Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk instrument bespeelt DF.

Welk instrument bespeelt DF.

128 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
gamezz zei:
nu speel ik geen instrument , buiten met mijn handen wat ritmisch slaan dan
vroeger in de kleuterklas bespeelde ik de triangel :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ooit een tijd gedrumd, helaas laten verschieten en niet meer kunnen oppakken! :rolleyes:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Ooit een tijd gedrumd, helaas laten verschieten en niet meer kunnen oppakken! :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik heb nu ook al enkele maanden niet meer gedrumd. Zeer spijtig.

Wat voor stijl speelde jij dan?
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Binnenkort sta ik met m'n Deathmetal band in m'n woonplaats voor zo'n 300 man, ons eerste optreden^^ ben ws zo nerveus dat m'n vingers het hard laten afweten :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoals het titel al zegt, welke instrumenten bespeel je?

Ik speel zelf basgitaar.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik zing klassiek, speel ook piano en gitaar, gitaar relatief nog het minst goed, want dat doe ik nog veel minder lang dan de andere dingen.
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik probeer zo af en toe wat op mijn gitaar te tokkelen. Lukt me niet al te goed moet ik toegeven. :) Ga binnenkort eens kijken om wat lessen te pakken.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Welk instrument bespeeld DF.

ik kan aardig gitaarspelen en gebruik dat vooral om mezelf te begleiden als ik de kat aan het wurgen ben (poging tot zingen), ben geen virtuoos.

Kan ook drummen en een beetje bass :rock:

one man band ftw! :rockband:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Electrische gitaar! Lukt wel aardig.
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Een Epiphone SG-400 en natuurlijk alle plastic instrumenten op de 360
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Welk instrument bespeeld DF.

BT2303 zei:
Een Epiphone SG-400 en natuurlijk alle plastic instrumenten op de 360
Klik om te vergroten...
Cool, wat voor amp heb je daarbij? :hearteyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik kan de akkoorden van Berend Botje op de gitaar en Mary had a little lamb op de piano.
Talentje he? :)
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Welk instrument bespeeld DF.

drummen :rockband:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Andrew zei:
BT2303 zei:
Een Epiphone SG-400 en natuurlijk alle plastic instrumenten op de 360
Klik om te vergroten...
Cool, wat voor amp heb je daarbij? :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Een kut amp :openmouth: een roland cube 15x zitten allemaal effectjes al op en allemaal knopjes enz.. maar als ik wat beter kan spelen, dan ga ik een mooie amp kopen, of een nieuwe gitaar :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Welk instrument bespeeld DF.

BT2303 zei:
Andrew zei:
BT2303 zei:
Een Epiphone SG-400 en natuurlijk alle plastic instrumenten op de 360
Klik om te vergroten...
Cool, wat voor amp heb je daarbij? :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Een kut amp :openmouth: een roland cube 15x zitten allemaal effectjes al op en allemaal knopjes enz.. maar als ik wat beter kan spelen, dan ga ik een mooie amp kopen, of een nieuwe gitaar :grin:
Klik om te vergroten...
Heh ik heb een roland cube 60, niet echt verkeerd ofzo maar ik vind die effectjes allemaal net niet goed genoeg, maar de cleans erop zijn wel goed net zoals de reverb maar voor distortion gebruik ik toch liever m'n blackstar pedaal :hearteyes:


Die heb ik, staat op dit moment in Drop C gestemd, lekker heavy.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Gemini zei:
Ik kan de akkoorden van Berend Botje op de gitaar en Mary had a little lamb op de piano.
Talentje he? :)
Klik om te vergroten...
Wauw! Hier zit nog zo'n talent!
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Serenity zei:
Gemini zei:
Ik kan de akkoorden van Berend Botje op de gitaar en Mary had a little lamb op de piano.
Talentje he? :)
Klik om te vergroten...
Wauw! Hier zit nog zo'n talent!
Klik om te vergroten...

Bandje oprichten?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Zowel akoestisch als electrisch gitaar.
Allerlei soorten percussie, drum, Bodhrán, conga, jembe, etc.
Didgeridoo.
En ik heb gezongen in een folk bandje.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik speel al heel wat jaartjes klarinet. Zowel klassiek, als pop
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Petard zei:
Binnenkort sta ik met m'n Deathmetal band in m'n woonplaats voor zo'n 300 man, ons eerste optreden^^ ben ws zo nerveus dat m'n vingers het hard laten afweten :P
Klik om te vergroten...

Hoe heet je DM band, ik speel zelf ook in een DM band. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."