#1
Re: Welk instrument bespeeld DF.
Mooi dingetje![:openmouth:]()
Ik heb 3 jaar keyboardles gehad, 2 jaar pianoles, dus toetsen gaat me wel aardig af. Ik ben begonnen met gitaar leren spelen alleen was niet echt gemotiveerd, wil het nog wel heel graag een keer leren maar dat komt later wel.
Op dit moment vind ik het echt geweldig om te zingen, zou daar graag wat mee willen.
Mooi dingetje
Ik heb 3 jaar keyboardles gehad, 2 jaar pianoles, dus toetsen gaat me wel aardig af. Ik ben begonnen met gitaar leren spelen alleen was niet echt gemotiveerd, wil het nog wel heel graag een keer leren maar dat komt later wel.
Op dit moment vind ik het echt geweldig om te zingen, zou daar graag wat mee willen.

.