#1
Re: Welk instrument bespeeld DF.
Deze speel ik
mijn harpje![:hearteyes:]()
Deze speel ik
mijn harpje
TeKNoZem zei:Ketnoniesman zei:Een 808 kopen? Vraag me af hoeveel je bereid bent te betalen, sinds die dingen legendarisch zijn. o.o Nvm, kzie nou op bax dat een nieuwe 849,- kost. Nog een hoop. Kan je een korg elektribe voor kopen, meet een beetje geluk 2. xP Maar 't zou wel relaxt staan uiteraard, zo'n 808 langs de rest van je meuk. ;>
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."