#1
st an zei:waarom verbaasd dit me nietHalewoe zei:Madonna in de Amsterdam Arena (3 september 2006)
![]()
Omdat ik er te veel en te graag over praat
En ja, ik ben me ervan bewust dat het een retorische vraag was :P
st an zei:waarom verbaasd dit me nietHalewoe zei:Madonna in de Amsterdam Arena (3 september 2006)
![]()

cunt zei:opgezwolle + typhoon in groningen vorig jaar
d.a.c. in 2005 op 5 mei in wageningen, zo wat ging het daar lekker los![]()
DrippTone zei:Trentemöller op Lowlands 2007.
Prodigy op Lowlands 2005.
Corvus Corax op Wacken open air 2008.
Aux Raus op Arts & Music festival 2008.
Apocaliptica in Paradiso.
Skream & Benga in de Watt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."