Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk instrument bespeelt DF.

Welk instrument bespeelt DF.

128 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik bespeel mijn piemel als een pro maar met andere instrumenten ben ik een echte "n00b".
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik speel sinds mijn 8ste piano. :rockband:
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Welk instrument bespeeld DF.

gitaar en basgitaar, ik produce ook. Yippee Ka Yay :grin:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik zing
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Welk instrument bespeeld DF.

onder de douche that is..

Indien ik in gezelschap zing krijg ik dingen naar mijn hoofd gegooit :P
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Welk instrument bespeeld DF.

gitaar en drums, grunten vind ik ook wel leuk om te doen, voor de rest kan ik nog wat vage dingen half bespelen zoals didgeridoo enzo en ik produce
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Heb ooit een half jaar drumles gehad, 8 jaar klarinetles, enne 4 workshops djembee:) Ik kan ondertussen ook noten lezen op de piano en een beetje pingelen, maar Mozart is nog wel even te hoog gegrepen :wave:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik "speel" gitaar en bass.
Eigenlijk is het een beetje aankloten, maar ik vermaak me er wel mee.

Af en toe wat jazzy dingetjes op gitaar, en metal op bass, omdat dat 'n beetje is wat ik kan. ;')

Ik zou eens wat meer moeten oefenen.

Ik speelde vroeger saxofoon. Best jammer dat ik daarmee gestopt ben, aangezien ik jazz nu helemaal de shit vind.

Olle
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Jazz op de gitaar is leuk :hearteyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Gewoon akkoordjes, en héél zelden als ik overmoedig ben 'n loopje tussendoor, hè. :P

Geen virtuoos hier.

Olle
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Welk instrument bespeeld DF.

zal ook ff een plaatje van dezefde gitaar die ik heb posten:

t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Andrew zei:
Jazz op de gitaar is leuk :hearteyes:
Klik om te vergroten...
QFT!

ookal ben ik een leek in jazz theorie en vind ik het vooral leuk om zoveel mogelijk jazz akkoorden in pop muziek te gebruiken :tearsofjoy:

omdat toch iedereen het doet, en ik gewoon verliefd ben op mijn nieuwe gitaar, zal ik hem ook maar even posten :wink: :


er komt zo'n heerlijk jangly 'byrds-achtig' geluid uit :hearteyes: :hearteyes:

en ook nog eens verantwoord, want kijk eens wie er vroeger op speelde (die van mij is echter een reissue, die wel te stemmen valt :P + goedkoper is :wink: , beetje onzin om echt eentje te kopen die is gemaakt in de jaren 60, tenzij je verzamelaar bent ofso):



Toch zal ik de gitaar niet aanraden als je een gevarieerd geluid wilt, want je krijgt er alleen een ''puur'' gitaargeluid uit, dat wil zeggen; 60s geluid :grin:

Vind het goed dat dit soort gitaren (en bijvoorbeeld ook rickenbackers) weer een beetje terugkomen in de mode --> to hell met dat lelijke gescoopde geluid waar de mids worden weggedraaid en de treble en vooral bass een boost krijgen.
FFS: het gaat juist om de mids met gitaar spelen :hearteyes: :wave:


ps. wbt jazz--> Ook naar de hel met fusion-jazz :hearteyes: Bah, notenpoepers die jazz-schema's leren en ze vervolgens verkrachten met een lelijke sound, synthesizers en ibanez gitaren (uitgezonderd de ibanez artcore) :rolleyes:

en : leve Wes Montgomery!
1 van de tofste jazz ''liedjes''voor solo gitaar (en fokking moeilijk om te spelen :wink: ik houd het persoonlijk maar bij mijn akkoordjes :wink: ):
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik speel zelf basgitaar in een metalband 'El Chupacabra' :rock: :rockband:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Mee eens dat mids scoopen en treble en bass voluit draaien weg moet! Ik vind mids wel tof :hearteyes:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Petard zei:
Ik speel zelf basgitaar in een metalband 'El Chupacabra' :rock: :rockband:
Klik om te vergroten...
Is je werk ook ergens op het internet te vinden?
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Hehe nee nog niet jammer genoeg, onze zanger, die hier ook ergens op 't forum zit zit met wat op z'n stembanden waardoor we dus een aantal maanden moeten wachten. Wij zijn ondertussen met een aantal nummers bezig. Zal t wel laten weten als we wat hebben laten opnemen.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Welk instrument bespeeld DF.

@ timmaniac

Danelectro :grin:
die dingen zijn echt cool, een maat van me heeft er ook een. een andere wel.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Panfluit.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Welk instrument bespeeld DF.



drums
panfluit
didgeredoo
piano
basgitaar
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Gemini zei:
Serenity zei:
Gemini zei:
Ik kan de akkoorden van Berend Botje op de gitaar en Mary had a little lamb op de piano.
Talentje he? :)
Klik om te vergroten...
Wauw! Hier zit nog zo'n talent!
Klik om te vergroten...

Bandje oprichten?
Klik om te vergroten...

ik doe mee met de triangel :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."