#1
Re: Welk instrument bespeeld DF.
Andrew speelt nog steeds electrische gitaar, en het gaat steeds beter
Andrew speelt nog steeds electrische gitaar, en het gaat steeds beter
Paradox zei:Sinds mijn 13e/14e begonnen met drummen, ben nu 21.
In de tussentijd gitaar leren spelen, en met gitaar komt basgitaar.
Ik kan ook wat synth/piano dingetjes spelen maar niks bijzonders.
Ook maak ik veel software muziek![]()


funky_skunk_junky zei:ik kan dwarsfluit spelen, heb zelfs in m'n jongere jaren nog in een orkest gezeten![]()
Lauu zei:funky_skunk_junky zei:ik kan dwarsfluit spelen, heb zelfs in m'n jongere jaren nog in een orkest gezeten![]()
ik zie het al voor me jij in een orkest...je was zo'n braaf meisje...wat is er met je gebeurd Deborah![]()
![]()
Gemini zei:Serenity zei:Wauw! Hier zit nog zo'n talent!Gemini zei:Ik kan de akkoorden van Berend Botje op de gitaar en Mary had a little lamb op de piano.
Talentje he?![]()
Bandje oprichten?



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."