Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"azgaza zei: Hier komt zéker een tripreport van, dit was mogelijk mijn hardste trip ooit, en godzijdank gebeurde er niet zo veel tegelijk zodat het allemaal nog op te schrijven is ook. Ik zag zo veel intense patronen, visuals en fractals dat alles wat meer dan 4-5 meter van mij vandaan was alleen nog te onderscheiden en herkennen was aan de kleuren die er nog een beetje door heen kwamen (en veel te vel waren). In de piek zag ik: mijn vriend niet meer in de visuals als die aan de andere kant van de kamer stond. Ik had hele zware geluids hallucinaties en ik zag gesprekken door de kamer bewegen, elke zin had een uiterlijk. Ik zág echt het geluid veel letterlijker dan de gewone patronen-bewegen-op-de-muziek. Ik zag elke klank echt door de kamer trekken en stromen. Als ik naar buiten keek zag ik niet wat alles was, alleen een enorme morphende massa patronen met af en toe concrete afbeeldingen er in, dan weer keiharde fractals. Ik kon de halve piek lang geen letter lezen, waar ik ook keek, het vervormde zo ver door dat ik 100% visual-blind was. In mijn bank heb ik hele volkeren zien ontwikkelen en afsterven. O mijn gód wat ging dit diep zeg. Die visuals.. ik moet ze echt op schrijven. Hier moet een report van komen. Klik om te vergroten... wow dat klinkt zo gaaf ik wil ook ooit noggeens zo diep gaan (Y) van de zomer"
"eerste keer lsd woensdag ga voor lage dosis (50 tot 70 mics), eerst ergens bij iemand thuis chillen en daarna naar een leuk feest eerste keer trippen op een feest. zinnin!"
"ExceptionalInsight zei: Gewaagd (: Klik om te vergroten... ich weiss ben wel wat gewend hoor laatste keer trippen was in mijn eentje op 4.5 gram gedroogde paddo's , dus ben niet bang dat ik het niet naar me zin ga hebben wordt een aparte koninginnenacht"
"gNuxx zei: Angramar Temenos zei: Ik vind alles tot 300 ug wel recreatief te gebruiken (feestje, met vrienden, etc), daarboven wordt het opeens veel heftiger en spiritueler. Klik om te vergroten... zieke geest heb jij Klik om te vergroten... goedzo, wees trots op jezelf."
"Flip Trip zei: ExceptionalInsight zei: Qocaïne zei: Alleen al om geen HPPD te ontwikkelen. Ik heb me laten vertellen dat veel trippen kan leiden tot oogruis. Kan iemand dit bevestigen?! Klik om te vergroten... Haha, dat kan ik wel bevestigen ja Klik om te vergroten... En ik kan je vertellen dat ik al oogruis had voordat ik veel deed trippen en het is door het vele trippen ook niet merkbaar erger geworden. Klik om te vergroten... is oogruis dat je hem gewoon soms spaced zonder iets op te hebben (patroontjes, golfbewegingen etc.)? als dat zo is dan heb ik dat al mijn hele leven en is dat ook niet erger geworde na het trippen.. Vind het altijd wel tof, gratis spacen"
"Flameon zei: Elke week trippen is een dikke no go! Klik om te vergroten... ligt toch weer per persoon denk ik.. ik ken een gozer die verder helemaal niks doet (rookt niet, blowt niet, drinkt niet, gebruikt geen andere drugs). En die tript bijna elke week.. LSD of 2c-tjes. En die gast doet gewoon prima zijn studie (farmacie ) en hij komt over als zeer rationeel persoon, stuk meer dan de meeste mensen iig :P Dus het is echt per persoon verschillend, maar ik denk wel dat het voor de meeste mensen teveel wordt: elke week trippen. Maar fysiek slecht voor je lijkt het me niet , hoor. (en van mensen die het tegendeel beweren zal ik graag bronnen willen, voor zover ik weet is dat nooit aangetoond, ondanks onderzoeken)."
"Andrew zei: Buiten, zonder wiet, zonder speed. Klik om te vergroten... ligt er maar net aan... als je een regelmatige blower bent zal ik er zeker wiet bij gebruiken spiet niet, miss helemaal aan het einde als je nog een nacht wil wakker blijven ofso"
"ha, ik jullie overtreffen doen :P ganesha's getest 208 ug: 3 euro per stuk maar ik heb dan ook echt een ziekelijke dosis geluk hiermee gehad *showoff mode off"
"ExceptionalInsight zei: Qocaïne zei: Hebben jullie nooit enige 'angst' om alleen te gaan trippen? Klik om te vergroten... Nee hoor, waarom? Het blijft gewoon een tripje, maar dan zonder dat je gestoord (als in onderbroken, niet als in gek) kunt worden. Klik om te vergroten... gek kan je inderdaag nog gewoon worden :P"
"jupiler kristalhash diazepam"