter potentieel voor bijwerkingen en kunnen mogelijk vanaf niet-idiote hoge doseringen al gevaarlijk worden, dus daar mee in principe nog meer oppassen dan dat men met RC's sowieso al moet."
"PepTalk zei: Het kan wel degelijk AMT zijn, maar als er een geheel nieuw tripmiddel zou zijn, en niet een nieuwe 2c-x dan zou je dat op dit forum snel te weten komen. Klik om te vergroten... Haha onzin. www.erowid.org; kijk eens bij de chemicals list, en daar staat zelfs lang niet alles"
"Spor zei: AMT kan zeker, ik zou niet weten waarom niet. AMT is een langwerkende, vrij heftige tryptamine als ik het goed begrepen heb. Een goeie bekende van mij beschreef het als lsd achtig, maar veel euforischer. Het zou ook lang geduurd hebben (~15 uur) en zou in het begin erg onprettig zijn geweest op de maag (misselijkheid en kotsen). Klik om te vergroten... Dan weet ik nog dat het volgensmij werkzaam is in dosissen tussen de 10 en 40 mg, maar al die informatie is natuurlijk vrijelijk beschikbaar op erowid. Bij de toch iets onbekendere stoffen is het wel aan te raden flink wat tripreports te lezen daar gezien de informatie nog niet omvangrijk genoeg is voor effectieve samenvattingen."
"Err0r zei: Spor zei: Ach, maakt echt niet zoveel uit. 2cb pillen zijn wat, zeg 15mg per pil ? Zelfs als je "per ongeluk" de hele voorraad wegslikt in een keer kan er weinig écht fout gaan. Mijn max dosis 2cb ligt, geloof het of niet, op 170mg in 4x binnen 6 uur, toen ik notabene terug kwam van een dnb feest met mdma. Heerlijke trip gehad, veel gelachen en gehangen en uiteindelijk zelfs nog met 2 pizza's over een hek geklommen omdat mn tripmaat in de tijd dat ik pizza halen was in slaap was gevallen. My point being: er kan weinig mis gaan als je het nog neemt. Klik om te vergroten... Het is super voor jou dat je dit kan hebben, echter zijn anderen niet zo gelukkig: https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=4643 Klik om te vergroten... Dat report is nou niet bepaald een typerend voorbeeld voor wat er gebeurt met een hoge dosis 2c-b. Het betreft een persoon die ten eerste gelooft in het trippend waarnemen van entiteiten; dan krijg je zoiets al sneller en iedereens trips zijn significant anders, de kans dat de topic starter dat meemaakt is vrijwel nihil. Tuurlijk is het handig om mensen te wijzen op wat van de meest dramatische verhalen maar ze zijn geen goed voorbeeld op zichzelf. Er staan zat 2c-b reports op erowid van even hoge of hogere gesnoven dosissen die niet zo afliepen. Dan wil ik nog wel even waarschuwen dat de dosis wel minstens door midden moet ten op zichte van wat je oraal zou willen nemen als je het snuift, dus iets om op te letten is het op zich wel, maar 2c-b is geen uitgesproken giftig stofje is al gebleken door meerdere hoge dosis experimenten van mensen (wie weet nog stonie met de weegfout, 330 mg 2c-b?)."
"Ellesdee zei: Hoort deze dan btw niet in t RC gedeelte? Klik om te vergroten... Zal gedaan worden."