Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Moet toch in de bijsluiter staan..."
"Oom Klaas zei: Die kluis vond ik wel mooi, helemaal vol gestampt Klik om te vergroten... Ze hadden de reportage ook over die moeder kunnen maken."
"Ik spreek puur op basis van vermoedens maar is het dodelijk om die eene 'niet goede' variant te snuiven? Anders probeer je het gewoon even Anders niet."
"Niet dat ik er veel over weet, maar elke week -5mg lijkt mij haalbaar Als 5mg te veel is, elke week er 3mg af doen ofzo. Wens hem succes."
"speeseend zei: gekkehenkie zei: Waarom niet gewoon een dextro of red bull? Van zo'n hoeveelheid caffeïne krijg je toch barstende koppijn en zweet je je shirt uit. Klik om te vergroten... Én je kan relatief gauw OVERDOSIS CAFFEïNE te pakken hebben! Klik hier, dit is best interessant Klik om te vergroten... scholieren als bron?"
"Deep Blue zei: Da klopt toch ni ze. Antwerpen centraal is een heel proper station, waar amper verslaafden en dealers rondlopen...Ik denk da ge u vergist met Brussel noord. Klik om te vergroten... Tuurlijk Anyway geen zorgen 't is maar één pilletje."
"meer nemen of zeker zijn dat er mdma in je pillen zit en geen Mephedrone want dan ben je inderdaad met één pilletje weer snel nuchter"
"Of verdeel die gigacap in vier/vijf caps en slik die naar gevoel weg"
"Uiteraard lijkt dit sterk, maar toch is het zo... Mijn pupillen, nuchter, nada, noppes.... Kan je denken op E :P"
"Carlitos zei: Ik loop tegen iedereen op in de supermarkt Klik om te vergroten... hee je bent er nog. welkom."