#1
Ik heb nu ook al enkele maanden niet meer gedrumd. Zeer spijtig.Flameon zei:Ooit een tijd gedrumd, helaas laten verschieten en niet meer kunnen oppakken!![]()
Wat voor stijl speelde jij dan?
Ik heb nu ook al enkele maanden niet meer gedrumd. Zeer spijtig.Flameon zei:Ooit een tijd gedrumd, helaas laten verschieten en niet meer kunnen oppakken!![]()
NiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicePetard zei:Heb vandaag mijn nieuwe bas besteld, een ESP ltd f-104
![]()
dirtbag zei:oja ik bespeel ook de Wobble
Netjes, ik hou van Stonerrock. Ook een vette gitaar btwRSW zei:![]()
Die, meer dan 7 jaar, sinds 2003 in een band. Voornamelijk black en stonerrock, maar sinds paddo's nog wel eens met 'culturele' (voornamelijk oosterse) invloeden
Daarvoor een jaar of 6/7 piano gespeeld, zelfs nog concoursen gespeeld, en hier en daar wat gewonnen. Speelde alleen maar klassiek, liefst Grieg, Chopin en andere dingen uit die tijd. Vroeger veel Bach.
Drum ook sporadisch sinds 2003, oefenen in elke pauze die we hebben tijdens het oefenen hehe.
BT2303 zei:Netjes, ik hou van Stonerrock. Ook een vette gitaar btw![]()
wat voor amp heb je?
Welke marshall amp is het?Petard zei:Heb m'n nieuwe bas nou al een tijdje binnen, en hij speelt en klinkt heerlijk^^ Heb als versterker een 150 watt marshal ooit op de kop kunnen tikken voor 300 euro, die gebruik ik als we repeteren. Thuis speel ik op een 10 watt versterkertje van ibanez.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."