Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk instrument bespeelt DF.

Welk instrument bespeelt DF.

128 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Pak Suiker zei:
Mijn eerste instrument is basgitaar, ik speel ook een beetje (elektrisch) gitaar, probeer tevergeefs bluesharp te spelen en ik heb een aantal jaar privé zangles gedaan.
Helaas kan ik tegenwoordig niet meer zingen, omdat ik geen bereik meer in m'n stem kan (lees: wil) gebruiken. :(
Eigenlijk heb ik altijd al contrabas willen spelen, maar omdat dat niet haalbaar was ben ik maar basgitaar gaan spelen.
Binnekort wil ik die droom van contrabas spelen waar gaan maken. :grin:

Mijn instrumenten zijn:
- Ibanez Blazer Custom USA basgitaar
- Silvertone Apocalypse Special basgitaar
- Ibanez Axster Custom Made elektrische gitaar
- 1 of andere crappy Impax elektrische gitaar die naar de maan is. :P
- Hohner MS Blues Harp (in A)

Mijn amps zijn:
- Marshall 100 watt bass amp
- Hartke 15 watt bass amp
- Fender (champion) 75 watt gitaar amp
Klik om te vergroten...
Vet! Ik wil ook nog ooit contrabas leren spelen, maar het is gewoon erg duur. Dus daarom zal ik moeten wachten tot later. :rock:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Welk instrument bespeeld DF.

BT2303 zei:
Pak Suiker zei:
Mijn eerste instrument is basgitaar, ik speel ook een beetje (elektrisch) gitaar, probeer tevergeefs bluesharp te spelen en ik heb een aantal jaar privé zangles gedaan.
Helaas kan ik tegenwoordig niet meer zingen, omdat ik geen bereik meer in m'n stem kan (lees: wil) gebruiken. :(
Eigenlijk heb ik altijd al contrabas willen spelen, maar omdat dat niet haalbaar was ben ik maar basgitaar gaan spelen.
Binnekort wil ik die droom van contrabas spelen waar gaan maken. :grin:

Mijn instrumenten zijn:
- Ibanez Blazer Custom USA basgitaar
- Silvertone Apocalypse Special basgitaar
- Ibanez Axster Custom Made elektrische gitaar
- 1 of andere crappy Impax elektrische gitaar die naar de maan is. :P
- Hohner MS Blues Harp (in A)

Mijn amps zijn:
- Marshall 100 watt bass amp
- Hartke 15 watt bass amp
- Fender (champion) 75 watt gitaar amp
Klik om te vergroten...
Vet! Ik wil ook nog ooit contrabas leren spelen, maar het is gewoon erg duur. Dus daarom zal ik moeten wachten tot later. :rock:
Klik om te vergroten...

Ik heb precies hetzelfde probleem hoor. :P
Gelukkig kan ik het al wel een beetje spelen, dus dat scheelt al iets.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Andrew speelt nog steeds electrische gitaar, en het gaat steeds beter
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Sinds mijn 13e/14e begonnen met drummen, ben nu 21.
In de tussentijd gitaar leren spelen, en met gitaar komt basgitaar.
Ik kan ook wat synth/piano dingetjes spelen maar niks bijzonders.
Ook maak ik veel software muziek :)

Offtopic: fantastische gif-onderschrift Andrew :grin:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Paradox zei:
Sinds mijn 13e/14e begonnen met drummen, ben nu 21.
In de tussentijd gitaar leren spelen, en met gitaar komt basgitaar.
Ik kan ook wat synth/piano dingetjes spelen maar niks bijzonders.
Ook maak ik veel software muziek :)
Klik om te vergroten...

Klinkt goed. Bandje beginnen ? :beer:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Speelt gitaar zowel acoustisch als electrisch. :rockband: :rock:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Nog altijd gitaar En een klein beetje drums, mis alleen wel een stukje coördinatie hiervoor heb ik wel gemerkt :grin: .
Daarnaast bespeel ik, of eigenlijk speel ik zo nu en dan nog wel eens met de mixer en draaitafels-cdspelers-usb ding, beetje FL Studio erbij. Je weet wel, beetje huis tuin en keuken dj-en.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Welk instrument bespeeld DF.

ik kan dwarsfluit spelen, heb zelfs in m'n jongere jaren nog in een orkest gezeten :tearsofjoy:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Welk instrument bespeeld DF.

funky_skunk_junky zei:
ik kan dwarsfluit spelen, heb zelfs in m'n jongere jaren nog in een orkest gezeten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ik zie het al voor me jij in een orkest...je was zo'n braaf meisje...wat is er met je gebeurd Deborah :wink: :tearsofjoy:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Lauu zei:
funky_skunk_junky zei:
ik kan dwarsfluit spelen, heb zelfs in m'n jongere jaren nog in een orkest gezeten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ik zie het al voor me jij in een orkest...je was zo'n braaf meisje...wat is er met je gebeurd Deborah :wink: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Sja.. :wink:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Petard zei:
Binnenkort sta ik met m'n Deathmetal band in m'n woonplaats voor zo'n 300 man, ons eerste optreden^^ ben ws zo nerveus dat m'n vingers het hard laten afweten :P
Klik om te vergroten...

Hoe heet je DM band, ik speel zelf ook in een DM band. :P
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Welk instrument bespeeld DF.

ik heb jarenlang in een dm band gespeeld :grin:
S
Space-monkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik speel zelf gitaar, al een jaar of 5 nu :rolleyes: tijd gaat snel als je plezier hebt..
Verder beginnen nu de eerste tekenen van een experimenteel stonerrock/punk bandje te ontstaan. Muziek maken met anderen blijft toch wel een vorm van trippen en meditatie! ^^
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Space-monkey zei:
Ik speel zelf gitaar, al een jaar of 5 nu :rolleyes: tijd gaat snel als je plezier hebt..
Verder beginnen nu de eerste tekenen van een experimenteel stonerrock/punk bandje te ontstaan. Muziek maken met anderen blijft toch wel een vorm van trippen en meditatie! ^^
Klik om te vergroten...

toevallig in nijmegen?
S
Space-monkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Space-monkey schreef:Ik speel zelf gitaar, al een jaar of 5 nu :rolleyes: tijd gaat snel als je plezier hebt..
Verder beginnen nu de eerste tekenen van een experimenteel stonerrock/punk bandje te ontstaan. Muziek maken met anderen blijft toch wel een vorm van trippen en meditatie! ^^



toevallig in nijmegen?
Klik om te vergroten...

Helaas niet, kom nog wel uit Gelderland, maar toch richting het westerlijke rivierengebied.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Drugs en DM zijn onafscheidelijk blijkt toch maar weer uit dit topic. :P
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Space-monkey zei:
Space-monkey schreef:Ik speel zelf gitaar, al een jaar of 5 nu :rolleyes: tijd gaat snel als je plezier hebt..
Verder beginnen nu de eerste tekenen van een experimenteel stonerrock/punk bandje te ontstaan. Muziek maken met anderen blijft toch wel een vorm van trippen en meditatie! ^^



toevallig in nijmegen?
Klik om te vergroten...

Helaas niet, kom nog wel uit Gelderland, maar toch richting het westerlijke rivierengebied.
Klik om te vergroten...

kon zijn het pas geleden op een advertentie gereageerd van een beginnende band :grin: vandaag dacht ik hmmm misschien toevallig :P
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Toevallig iemand een drumstel nodig? Lol.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Carcass is de enigste dm-band die ik nog weleens draai.. Heartwork en Swansong :hearteyes: Zij en oude Anathema. Ben naar een optreden gaan kijken in NL ik geloof twee jaar terug ofzo.. was geniaal.. Echte merseybeat-muziek. :P Zelf luister ik normale rock.. Vooral shit van de 60s en de 70s. Speel ook gitaar, ik schat nu 4-5 jaar. Ik ga niet oordelen of ik zelf goed ben of niet maar ik ben tevreden van mijn eigen, dat is ook al wat. :grin:

Grappig dat je dat zegt want ik wil wel een drumstel kopen.. Maar ik heb nog geen ruimte gevonden en ik moet nog verhuizen, bla bla, dus ik denk niet dat ik je kan helpen. :confused:
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Niet bepaald de klassieke instrumenten maar 1 ding staat vast, muziek komt er zeker en vast uit :P Korg electribe MX & Korg electribe SX :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."