Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel mooi geschreven! En LSD.. daar ben ik ook zoooo nieuwschierig naar! Ach mijn tijd komt nog wel"
"MetaalKonijn zei: 't Schijnt dat foto's van je immensche stash op internet zetten, kan leiden tot een bezoekje van the cops. Daarnaast, wat wil je, dat iedereen even foto's gaat posten van z'n skrale grammetjes? :P Klik om te vergroten... Idd.. take care met dit soort acties! Anyway.. veel plezier met het vullen van je caps! Houd je wel van de straat zo n klusje! Whahaha!"
"Kweenie of er meer mensen zijn die dit ervaren, maar zodra ik een lijn gesnoven heb, wordt ik echt kotsmisselijk.. Vind ik dus erg jammer.."
"Thanks mensen.."
"JewCookie zei: Moon zei: Heb ik ook wel eens het ligt aan de kwaliteit. Als je misselijk wordt helpt activia inderdaad heel erg goed. Klik om te vergroten... Hmm, hij heeft het altijd volgens mij. Maar ach, wat is het probleem als je neus nog aan je hoofd zit.. Klik om te vergroten... Wou gewoon weten of dat een bekend "probleem" is.. Bedoel, is niet echt een pretje als je heletijd op het punt staat om te Maar hangt er ook van af hoeveel ik snuif.. meestal heb ik dan toch iets te veel genomen.."
"zommes zei: Anathema zei: Kweenie of er meer mensen zijn die dit ervaren, maar zodra ik een lijn gesnoven heb, wordt ik echt kotsmisselijk.. Vind ik dus erg jammer.. Klik om te vergroten... Ik heb precies hetzelfde met pep die met cafeine versneden is, dus probeer een keer onversneden speed te nemen om te kijken of jij dat ook hebt. Als je dat te scherp vind kan je het ook gewoon met zetmeel versnijden om het wat te verdunnen, daar word je sowieso niet misselijk van. Klik om te vergroten... Oke, thanks..!! Voor de rest is het op zich prima spul. Kheb er uren plezier van.."
"Frisko zei: hou u der vanaf kerel,het is het nie waard. geloof mij!!!!!!!! Klik om te vergroten... Uh, dame.. is dat ook goed In iedergeval, wat is de reden waarom jij zegt dat het niet waar is.. Daar ben ik erg benieuwd naar!"
"Dzy zei: Omdat hij gepakt is met veel GBL en NaOH Klik om te vergroten... He, da s sneu voor em.."
"Bedankt voor je reactie.. Ik denk dat het ook wel goed is dat je dit bericht post, voordat er mensen zijn die klakkeloos GBL bestellen via internetsites.. Ik heb zelf ook gelezen dat de instanties die het aanbieden ook een plicht hebben om dit te melden.. dus er was me al iets van duidelijk.."
"Sowieso mag ikje reportjes wel heel graag lezen Technora! Dit is ook weer een super report!!!!"