Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Flameon zei: 10 mg ... word je vast iets suffer van / meer afwezig / chill. Kan dus recreatief te gebruiken zijn. Of het slim is is een tweede Klik om te vergroten... las al dat het vrij verslavend kan zijn hoe erg moet ik dan rekening mee houden van 1 tot 10. :P"
"ah naja, heb al wel eens wat dingetjes geprobeerd. Lijkt coke me de verslavendste van en heb ik ook nooit last van. is sowieso iets wat ik gewoon eenmalig keer wil proberen, omdat het zo ontzettend makkelijk kan."
"hele tijd ja ja jajaaaj jaa ja ja :P heel herkenbaar zovan oh wat is het lekker he antwoord: ja ja jaaa jaa jajaa aja aj :P en het woordje ohhhh heerlijk HEERLIJK tis ook heerlijk kan niet wachten op qlimax"
"vind het wel altijd heerlijk om gewoon te gaan liggen totaal gestrekt op je rug proberen alles t ontspannen, maakt me echt niet uit waar ik t doe :P als je waus bent is toch alles prima. Mss ga ik dit ngo wel eens proberen alhoewel ik altijd op xtc na 2-3 min met mn ogen dicht iets heb van hmm mss ziet dit er beetje vaag uit en ik begin te denken dat ik weer iets wil gaan doen :P dus zal wel zien."
"clockcable zei: Ik heb alleen ervaring met xtc, en ik denk niet dat het echt zo verslavend is. Het is een heel stuk leuker dan alcohol maar daarna voel je toch wel even wat brakker vaak. En inderdaad de eerste keer kon ik 2 dagen alleen nog maar aan xtc denken. Klik om te vergroten... Heb inderdaad de week erna dat ik insane veel op internet naar informatie over xtc ga zitten zoeken en feestjes waar ik heen wil. Denk onderbewust toch soort van verslaving het gevoel terug willen enzo. Daarna verdwijnt het meestal wel, met defqon weer, maar als ik moest kiezen tussen alcohol en xtc dan zou ik er ook geen problemen mee hebben om alcohol te doen als ik het niet al gepland had."
"DDeeJay zei: R-woud88 zei: Gebruiken met je vrienden, dat is het leukste wat er is . Maar in mijn omgeving is het nu moeilijk om aan MDMA te komen. Klik om te vergroten... subtiel... Klik om te vergroten... touché :P"
"DarkBeatz zei: 12u aan een stuk door spacen zie ik mij niet doen aangezien mijn persoonlijke grens ligt op 3 pilletjes en dit gewoon niet haalbaar is hierbij. Bij een feest van 9u (22->07u) pak ik gewoon eentje om de 3u, op die manier heb ik geen last van een comedown op het feest (zowiezo heb ik nooit echt 'last' van een comedown) en dan kan ik tot 07u sochtends lekker door. 1e: 22u (begint te werken rond 22u30 a 23u) 2e: 01u (1e begint uit te werken rond 01u a 01u30, 2e te werken rond 01u30 a 02u) 3e: 04u (2e begint uit te werken rond 04u a 04u30, 3e begint te werken rond 04u30 a 05u en begint weer uit te werken rond 07u a 07u30) Klik om te vergroten... hmm mss het proberen waard, denk dat ik sowieso toch maar de eerste uurtjes nuchter blijf :P"
"ja inderdaad, dat had ik ook op defqon het was geweldig en ineens begon het in te zakken. Pak je bij maar is het al te laat"
"had bij qlimax last van me rug pfff ni normaal"
"hey ik kwam er achter door eens door mijn moeders pillen heen te kijken dat ze oxazepam gebruikt. (en nog stuk of 5 andere dingen maar zijn geen pammetjes). Nou vroeg ik me af: - is het uberhaubt recreatief leuk? - wat kan ik verwachten (chill/slaperig gevoel lees ik vooral) - hoeveel zal ik de eerste keer gebruiken voor recreatief gebruik - eventuele tips aanvullingen altijd welkom gr"