Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste optreden/festival/feest ooit?

Beste optreden/festival/feest ooit?

143 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#1
22/12/07 Speedfreak @ Cave de cornillon in Luik. Kende niemand daar, was helemaal alleen, en volledig uit m'n dak :grin: .

03/12/08Nile @ 013 in Tilburg zal ik ook nooit vergeten.


18/06/08 - 22/06/08 The Third aye in de ardennen, beste festival ever! Nog steeds als ik erover vertel tegen iemand die er niet bij was komen de mensen die er wel bij waren de komende 2 uur vullen over hoe geweldig 't was.

't Is een behoorlijk lijstje, maar ze waren wel de moeite om te noemen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
't Gaat om het beste ooit he, niet alles opnoemen :confused:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja hey, zo makkelijk kan ik niet kiezen he. Al die dingen hebben een fikse plek in mijn geheugen als het om optredens gaat.

Ik moet er zelfs nog een aan toevoegen:

Wel wat duur (ook de reis naar Antwerpen :P) maar absoluut de moeite waard.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
Trentemöller op Lowlands 2007.
Prodigy op Lowlands 2005.
Corvus Corax op Wacken open air 2008.
Aux Raus op Arts & Music festival 2008.

Apocaliptica in Paradiso.
Skream & Benga in de Watt.
Klik om te vergroten...

Prodigy op LL05 vond ik eigenlijk wel wat tegen vallen... Maar was wel erg goed feestje... trentmuller was dope en aux raus is garantie voor loeihard knallend feest! :)
Mijn beste optreden, concert en festival in één was The Chemical Brothers op Sziget Festival!


foto at the spot.



een goed kwaliteit filmpje van hoe het er uit zag, was hetzelfde soort optreden... erg intens.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rise Against @ Melkweg 2006
Chemical Brothers @ Summercase Barcelona 2007
Daft Punk @ HMH 2007
Underworld @ Rock Werchter 2008
Kevin Saunderson @ Awakenings 2008
Luke Slater AKA Planetary Assault Systems @ Melt 2009
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Twijfel tussen een concert van BLACK FLAG in de paradiso, heeeeeel erg lang geleden met Henry Rollins als zanger of NEW MODEL ARMY in het Paard van Troje, ergens aan het begin van de jaren 90.
Echt van die optredens waarbij je vanaf de eerste toon in zware vervoering raakte zonder dope of drank in je lijf.

Hoewel 3 DOORS DOWN een paar maanden geleden in de HMH ook wel hevig kicken was.



h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMA<3 zei:
Charly Lownoise & Mental Theo @ Decibel 2009.
ben eigenlijk helemaal niet zon happy/early fan maar toch. toen was echt helemaal geweldig!!
enne Donkey Rollers @ Qlimax 2006
Klik om te vergroten...

Jij bent vooruit in de tijd gereisd? bedoel je niet @ dominator 2009 -> daar waren ze namelijk echt rete vet!

Vetste feest was voor mij wel Decibel '09 -> wat een mooi feest was dat! :hearteyes:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Festivals die ik meesterlijk vond dit jaar waren:

-Dour Festival (Belgie)
Rusko live, Rahzel, Venetian Snares, Tim Exile, Joker, N-type, Aphex Twin, Boy 8 bit, Isreal Vibration, etc..

-STRP Festival (Eindhoven)
Aphex Twin, Squarepusher, Venetian Snares, etc..

Van grote stampfeesten hou ik niet zo, ben meer van de alternatieve beukmuziek zoals bovenstaand.

Sowieso was Dour Festival echt baas, veel verschillende muziek, goede sfeer en veel te veel drugshoofden (myself included). Een dikke aanrader.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
Charly Lownoise & Mental Theo@Defqon 2009 :openmouth:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#10
knolselderij zei:
Charly Lownoise & Mental Theo@Defqon 2009 :openmouth:
Klik om te vergroten...

die heb ik helaas gemist, heb daar bijna heel de dag @ de main gestaan.. :openmouth:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
hersenspinsel zei:
knolselderij zei:
Charly Lownoise & Mental Theo@Defqon 2009 :openmouth:
Klik om te vergroten...

die heb ik helaas gemist, heb daar bijna heel de dag @ de main gestaan.. :openmouth:
Klik om te vergroten...


hoe heb je dat vol gehouden ik bleef kapot van de hitte, we zijn er toevallig terecht gekomen (gelukkig) stond alleen maar op de blue en de black
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
BlackRobBlunt zei:
Soulfly, bruutste live act.
Klik om te vergroten...
DrippTone zei:
Prodigy op Lowlands 2005.
Klik om te vergroten...
Anti-Flag op dauwpop 2008
Rammstein op Fields of Rock (? 2004/2005 ?)

En voor de rest alle lowlands natuurlijk :beer:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het concert van Beck een aantal jaar geleden in de Paradiso. Na afloop zijn ik en mijn vriendin nog met alle bandleden het nachtleven van A'dam in gedoken. Het is een van de meest fantastische nachten van mijn leven geweest (en ja, het optreden was ook errug goed! :wink: )!!!
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#14
knolselderij zei:
hersenspinsel zei:
knolselderij zei:
Charly Lownoise & Mental Theo@Defqon 2009 :openmouth:
Klik om te vergroten...

die heb ik helaas gemist, heb daar bijna heel de dag @ de main gestaan.. :openmouth:
Klik om te vergroten...


hoe heb je dat vol gehouden ik bleef kapot van de hitte, we zijn er toevallig terecht gekomen (gelukkig) stond alleen maar op de blue en de black
Klik om te vergroten...

Daar stonden veel vrienden van me.. Heb trouwens wel even Brennan Heart gecheckt in de Blue vanwege zijn nieuwe album :rolleyes:
Verder heb ik me uitstekend vermaakt @ de main (alhoewel er niet geweldig werd gedraaid)
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
wegens mijn (nog) minderjarige leeftijd weinig festivals geweest. ( in ieder geval waar ik heen wil is meestal 18+)

Maar alcatrazz 2008 , Samen met een maat VIP . zijn ma was organisatrise . Echt vet, alles gratis in het vip gedeelte. Ook dj's en dergelijke kwamen daar. Heb bijvoorbeeld met Ron v.d. Beuken staan praten nadat hij een machtige Back2back met John Marks draaide. Sidney sampson ook kort gesproken . Ook heerlijk diner gehad. was super.

Dus ja, heeft toch een behoorlijke waarde. Leuk waren die vragende gezichtjes van kennissen; Huh ? hij hier ? als vip ? wtf ?
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Centertek 2009 @ Poland - Vetste live act ooit gezien - Heb wel geen idee wie het was...
A
AngelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tja..

Een paar jaar geleden was ik bij een intiem concert van Evanescence..
Dat was toch wel het vetste concert(zeker op dat moment, ik was toen 15 geloof ik:P)

En..
MADNESS!!! Pinkpop dit jaar!!

Verder ben ik eigenlijk niet zo'n concertganger, dus heb ik nog niet zoveel vette concerten meegemaakt(*shame*)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Shadowlands Terrorists @ Dominator 2008
Vince vs. Zany @ Decibel 2008

:rock:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#19
'5 days of, Justice' hoort toch wel in mijn top. Verder ook Ground Zero en menig thuisparty.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beste optreden: Immortal Technique iets van 3 jaar geleden.
Beste festival: Reggae Sundance (helaas is het dit jaar afgelast)
Beste feest(en): De thuis-party's met een hoop vrienden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."