Hopelijk gaat het volgend jaar weer door. Ik heb het dit jaar wel gemist..
#2
Eric Clapton @ Flanders Expo 199? (ondanks zijn leeftijd toen nog altijd one of the best)
Damian Marley @ Werchter 2006 (ben anti-Werchter en kwam eigenlijk enkel voor de peppers maar die vond ik minder, dit optreden maakte het wel goed, bijzonder veel sfeer in de marquee toen)
Popof @ Dour 2009 (gewoonweg geniaal, Dour heeft imo heel veel te bieden voor de muziekliefhebber)
#3
Soulfly @ Dynamo open air 2004.
Velvet Revolver @ Fields of Rock 2005.
Foo Fighters @ Lowlands 2005.
Opeth @ Graspop mm 2006.
Corvus Corax @ Lowlands 2006.
Charlie Dee @ Lowlands 2006.
Groove Armada @ Lowlands 2007.
Killswitch Engage @ Wacken open air 2008.
LeLe @ Lowlands 2008.
Andy C @ Lowlands 2008.
Jaya the Cat @ Willemeen Arnhem 2009.
Gewoon even een opsomming van een aantal dingetjes die me goed zijn bij gebleven.
#4
Donderdag heb ik eindelijk The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble mogen aanschouwen. En gottegottegod wat was het mooi.
En Sunn O))) laatst in Tivoli de Helling heeft ook een plekje in m'n hart gekregen.
Olle
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.