Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"is thailand niet extreem hard tegen drugs?"
"is een vriend van mij ook gebeurd idd door te veel te drinken of te gulzig te drinken er word aangeraden om ieder uur 1 glas te drinken beter kanje ieder half uur ofzo een slokje nemen"
"met wie: een goeie vriend (m)en een andere vriend die nuchter was(an) wat:1/2 rolling stone waar:bij de nuchtere vriend thuis *klop klop* m was bij mij thuis aangekome we praten wat roken sigaret. plots zegt hij ik heb lsd (ik had eerder die week gevraagd ofhij die kon regelen voor me) het plan was niet omdit de zelfde dag te nemen maar dat deden we tog. ik wou eerst eten (het was 5u en wou niet al spacend aan tafel gaan zitten) (5:30): klaar met eten het tripje in 2 geknipt en halfje onder de tong M deed hetzeflde. nu gingen we bij AN thuis gaan hij was aleen en hij vond het goed en wou graag tripsitter zijn voor ons. aangekomen bij AN niemand thuis... belde AN op, antwoordapparaat... toen gebeld naar AR(een andere vriend van me) om te vragen ofhij soms een jointje kon verkopen AR vond het goed (als ik zijn cd die ik geleend gad meenam) zo gezegd zo gedaan te voet naar AR's huis (misschien vinden sommige dit beslist niet slim , maar het was een zalige wandeling) aangekomen bij AR hij rolde een jointje voor ons ( ik was niet in staat om te rollen omdat ik te shaky was door de kou) . AR vroeg ofwe er nog eentje wouden (moest er niet voor betalen , heb hem de dag erna eentje teruggeven) net buiten gekomen van AR en telefoon van AN dathij thuis was en datwe mochten gaan. aangekomen bij AN liet ik me direct neerploffen op zen bed , wat voelde dat lekker van hier af word het allemaal vaag ik herriner me aleen eindeloos gelach en diepe conversaties. het is misschien wat grof maar we hebben echt gelachen met mensen die gekke gedachten krijgen op lsd. opeens zeg ik over enthousiast héééé laten we een wandeling maken iedereen vond het goed , op weg naar de deur kwamen we een boek tegen snoecks genaamd (een fotoboek die elk jaar uitgegeven word , met nogal wat naakt in ) we hebben zeker 1uur in de boek zitten kijken en onze ogen uitstaren. na de wandeling was het effect zo goed als weg. toen hebben we nog een uurtje samen gebleven een jointje gerookt en toen ben ik en M naar huis gegaan. lsd was voor mij zeker een héél aangename ervaring. tijdsbessef was ik wel volledig kwijt. mijn escuses voor als het report wat verwarrend is maar dit is de eerste keer dat ik zoiets schrijf. bedankt voor het lezen grtj gamezz"
"ik was ondanks de misschien lage dosis tog heftig onder de indruk. we hebben inderdaad ook psy (goa zoals wij het noemen) geluisterd, nuchter vind ik dit al zwaar spacen met de lsd erbij was het echt goed"
"echte visuals heb ik niet gehad, maar ik voelde ovrduidelijk dat ik niet nuchter was. wel hebben we naar van die itunes visualisaties gekeken ,heb er achteraf nog eens naar gekeken het was wel minder mooi vondik(nuchter)"
"zo, we waren bij een vriend met 3mensen (ik bleef bij iemand slapen van deze) we waren op zoek naar wiet deze haden we niet gevonden dus wij nog wat bedroefd naar huis. een uurtje later belt deze jongen ons en hij zegt "ik heb xtc" ik bleef bij men vriend thuis en hij reed om de pilletjes met zen brommer. ze wouden eerst niets geven tenzij ik naar daar fietste je moet weten ik neem niemand anders fiets alsie er niet bij is en ik ben nogal een bange jongen om snachts 2uur aleen door kleine wandelpaden te lopen. dus ze kwamen me halen met 3jongens. ze kwamen aan. dit was HET momment hij haalt de pillen boven en zegt deze is voor jou .neem hem nu dat is lekker om op te wandelen. zonder veel nadenken slik ik hem weg. wij op pad naar de ander jongen zijn huis. ze hadden een fiets bij en we besloten om niet te fietsen maat hem in de hand te houden. toen voelde ik het komen.heel men lichaam begon te tintellen ik bleef staan en met men ogen naar de hemel gericht zeg ik dit is de zaligste ervaring van men leven. we besloten om tog maar door te stappen.iedereen knuffelde elkaar en prate veel te veel.dus vroegik of ze even wouden still zijn en samen van de vogels te genieten(dit was rond 5.30 ja we waren zo al een 1uur onderweg ) ik herkende het punt waarop ik keren waarop ik nuchter was zei we zijn er bijna . eenmaal aangekomen nam ik een dike slok van een flesje water. mijn vriend zij dan nog dat is water met xtc gruis in ik zei datik wel wat langer van het gevoel wilde genieten en dat deed ik dus ook . ik samen met men maat keken naar het bed en daarna naar elkaar. we besloten om lekker op het bed te liggen we legden een lekker deken op ons en we genoten van de muziek(GOA muziek)en praten nog wat over het gevoel. opeens bedacht ik me iets er zat nog een joint in mijn pakje sigareten. ik besloot om nog even te zwijgen en verder te genieten 8uur ik voelde alles wegtrekken en ik voelde datik nuchter was. ik zei ik heb nog iets en haalde de joint tevoorschijn. ik stak hem aan en voelde nog resten van de MDMA samen met een lichte high van de wiet toen besloten we tog om maar naar huis te gaan en te slapen om later die dag terug te keren. toen we ons realiseerden dat het nog een lange weg was gingen we liften. we hadden geluk! iemand nam ons mee en zei dathij niet naar daar moest maar besloot ons tog te brengen omdat hij wist hoe het was om zo ver te stappen alsje niet hebt geslapen. thuis liep ik me in de zetel vallen en deed men ogen dicht ik viel en slaap en besefte dat XTC echt wel een zalige drug is zo dit was hem dan misschien niet zo goed geschreven maar het is ook men eerste cya"
"gekkehenkie zei: Klinkt als een mooie eerste keer, heb je nog andere dingen gedaan dan liggen en lopen? :P Alleen het begin van je report is een beetje onduidelijk geschreven. :P Klik om te vergroten... weetik ik ben niet zo goed in taal we hebben nog gepraat en muziek beluistert en afentoe gedanst fantastische eerste keer"
"psychopsychedelic zei: chill dat je de eerste x een vette ervaring hebt gehad! veel mensen nemen de eerste x namenlijk te veel,, ikzelf had een iets te sterke pill, maar was wel goed afgelopen verde"r :P Klik om te vergroten... ik ben begonen met een halfje en erna nog een halfje maar er zat meer mdma in dan normaal"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Reza zei: Standaard bij mij als ik MDMA gebruik: Ik voel het verschil niet tussen warm en koud. Voel het water op mijn huid wel, maar kan niet plaatsen of het warm of koud water is. Klik om te vergroten... same, ken noch mensen die het hebben. alsje opmerkt bij elkaar dat de ander erg warm heeft , verwittig hem dan even maat van me liep in een pull rond terwijl hij er wel warm uitzag. gelukkig merkte ik dit op en heb ik hem er even attent op gemaakt."
"Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be een dosis die ik zeker en vast niet aandurf! en dan al zeker niet rectaal . van 1papertrip ga ik al vet hard en deze zijn rond de 100mics schat ik."