#1
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Vet! Ik wil ook nog ooit contrabas leren spelen, maar het is gewoon erg duur. Dus daarom zal ik moeten wachten tot later.Pak Suiker zei:Mijn eerste instrument is basgitaar, ik speel ook een beetje (elektrisch) gitaar, probeer tevergeefs bluesharp te spelen en ik heb een aantal jaar privé zangles gedaan.
Helaas kan ik tegenwoordig niet meer zingen, omdat ik geen bereik meer in m'n stem kan (lees: wil) gebruiken.![]()
Eigenlijk heb ik altijd al contrabas willen spelen, maar omdat dat niet haalbaar was ben ik maar basgitaar gaan spelen.
Binnekort wil ik die droom van contrabas spelen waar gaan maken.
Mijn instrumenten zijn:
- Ibanez Blazer Custom USA basgitaar
- Silvertone Apocalypse Special basgitaar
- Ibanez Axster Custom Made elektrische gitaar
- 1 of andere crappy Impax elektrische gitaar die naar de maan is. :P
- Hohner MS Blues Harp (in A)
Mijn amps zijn:
- Marshall 100 watt bass amp
- Hartke 15 watt bass amp
- Fender (champion) 75 watt gitaar amp


tijd gaat snel als je plezier hebt..