Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's , hoe maak jij de slechte smaak draagbaar?

paddo's , hoe maak jij de slechte smaak draagbaar?

156 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin: gewoon stug volhouden dus.

Je komt er ook wel hoor, beetje kokken schat ik zo in, maarja, aanhouder wint!
Het zijn eerder de gedachtenspinsels op dat moment van kauwen en slikken zelf.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik eet ze gewoon :grin: Niet zeiken!

Voorkeur gaat wel uit naar truffels eigenlijk....ik denk dan gewoon aan walnootjes :beer:
T
The Space CowboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nibb-its
Van die ringetjes. Als de paddo's dun genoeg zijn schuif je ze eromheen en anders los erbij maar het overstemt de smaak helemaal, alsof je gewoon taaie chips eet.
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kreeg ooit bij een smartshop er honing bij smaakte opsich wel goed. Maar eigenlijk kan je elke saus erbij eten, geloof dat ketchup ook wel goed werkt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik eet ze gewoon op, vies; maar je overleeft het wel.
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
wij snijden ze altijd heel fijn en dan gewoon in een soepje gooien
nog lekker zo ook :) , en het werkt behoorlijk snel zo voor mij toch
l
lekkerbekjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
dark_ikkeuh zei:
wij snijden ze altijd heel fijn en dan gewoon in een soepje gooien
nog lekker zo ook :) , en het werkt behoorlijk snel zo voor mij toch
Klik om te vergroten...
Doe ik ook, in een beker drinkbouillon. Met stukjes paddo, want die vallen, als je ze goed kleinsnijdt, toch niet op. Ik zelf vind paddestoelen, de gewone champignons enzo ook lekker, maar m'n vriend vind ze supersmerig. Hij had al eerder getript op paddo's maar altijd thee gezet. Toen ik op het idee kwam om er soep van te maken, aangezien ze ook hartig smaken.
Het werkt heel snel, vind ik, en zelfs op een halve portie trip ik er behoorlijk hard mee.
En nog een bijkomend voordeel; je hebt wat hartigs, licht en warms in je maag, kotsen gebeurt niet zo gauw en je zult je niet zo snel flauw voelen.

:grin: ben gister naar een feestje geweest en nog steeds wakker... goed likje mdma :wink: dus ik zit hier lekker van me af te lullen terwijl m'n mannetje op de bank ligt te slapen... fijn zo'n forum :sunglasses:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
paddobenne zei:
ik droog mijn paddos altijd, mix ze fijn en stop ze in capsules.

is makkelijk om te bewaren te nemen en best van al; geen ranzige smaak.

voor mij nooit meer die slechte smaak :rock:
Klik om te vergroten...

Heb je dan geen ontzettende maagpijn?? Normaal gezien als je ze eet, komt het meeste al in je bloed door je slijmvliezen en spaar je ook je maag.
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Moet je ook de steeltjes opeten? :flushed:
c
cOsmicSerpentLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik drink het gewoon op met thee ofzo , niet dat het super veel helpt.
Maar uiteindelijk ik eet zo ook rauw zonder iets anders op , gewoon inslikken en het is over :)
niet teveel bij nadenken
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hahaha Ja de steeltjes moeten ook
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#12
doe de paddo's in tijd in warm water laten soaken dus op een laag vlammetje.. gebruik daarna het water om er cuposoup van te maken :)
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#13
PINDAKAAS FTW :flushed: Capslock.

Pindakaas maakt paddo's een ware delicatesse, heerlijk. Gewoon genieten van de smaak, ikzelf lust geen champignons maar paddo's vind ik wel lekker.

Die capsulles moet jij mij toch eens uitleggen,

30 gram nat = 5 gram gedroogd, 1 capsule dan heb je 30 capsules nodig om die portie in kwijt te kunnen. + zoals boven al beschreven, je moet herkouwen als een koe met pensioen. Des te beter kauw je alles kapot en word alles opgenomen.
Dat blenderen klinkt erg goed, maar boer je dan niet constant paddo shake :tearsofjoy: ?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
edwin__ zei:
PINDAKAAS FTW :flushed: Capslock.

Pindakaas maakt paddo's een ware delicatesse, heerlijk. Gewoon genieten van de smaak, ikzelf lust geen champignons maar paddo's vind ik wel lekker.

Die capsulles moet jij mij toch eens uitleggen,

30 gram nat = 5 gram gedroogd, 1 capsule dan heb je 30 capsules nodig om die portie in kwijt te kunnen. + zoals boven al beschreven, je moet herkouwen als een koe met pensioen. Des te beter kauw je alles kapot en word alles opgenomen.
Dat blenderen klinkt erg goed, maar boer je dan niet constant paddo shake :tearsofjoy: ?
Klik om te vergroten...

30g nat is bij mijn weten 3g droog...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb er wel eens peper en zout overheen gegooid, het was nog best te doen.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#16
paddo shake pluggen ??
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#17
gamezz zei:
wat doe jij met je paddestoelen om ze iets minder ranzig te laten smaken?
ik heb 1x paddo's gedaan en at ze toen gewoon gedroogd , de smaak vond ik niet zo heel goed
maar vooral omdat ze gedroogd zijn en het net lijkt alsof je op een stokje knaagt vond ik het maar vies.
nu ga ik vanavond weer paddo's eten en vroeg me af hoe ik ze iets smaakvoller kan maken,
grtz gamezz
Klik om te vergroten...



Neem lsd smakt naar niks zelfde effect ongeveer vind lsd stabieler dan paddo's
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#18
KoxBox zei:
paddobenne zei:
ik droog mijn paddos altijd, mix ze fijn en stop ze in capsules.

is makkelijk om te bewaren te nemen en best van al; geen ranzige smaak.

voor mij nooit meer die slechte smaak :rock:
Klik om te vergroten...

Heb je dan geen ontzettende maagpijn?? Normaal gezien als je ze eet, komt het meeste al in je bloed door je slijmvliezen en spaar je ook je maag.
Klik om te vergroten...

nee, niet echt. niet veel verschil als wanneer ik ze vers eet. gewoon vol gevoel en wat borrelingen in me maag. mijn vrienden verkiezen ook men capsules boven verse of thee.[
s
scienflushLid
01-01-2024, 00:00
#19
Samen met snoepen opeten vind ik ook niet slecht...
Dan kouw je op die snoepen en de paddo's.
(liefst zure snoepjes) Maar niet te veel of u maag ga vuil doen. XD
l
livingthedreamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Thee bouwen,

In de blender citroen erbij voor extra extractie van de alkaloïden.
honing erdoor en sterrenmunt thee, die camoufleert de nasmaak :hearteyes:

~

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."