Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk instrument bespeelt DF.

Welk instrument bespeelt DF.

128 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
l
lekkerbekjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Deze speel ik

mijn harpje :hearteyes:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Waaah, dat vind ik zo knap hè! Mijn neef doet dat ook, kijk m'n ogen echt uit als die een stukje speelt :openmouth:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Welk instrument bespeeld DF.

ik gebruik tegenwoordig alle objecten om me heen die een diepe bass achtige sound geven , en alles wat op een snare lijkt , cymbaal.
Ja ik ben een actieve tokkelaar , nooit zal mijn hand stil-liggen op een tafel.
Ik ben sinds enige tijd ook begonne die geluiden op te nemen en te gebruiken in nieuwe tracks.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Andreas Vollenweider :hearteyes:

Harp is de bom!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Sinds gisteren ook de akoestische gitaar
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Welk instrument bespeeld DF.

TeKNoZem zei:
Ketnoniesman zei:
Een 808 kopen? Vraag me af hoeveel je bereid bent te betalen, sinds die dingen legendarisch zijn. o.o Nvm, kzie nou op bax dat een nieuwe 849,- kost. Nog een hoop. Kan je een korg elektribe voor kopen, meet een beetje geluk 2. xP Maar 't zou wel relaxt staan uiteraard, zo'n 808 langs de rest van je meuk. ;>
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Hij heeft het over een MC808, niet eenTR808. Ik zou niet voor een MC gaan. Ga eerder voor een MPC als je wilt samplelen.

OT:

Ik speel piano. En ik produceer op de pc.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Korg kaoss pad 3


Korg esx1 electribe


Fruity loops studio 8


Ableton live 8 voor mijn livesets
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ten eerste bespeeld DF helemaal niks, DF bespeelT. :grin:

Ik heb vroeger 6 jaar piano gespeeld, ben ik mee gestopt toen ik naar de middelbare school ging. Ik kan een beetje drummen, en op veel instrumenten wel wat pingelen/tokkelen/fluiten/whatever. Als ik nog een nieuw instrument zou leren bespelen zou dat ongetwijfeld de fiddle zijn, hoewel ik cello ook heel mooi vind. Ierse bagpipes ben ik ook gek op, jammer dat al die instrumenten erg moeilijk te bespelen zijn. En bovendien vind ik het pas écht mooi als je het heel goed kunt, dus ik ben bang dat ik nooit de motivatie zal vinden om daarmee te beginnen. Zeker viool ben je soms jaren bezig natuurlijk voordat je überhaupt kunt strijken (gelukkig ben ik een vrouw, dus een beetje strijken kan ik al :grin: ). Maar het is zoo mooi. :hearteyes:
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Binnenkort sta ik met m'n Deathmetal band in m'n woonplaats voor zo'n 300 man, ons eerste optreden^^ ben ws zo nerveus dat m'n vingers het hard laten afweten :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."