Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"KoxBox zei: Ziet er wel vet uit maar spijtig genoeg is het in Nederland natuurlijk... Klik om te vergroten... Nederland is nog wel te doen toch? Beter dan Congo. Nu kun je nog de auto pakken ofzo.. Anders zou je een vliegreis moeten boeken en dat soort dingen"
"Op een goed feest gebruik ik heel weinig drugs, vlak voor we weggaan nog net even wat meer en als we dan thuis zijn een masterlijke afterparty met zoveel zooi dat je niet meer normaal kunt functioneren. Liefste dan nog even tussendoor douchen (= met iedere drug echt lekkerder dan ooit) En dan ergens tegen de avond lekker naar bed, slapen zoals nooit tevoren."
"Heeel wreed report! Ben helaas al naar Alice geweest, maar het mooie weer komt er weer aan dus wie weet wat voor leuke trip(report)s daar weer uit gaan ontstaan (lees: efteling etc) Die vriendinnen zijn er wel genoeg hoor! Alleen laten veel dat niet meteen weten haha mijn vriendinnen en ik delen dat ook niet zo snel met de buitenwereld aangezien je dan vaak anders word aangekeken dan mannen"
"Sublimo zei: Ik zou je ook anders aankijken, beter zelfs! Ik zou er respect voor hebben. Haha Klik om te vergroten... Jij misschien wel, maar niet-spacend Nederland niet.. Maar van sommige mensen is het respect misschien toch eigenlijk ook wel iets meer waard"
"KoxBox zei: Dr Gonzo zei: KoxBox zei: Mijn lach kan ik niet controleren maar mijn gedachten wel, als ik merk dat ik aan het afdwalen ben (mijzelf een beetje aan het verliezen ben) denk ik gewoon aan iets anders en ben ik direct uit die spiraal. Bij paddenstoelen vind ik dat onmogelijk, het leid mijn gedachten, met gevoelens enz... Als ik LSD neem zit ik zelf achter het stuur, en dat stelt je al rapper op je gemak. Klik om te vergroten... ik krijg er steeds meer zin in. ...maar eerst moet het zomer zijn... Klik om te vergroten... Howja, zon, smoothies, wiet en LSD. Klik om te vergroten... Jaaa! Hopelijk is het snel mooier weer, voor een mei is het nog niet zo lekker.."
"Dus geen polls erbij? Als dat het makkelijkst is dan zet ik ze gewoon bij mijn nieuwe reports. Ik baal wel dat ik heel drugsforum vroeger nog niet kende! Anders had ik er toch nog wel wat leuke reports op kunnen hebben! Veel trips waar leuke dingen in zijn gebeurt, maar die ik nu niet meer terug kan halen! Nou ja, ik hoop dat ik ooit een keer een masterlijk tripreport kan schrijven wat de report vd maand word"
"Nibiru zei: ja, binnen trippen vind ik vreselijk, voel me altijd alsof ik in een doos zit. En het was koninginnedag, geen hond dacht eraan om naar het park te gaan ^^ Klik om te vergroten... Dat is inderdaad heel slim! Ik ben een keer met carnaval 's avonds in het park gaan trippen haha, toen dacht er ook niemand aan om daarheen te gaan. Verder hebben we door de lege straten gelopen, in de achtertuin gezeten en aan het einde binnen, want het was -10 ofzo en op den duur kregen we het toch wel koud. Ik lees allerlei verschillen tussen paddo's en truffels, maar truffels heb ik zelf nog niet gedaan.. Toch binnenkort maar eens proberen dan! Ik vond je report erg leuk geschreven, heel duidelijk. Ben benieuwd naar de visuals van truffels, hoop dat ik dan net zulke sterke heb als jij had haha!"
"Nou ik denk dat het per persoon verschilt! Ik ben zelf begonnen met 5x en daarna 10x (omdat het nieuw voor me was wilde ik het eerst verkennen), maar het is allemaal aardig licht en kort vergeleken met andere tripmiddelen. Als je niet zo ervaren bent dan is het wel een fijn begin denk ik zo, maar zelf sla ik volgende keer de 15x over en kijk ik eens hoe 20x extract is! En hoe heeft je vriend die 15x ervaren? Positief of negatief? En was het een intense trip of viel het wel mee?"
"Heel erg leuk report! Jammer dat je sommige dingen niet kunt uitleggen he? Soms dan probeer ik aan een vriend uit te leggen hoe een bepaalde soort drugs voelt die hij nog niet heeft gedaan en dat is zo lastig.. Je weet het pas echt als je het eens hebt gedaan en dan snapt diegene je ook meteen. Maar om sommige dingen te verwoorden die je normaal nooit meemaakt is echt lastig. Maar je hebt er een leuk report van gemaakt! Hopelijk ga ik dit weekend ook weer paddo's doen, heb er nu in ieder geval wel zin in na je mooie verhaal haha"
"Emporium georganiseerd door Matrixx zaterdag 29 mei 2010 12:00 - 00:00 Recreatieterrein De Berendonck Wijchen Muziekstijlen classics, eclectic, electro, groove, hardcore, hardstyle, house, minimal, progressive, techhouse, techno, trance Prijzen Voorverkoop: €45,- VIP: €75,- Minimumleeftijd 18 De line-up staat hier: http://partyflock.nl/party/165784:Emporium.html Eigenlijk voornamelijk verschillende soorten house, hardstyle en hardcore Wie gaat hier allemaal naartoe? Was vorig jaar echt een heeeel erg leuk festival! Hoop dat t dit jaar weer zo leuk wordt. Ik heb mijn kaartjes in ieder geval al binnen"