Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk instrument bespeelt DF.

Welk instrument bespeelt DF.

128 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Mooi dingetje :openmouth:

Ik heb 3 jaar keyboardles gehad, 2 jaar pianoles, dus toetsen gaat me wel aardig af. Ik ben begonnen met gitaar leren spelen alleen was niet echt gemotiveerd, wil het nog wel heel graag een keer leren maar dat komt later wel.

Op dit moment vind ik het echt geweldig om te zingen, zou daar graag wat mee willen.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Petard zei:
Heb vandaag mijn nieuwe bas besteld, een ESP ltd f-104
Klik om te vergroten...
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice :openmouth:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Op het moment dat een drummer zich aanmeldt, ga ik ook weer spelen met me band.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Welk instrument bespeeld DF.

oja ik bespeel ook de Wobble(niet de persoon) :grin::grin:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Welk instrument bespeeld DF.


Voor zover ik nu kan zeggen wordt dit mijn volgende stap
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Welk instrument bespeeld DF.



Die, meer dan 7 jaar, sinds 2003 in een band. Voornamelijk black en stonerrock, maar sinds paddo's nog wel eens met 'culturele' (voornamelijk oosterse) invloeden :)

Daarvoor een jaar of 6/7 piano gespeeld, zelfs nog concoursen gespeeld, en hier en daar wat gewonnen. Speelde alleen maar klassiek, liefst Grieg, Chopin en andere dingen uit die tijd. Vroeger veel Bach.

Drum ook sporadisch sinds 2003, oefenen in elke pauze die we hebben tijdens het oefenen hehe.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Welk instrument bespeeld DF.

dirtbag zei:
oja ik bespeel ook de Wobble
Klik om te vergroten...
:flushed:

sinds me 6de bespeel ik de ratel
M
MEKSsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Welk instrument bespeeld DF.

akoustische gitaar
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Rabbithole zei:
Ten eerste bespeeld DF helemaal niks, DF bespeelT. :grin:
Klik om te vergroten...
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gitaar en zang. Ik wil nog wel meer instrumenten leren, ik vind de piano ook een pracht instrument :hearteyes:. Maar heb geen geld om nog een instrument te veroorloven.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik drum en maak soms wat muziek op een (drum)computer.
s
supermagneetLid
01-01-2024, 00:00
#12


Ik speel een jaar of 8 gitaar, ben vooral van het improviseren :grin:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik speel maar 1 instrument en dat is het drankorgel :beer:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fluit.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Fluit.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Dubbel.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
endor zei:
KoxBox zei:
Fluit.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Dubbel.
Klik om te vergroten...
Niet dwars?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik dacht, ik post maar een plaatje van m'n gitaar:


Ibanez RG320 FM

Prachtige hals, kom zonder moeite bij de hoogste noten die ik ook vaak gebruik voor mijn soort muziek. Ze is al meer dan 6 jaar oud en heb er nog geen problemen gehad.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#18
J0S zei:
Ik dacht, ik post maar een plaatje van m'n gitaar:


Ibanez RG320 FM

Prachtige hals, kom zonder moeite bij de hoogste noten die ik ook vaak gebruik voor mijn soort muziek. Ze is al meer dan 6 jaar oud en heb er nog geen problemen gehad.
Klik om te vergroten...

Oeh die is nog best wel mooi :)
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Andrew zei:
J0S zei:
Ik dacht, ik post maar een plaatje van m'n gitaar:


Ibanez RG320 FM

Prachtige hals, kom zonder moeite bij de hoogste noten die ik ook vaak gebruik voor mijn soort muziek. Ze is al meer dan 6 jaar oud en heb er nog geen problemen gehad.
Klik om te vergroten...

Oeh die is nog best wel mooi :)
Klik om te vergroten...

Dank je, des tijds toen ik 'm gekocht was (ik was 11) wist ik er niet zoveel van af maar de hals beviel me zo goed dat ik meteen verkocht was en ik heb er nu nog geen spijt van. Kwa toon is ie ook erg veelzijdig! Ik wil tegenwoordig zoveel verschillende stijlen oefenen, jazz, zware metal, blues, funk, ska, rustige rock. En met wat gedraai aan de knopjes van mijn vreselijk slechte versterker (kleine epiphone :tearsofjoy:) en gitaar kan ik er altijd wat moois uitkrijgen. Ook heeft ie een element schakelaar met 5 standen.

Natuurlijk zou een echte jazzgitaar (hollowbody) een karakteristieker geluid hebben maar dan ben je ook gauw duizende euro's kwijt als je voor ieder genre een gitaar gaat kopen (wat ik absoluut niet heb).

Ik heb deze des tijds voor ongeveer 700 euro gekocht, inclusief gitaar kist en reserve onderdelen (waaronder een tremolo arm met schroef groeven en zonder).

Heb 'm nog nooit echt live in een band gebruikt, maar ik hoop dat daar binnenkort verandering in komt als ik met een maat wat ga experimenteren met reggae en ska :rockband:.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vorige maand mijn negende jaar piano afgerond :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."