Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste concert ooit Het vetste concert wat ik ooit gezien heb was dat van Wednesday 13 ergens in Hasselt, dat kostte maar 8 euro en was extreem vet, er was namelijk zo'n wijf die Wednesday de hele tijd was uit aant dagen (aan het dreigen enz) en op een gegeven moment hing die wednesday zeg maar over het publiek (moeilijk uitteleggen) dus dat wijf die grijpt hem bij de arm (was een heeeele kleine zaal) en probeert hem de zaal in te trekken maar daardoor viel hij bijna dus de muziek stopt en die Wednesday die stapt ff naar achter en springt vervolgens die zaal in om dat wijf te meppen, iedereen had zoiets What the fuck gebeurt hier, en die KitKit (gitarist) schreeuwt opeens Fuck That Bitch en toen ging het concert door Maar ik had natuurlijk nog nooit zoiets meegemaakt, WEDNESDAY"
"Ik heb achter de bar gewerkt bij MOH mss heb je wel gratis drank van me gekregen want ik doe daar niet moeilijk over whaha, Ik vond het echt helemaal geweldig Ik vond de Anthem dit jaar ook wel leuk opzich alhoewel ik toch nog altijd die van Angerfist - The world will shiver het vetste vond tot nu toe En Angerfist speelde ook super goed he!!! Ik heb ook nog met de beveiliging gepraat er is anderhalve tot 2 kilo drugs in beslag genomen voornamelijk mdma, en zelfs heroine hebben ze in beslag genomen, ze hebben ook ongeveer 15 mensen mee naar buiten genomen waarvan ze gezien hadden dat ze aant dealen waren en die konden gelijk mee met een politie busje naar het bureau... kut van die 45euro dan en natuurlijk ALLES wat je mist en uiteraard de boete die je krijgt whehe, er waren ook 2 mensen daar in coma geraakt vanwege overdosis en ze hebben een aantal moeten reanimeren (heb lang met security gepraat want vond het echt intressant) Ik heb trouwens idd ook een jongetje aan de bar gehad die eruitzag als 14 whaha met een zonnebril op geloof ik, ik heb me dat onthouden omdat ik het al extreem vreemd vond Ik heb trouwens ook bij Hellraiser achter de bar gewerkt en wss nu weer in Juni bij Hellraiser vs Megarave Gaat iemand toevallig naar Vince tegen de rest? De Line Up is echt geweldig namelijk"
"Freezing zei: ***Star_System*** zei: Ik heb achter de bar gewerkt bij MOH mss heb je wel gratis drank van me gekregen want ik doe daar niet moeilijk over whaha, Ik vond het echt helemaal geweldig Ik vond de Anthem dit jaar ook wel leuk opzich alhoewel ik toch nog altijd die van Angerfist - The world will shiver het vetste vond tot nu toe En Angerfist speelde ook super goed he!!! Ik heb ook nog met de beveiliging gepraat er is anderhalve tot 2 kilo drugs in beslag genomen voornamelijk mdma, en zelfs heroine hebben ze in beslag genomen, ze hebben ook ongeveer 15 mensen mee naar buiten genomen waarvan ze gezien hadden dat ze aant dealen waren en die konden gelijk mee met een politie busje naar het bureau... kut van die 45euro dan en natuurlijk ALLES wat je mist en uiteraard de boete die je krijgt whehe, er waren ook 2 mensen daar in coma geraakt vanwege overdosis en ze hebben een aantal moeten reanimeren (heb lang met security gepraat want vond het echt intressant) Ik heb trouwens idd ook een jongetje aan de bar gehad die eruitzag als 14 whaha met een zonnebril op geloof ik, ik heb me dat onthouden omdat ik het al extreem vreemd vond Ik heb trouwens ook bij Hellraiser achter de bar gewerkt en wss nu weer in Juni bij Hellraiser vs Megarave Gaat iemand toevallig naar Vince tegen de rest? De Line Up is echt geweldig namelijk Klik om te vergroten... Ja twas idd een superfeest, angerfist draaide goed, maar nosferatu vs endymion draaide SUPER! vond het echt geweldig en helemaal gewledig toen met die aanstekers enzo kan me wel herinneren dat ik gratis drinken heb gehad, kreeg ineens een beker redbull in mn hande geduwd door een vriend die zei; deze heb k gratis gekrege haha kheb ook paar mense weggedrage zien worde, eentje om 23.00 ofzo al, lkr geldverspilling etc.. Klik om te vergroten... Mss heb je die redbull dan van mij gekregen! whahaha dat zou wel echt heel vet zijn"
"trippende bands Velvet Acid Christ<3 die moeten jullie downloaden echt te vet als je aant trippen bent"
"Hoihoi, ik vroeg me af wie van jullie allemaal naar Vince tegen de rest gaat?? (31-03-07 in Eindhoven) Er is echt een vette Line up dus eigenlijk moet iedereen gewoon komen"
"Eier zei: Euwh, hardcore, blurgh. Ik dacht eerst een soort volwassen versie van Ernst, Bobby en de rest. Maar dan met Vince, die tegen is. Klik om te vergroten... WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA wat een geweldige comment WHAHAHAHAHA bestond dat maar he"
"ik zou zooo graag willen gaan, en een vriendin die gaat met een hele bus er naar toe maar kan niet want moet op het moment op mn geld letten helaas"
"Freezing zei: Ah jammer.. Ben net terug was super Klik om te vergroten... vertel me er alles over Neophyte was er he, eigenlijk zegt dat dan al genoeg"
"Freezing zei: jaa twas echt super ik was ongeveer vanaf Lady Dana in de hardcore zaal, het KNALDE als een gek helemaal dooreen en alles. geen geluidslimiet had k gehoord. nou toen evil activities kwam ging t helemaal tekeer, maar t was alleen heftig druk in die hardcore zaal waardoor je niet ff lekker uitgebreid kon loosgaan :P verder was het gwn nog super had er minder van verwacht eerlyk gezegd. pendelbussen waren ook chill geregeld alleen zate die bomvol :P iedereen er natuurlyk op af renne want dat tarm centre lag best ver van de koln hbf af.. achja, was dit nu btw de laatste editie van raving nightmare??? Klik om te vergroten... ohhh dat klinkt echt geweldig wat ontzettend kut dat ik niet daar was Maar ga je mss ook naar Hellraiser vs Megarave dat is wel pas in Juni maar daar ga ik iig wel naar toe, mss dat ik daar zelfs werk als we dan kunnen meeten (zodat ik weet wie je bent uiteraard) krijg je gratis drinken Nadat ik je verhaal over Raving heb gelezen heb ik zooo'n zin in een feestje he! Ik weet niet of dit de laatste editie is ik ga dat eens navragen, ik heb zoiets laatst ook al gehoord maar weet het dus niet zeker"
"je moet de paddo's eten met ketchup of die frietsaus van de MC Donalds (die je gewoon in de supermarkt krijgt) dat is echt heel lekker whaha een vriend van mij heeft laatst paddo's gedroogt en opgegeten met pure chocolade omdat dat het effect veel sterker maakt maar hij had wel een geweldige trip maar echt niet veel speciaaler dan als je verse eet zonder chocolade"