Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk instrument bespeelt DF.

Welk instrument bespeelt DF.

128 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Andrew speelt nog steeds electrische gitaar, en het gaat steeds beter
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Sinds mijn 13e/14e begonnen met drummen, ben nu 21.
In de tussentijd gitaar leren spelen, en met gitaar komt basgitaar.
Ik kan ook wat synth/piano dingetjes spelen maar niks bijzonders.
Ook maak ik veel software muziek :)

Offtopic: fantastische gif-onderschrift Andrew :grin:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Paradox zei:
Sinds mijn 13e/14e begonnen met drummen, ben nu 21.
In de tussentijd gitaar leren spelen, en met gitaar komt basgitaar.
Ik kan ook wat synth/piano dingetjes spelen maar niks bijzonders.
Ook maak ik veel software muziek :)
Klik om te vergroten...

Klinkt goed. Bandje beginnen ? :beer:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Speelt gitaar zowel acoustisch als electrisch. :rockband: :rock:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Nog altijd gitaar En een klein beetje drums, mis alleen wel een stukje coördinatie hiervoor heb ik wel gemerkt :grin: .
Daarnaast bespeel ik, of eigenlijk speel ik zo nu en dan nog wel eens met de mixer en draaitafels-cdspelers-usb ding, beetje FL Studio erbij. Je weet wel, beetje huis tuin en keuken dj-en.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Welk instrument bespeeld DF.

ik kan dwarsfluit spelen, heb zelfs in m'n jongere jaren nog in een orkest gezeten :tearsofjoy:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Welk instrument bespeeld DF.

funky_skunk_junky zei:
ik kan dwarsfluit spelen, heb zelfs in m'n jongere jaren nog in een orkest gezeten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ik zie het al voor me jij in een orkest...je was zo'n braaf meisje...wat is er met je gebeurd Deborah :wink: :tearsofjoy:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Lauu zei:
funky_skunk_junky zei:
ik kan dwarsfluit spelen, heb zelfs in m'n jongere jaren nog in een orkest gezeten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ik zie het al voor me jij in een orkest...je was zo'n braaf meisje...wat is er met je gebeurd Deborah :wink: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Sja.. :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik speelde meest rock, met een vriend / studiegenoot destijds.
Op een hayman!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zang, en dan voor mezelf wanneer ik dt wil.

Overigens leuk op de fiets, keihard mee zingen met een nummer, de mensen kijken je zo raar aan. :grin:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Welk instrument bespeeld DF.

df''s own: ''Peruvian fluteband''

laat maar komen die hamsters!!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Gemini zei:
Serenity zei:
Gemini zei:
Ik kan de akkoorden van Berend Botje op de gitaar en Mary had a little lamb op de piano.
Talentje he? :)
Klik om te vergroten...
Wauw! Hier zit nog zo'n talent!
Klik om te vergroten...

Bandje oprichten?
Klik om te vergroten...

ik doe mee met de triangel :smoke:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik bespeel mijn piemel als een pro maar met andere instrumenten ben ik een echte "n00b".
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik speel sinds mijn 8ste piano. :rockband:
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Welk instrument bespeeld DF.

gitaar en basgitaar, ik produce ook. Yippee Ka Yay :grin:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik zing
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Welk instrument bespeeld DF.

onder de douche that is..

Indien ik in gezelschap zing krijg ik dingen naar mijn hoofd gegooit :P
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Welk instrument bespeeld DF.

gitaar en drums, grunten vind ik ook wel leuk om te doen, voor de rest kan ik nog wat vage dingen half bespelen zoals didgeridoo enzo en ik produce
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Heb ooit een half jaar drumles gehad, 8 jaar klarinetles, enne 4 workshops djembee:) Ik kan ondertussen ook noten lezen op de piano en een beetje pingelen, maar Mozart is nog wel even te hoog gegrepen :wave:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik "speel" gitaar en bass.
Eigenlijk is het een beetje aankloten, maar ik vermaak me er wel mee.

Af en toe wat jazzy dingetjes op gitaar, en metal op bass, omdat dat 'n beetje is wat ik kan. ;')

Ik zou eens wat meer moeten oefenen.

Ik speelde vroeger saxofoon. Best jammer dat ik daarmee gestopt ben, aangezien ik jazz nu helemaal de shit vind.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."