Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pim fortuyn bedoel ik"
"OK, ellesdee!"
"heb een halve portie mexicaanse genomen, en zeker getript, het was mijn eerste keer!!! vage shit, ik heb mijn verhaaltje bij de tripreports beschreven...."
"beste mensen, ik ben zeer nieuwsgierig naar paddos, en wil het dan ook uitproberen binnenkort... een vriend van me wil mexicaanse doen omdat die beginners zoals wij aangeraden worden, maar ik heb ergens gelezen dat truffels nog vriendelijker zijn voor beginners.....klopt dat??? ik wil rustig beginnen omdat ik 2 jaar terug bij mijn eerste joint een paniekaanval kreeg, ik dacht echt dat ik een hartaanval zou krijgen, het was totale paniek! achteraf gezien vind ik het overdreven, maar ja, paddos zullen toch een nieuwe ervaring met zich mee brengen en ik weet zeker dat ik weer zal denken aan die angstige momenten van toen. wat raden jullie een een klein beetje bezorgde beginner aan? truffels of mexicaanse paddos?? peace!"
"yo, over een paar uur ga ik voor het eerst paddoos eten, ben er nog niet helemaal uit of het philosopher stones of gewoon mexicaanse worden, sowieso halve portie.... k heb er veel zin in, na een paar weken zowat alle sites doorgelezen voel ik me goed voorbereid! helaas beetje stress gekregen omdat ik opeens veel moet doen voor school binnenkort maar ja, het is niet zo dat het mijn stemming zwaar beinvloed heeft... ik zal laten weten hoe het is gegaan..."
"ik en me maatje hebben vandaag voor het eerst paddoos gegeten, al weken verheug ik me erop, alle info bij elkaar gezocht, nou we beginnen elk met een halve portie.... we kregen het koud, voelde ons daarna lekker, maar daar bleef het bij, het is 2 uur geleden of 2 en halve uur, ik den kdat er niks meer komt hoor..... kan het zijn dat een halve portie te weinig is???"
"k denk philosopher stones, ook bekend als truffels"
"portei mexicaanse bestond uit 35 gram d8 ik,. nou de helft daarvan .....heel erg zonde vind ik het, wilde echt trippen"
"hartelijk dank voor de reacties... ik d8 ook al om eerst truffels te proberen, maar ja als dat bevalt dan ga ik ook een keer mexicaanse proberen! Het is meer met welke kan ik het best beginnen... k hoop op meer reacties, echt leuk zo een site over drugs! al deze info maakt mensen meer bewust van drugs dan als het in de taboesfeer wordt gepusht. ,ijn complimenten voor deze site! peace!"
"flashkop zei: Solidius zei: De tijd zal hem leren. Klik om te vergroten... waarschijnlijk, hier in belgie wordt je neergestoken als je geen sigaret of mp3 wil afstaan, ik kan me goed iets voorstellen bij wat je zegt en ten slotte nemen idd veel moslims het recht in eigen hand, kijk naar Pim Fortuin Klik om te vergroten... als je wat wil zeggen moet je je huiswerk doen sukkel, pim foruyn is niet door een moslim vermoord..."