Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alleen wat wiet en GHB. Ook wel fijn, zo'n rustig weekendje."
"Wiet en GHB. Wederom een rustig weekend."
"Eén bommetje levo-amfetamine, wiet en GHB."
"Petrovic zei: Levo, hoe bevalt dat? Klik om te vergroten... Beetje energiek, maar merendeels vaag in je hoofd. Wel plezant, maar geen party-shit ofzo."
"Wiet en GHB. Vanavond komt er nog wat meer leuks bij."
"Drientje zei: Had ik daar al een topic over? Vertel Chris. Klik om te vergroten... De Consumptiemaatschappij."
"Wiet, 2C-B en hasj."
"Champagne."
"De Mosselman zei: Wie wil er met mij op sexdate Klik om te vergroten... I'll pass."
"2C-B, GHB, één lijntje speed, ketamine, wiet en lachgas. Mijn weekend begon deze keer vroeg, er zal vast niet meer bijkomen."