#1
Je komt er ook wel hoor, beetje kokken schat ik zo in, maarja, aanhouder wint!
Het zijn eerder de gedachtenspinsels op dat moment van kauwen en slikken zelf.

Doe ik ook, in een beker drinkbouillon. Met stukjes paddo, want die vallen, als je ze goed kleinsnijdt, toch niet op. Ik zelf vind paddestoelen, de gewone champignons enzo ook lekker, maar m'n vriend vind ze supersmerig. Hij had al eerder getript op paddo's maar altijd thee gezet. Toen ik op het idee kwam om er soep van te maken, aangezien ze ook hartig smaken.dark_ikkeuh zei:wij snijden ze altijd heel fijn en dan gewoon in een soepje gooien
nog lekker zo ook, en het werkt behoorlijk snel zo voor mij toch
paddobenne zei:ik droog mijn paddos altijd, mix ze fijn en stop ze in capsules.
is makkelijk om te bewaren te nemen en best van al; geen ranzige smaak.
voor mij nooit meer die slechte smaak![]()
edwin__ zei:PINDAKAAS FTWCapslock.
Pindakaas maakt paddo's een ware delicatesse, heerlijk. Gewoon genieten van de smaak, ikzelf lust geen champignons maar paddo's vind ik wel lekker.
Die capsulles moet jij mij toch eens uitleggen,
30 gram nat = 5 gram gedroogd, 1 capsule dan heb je 30 capsules nodig om die portie in kwijt te kunnen. + zoals boven al beschreven, je moet herkouwen als een koe met pensioen. Des te beter kauw je alles kapot en word alles opgenomen.
Dat blenderen klinkt erg goed, maar boer je dan niet constant paddo shake?
gamezz zei:wat doe jij met je paddestoelen om ze iets minder ranzig te laten smaken?
ik heb 1x paddo's gedaan en at ze toen gewoon gedroogd , de smaak vond ik niet zo heel goed
maar vooral omdat ze gedroogd zijn en het net lijkt alsof je op een stokje knaagt vond ik het maar vies.
nu ga ik vanavond weer paddo's eten en vroeg me af hoe ik ze iets smaakvoller kan maken,
grtz gamezz
KoxBox zei:paddobenne zei:ik droog mijn paddos altijd, mix ze fijn en stop ze in capsules.
is makkelijk om te bewaren te nemen en best van al; geen ranzige smaak.
voor mij nooit meer die slechte smaak![]()
Heb je dan geen ontzettende maagpijn?? Normaal gezien als je ze eet, komt het meeste al in je bloed door je slijmvliezen en spaar je ook je maag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."