Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk instrument bespeelt DF.

Welk instrument bespeelt DF.

128 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Flameon zei:
Ooit een tijd gedrumd, helaas laten verschieten en niet meer kunnen oppakken! :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik heb nu ook al enkele maanden niet meer gedrumd. Zeer spijtig.

Wat voor stijl speelde jij dan?
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Binnenkort sta ik met m'n Deathmetal band in m'n woonplaats voor zo'n 300 man, ons eerste optreden^^ ben ws zo nerveus dat m'n vingers het hard laten afweten :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Petard zei:
Heb vandaag mijn nieuwe bas besteld, een ESP ltd f-104
Klik om te vergroten...
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice :openmouth:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Op het moment dat een drummer zich aanmeldt, ga ik ook weer spelen met me band.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Welk instrument bespeeld DF.

oja ik bespeel ook de Wobble(niet de persoon) :grin::grin:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Welk instrument bespeeld DF.


Voor zover ik nu kan zeggen wordt dit mijn volgende stap
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Welk instrument bespeeld DF.



Die, meer dan 7 jaar, sinds 2003 in een band. Voornamelijk black en stonerrock, maar sinds paddo's nog wel eens met 'culturele' (voornamelijk oosterse) invloeden :)

Daarvoor een jaar of 6/7 piano gespeeld, zelfs nog concoursen gespeeld, en hier en daar wat gewonnen. Speelde alleen maar klassiek, liefst Grieg, Chopin en andere dingen uit die tijd. Vroeger veel Bach.

Drum ook sporadisch sinds 2003, oefenen in elke pauze die we hebben tijdens het oefenen hehe.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Welk instrument bespeeld DF.

dirtbag zei:
oja ik bespeel ook de Wobble
Klik om te vergroten...
:flushed:

sinds me 6de bespeel ik de ratel
M
MEKSsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Welk instrument bespeeld DF.

akoustische gitaar
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Welk instrument bespeeld DF.

RSW zei:


Die, meer dan 7 jaar, sinds 2003 in een band. Voornamelijk black en stonerrock, maar sinds paddo's nog wel eens met 'culturele' (voornamelijk oosterse) invloeden :)

Daarvoor een jaar of 6/7 piano gespeeld, zelfs nog concoursen gespeeld, en hier en daar wat gewonnen. Speelde alleen maar klassiek, liefst Grieg, Chopin en andere dingen uit die tijd. Vroeger veel Bach.

Drum ook sporadisch sinds 2003, oefenen in elke pauze die we hebben tijdens het oefenen hehe.
Klik om te vergroten...
Netjes, ik hou van Stonerrock. Ook een vette gitaar btw :rock:
wat voor amp heb je?
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Welk instrument bespeeld DF.

BT2303 zei:
Netjes, ik hou van Stonerrock. Ook een vette gitaar btw :rock:
wat voor amp heb je?
Klik om te vergroten...

Hehe, kutamp. Crate, een van kleinste die er is, 10 watt. Had keuze uit een goedkopere gitaar en een fatsoenlijke versterker maar ik moest deze hebben hehe.
Maar ik speel op een Cube van Roland van mijn huisgenoot, en we hebben met onze band een 'soort van eigen studio' waar het grootste gedeelte van het opkomende album is opgenomen en daar gaat alles digitaal via een Toneport van Line 6. Live heb ik gelukkig een hele mooie top van Marshall tot mijn beschikking, en als het geld er (ooit) is dan wil ik er zelf ook zo een. Of voor iets minder eerst zo'n Spider-model versterker van Line 6. Niet iedereen is daar even enthousiast over, maar ik vind ze spacend :)
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik koop binnenkort de oude elektrische gitaar van een vriend van me over, moet alleen nog een amp hebben :grin:
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Heb m'n nieuwe bas nou al een tijdje binnen, en hij speelt en klinkt heerlijk^^ Heb als versterker een 150 watt marshal ooit op de kop kunnen tikken voor 300 euro, die gebruik ik als we repeteren. Thuis speel ik op een 10 watt versterkertje van ibanez.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Petard zei:
Heb m'n nieuwe bas nou al een tijdje binnen, en hij speelt en klinkt heerlijk^^ Heb als versterker een 150 watt marshal ooit op de kop kunnen tikken voor 300 euro, die gebruik ik als we repeteren. Thuis speel ik op een 10 watt versterkertje van ibanez.
Klik om te vergroten...
Welke marshall amp is het? :hearteyes:
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Hier een foto van toen ik 'm net had. Geweldig ding^^
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik ga na de vakantie bass oppikken. Gitaar is niet echt m'n ding, heb ik het idee.

En bass klinkt zo lekker vies, vet, en vuil. Heerlijk.

Olle
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Welk instrument bespeeld DF.

ik speel gitaar en bas, eigenlijk was ik bassist maar ik ben verliefd geworden op de gitaar. Nu speel ik vooral akoestische blues en heel veen improvisatie in de stijl van jimi hendrix.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik speel gitaar (elektrisch en akoestisch), akoestisch al zo'n 10 jr.
Soms zing ik erbij, soms wordt dat gewaardeerd :P
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Mijn eerste instrument is basgitaar, ik speel ook een beetje (elektrisch) gitaar, probeer tevergeefs bluesharp te spelen en ik heb een aantal jaar privé zangles gedaan.
Helaas kan ik tegenwoordig niet meer zingen, omdat ik geen bereik meer in m'n stem kan (lees: wil) gebruiken. :(
Eigenlijk heb ik altijd al contrabas willen spelen, maar omdat dat niet haalbaar was ben ik maar basgitaar gaan spelen.
Binnekort wil ik die droom van contrabas spelen waar gaan maken. :grin:

Mijn instrumenten zijn:
- Ibanez Blazer Custom USA basgitaar
- Silvertone Apocalypse Special basgitaar
- Ibanez Axster Custom Made elektrische gitaar
- 1 of andere crappy Impax elektrische gitaar die naar de maan is. :P
- Hohner MS Blues Harp (in A)

Mijn amps zijn:
- Marshall 100 watt bass amp
- Hartke 15 watt bass amp
- Fender (champion) 75 watt gitaar amp
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik speel zo af en toe wat met mijn stembanden! (;

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."