#1
Drientje zei:gamezz zei:nu speel ik geen instrument , buiten met mijn handen wat ritmisch slaan dan
vroeger in de kleuterklas bespeelde ik de triangel![]()
![]()
Drientje zei:gamezz zei:nu speel ik geen instrument , buiten met mijn handen wat ritmisch slaan dan
vroeger in de kleuterklas bespeelde ik de triangel![]()
![]()

Ik heb nu ook al enkele maanden niet meer gedrumd. Zeer spijtig.Flameon zei:Ooit een tijd gedrumd, helaas laten verschieten en niet meer kunnen oppakken!![]()

Cool, wat voor amp heb je daarbij?BT2303 zei:Een Epiphone SG-400 en natuurlijk alle plastic instrumenten op de 360

Een kut ampAndrew zei:Cool, wat voor amp heb je daarbij?BT2303 zei:Een Epiphone SG-400 en natuurlijk alle plastic instrumenten op de 360![]()
Heh ik heb een roland cube 60, niet echt verkeerd ofzo maar ik vind die effectjes allemaal net niet goed genoeg, maar de cleans erop zijn wel goed net zoals de reverb maar voor distortion gebruik ik toch liever m'n blackstar pedaalBT2303 zei:Een kut ampAndrew zei:Cool, wat voor amp heb je daarbij?BT2303 zei:Een Epiphone SG-400 en natuurlijk alle plastic instrumenten op de 360![]()
een roland cube 15x zitten allemaal effectjes al op en allemaal knopjes enz.. maar als ik wat beter kan spelen, dan ga ik een mooie amp kopen, of een nieuwe gitaar
![]()
Wauw! Hier zit nog zo'n talent!Gemini zei:Ik kan de akkoorden van Berend Botje op de gitaar en Mary had a little lamb op de piano.
Talentje he?![]()
Serenity zei:Wauw! Hier zit nog zo'n talent!Gemini zei:Ik kan de akkoorden van Berend Botje op de gitaar en Mary had a little lamb op de piano.
Talentje he?![]()
Petard zei:Binnenkort sta ik met m'n Deathmetal band in m'n woonplaats voor zo'n 300 man, ons eerste optreden^^ ben ws zo nerveus dat m'n vingers het hard laten afweten :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."