Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat is eigenlijk een beetje de gangbare prijs van 2ct7 voor bijv een halve gram?"
"onderschat lsd niet! het goedje kan zeker voor behoorlijke mindfucks zorgen. bij de 1 is de kans zelfs veel groter dan met paddo's. lees mijn tripreport van 1,5 jaar geleden maar eens: viewtopic.php?f=21&t=16594"
"de werkzame stof van paddo's extracten kan wel. deze kristallen kunnen gerookt worden en er word gezegd dat de uitwerking vergelijkbaar is met DMT maar dan zelfs nog wat potenter. zelf heb ik hier echter geen ervaring mee"
"post deze vraag ook hier nog maar even; weet iemand of de dragons dynamite ook ergens in noord holland bij een smartshop te verkrijgen zijn? ben ze namelijk bij diverse smartshops nog niet tegen gekomen"
"iemand nog wat boeiende info (/weblink) over deze "super-DMT" ? via google vind ik er niet heel veel over namelijk maar mijn nieuwsgierigheid is behoorlijk gewekt"
"heeft iemand hier al geprobeerd dit te maken? het schijnt ,zoals ik lees, echt te simpel te zijn"
"klein beetje ot: vorige week heb ik een dikke 3 gram gedroogde van mn thuiskweek (mckennai) verorbert de trip was zeer mild in tegenstelling tot de paddo's van de smartshop vroegah. mij is gezegd dat de mckennai tussen de mexicaanse en hawaiaanse in zat kwa sterkte maar helaas kwam het niet eens in de buurt van de mexicaantjes. volgende keer ga ik de dosis dus behoorlijk opschroeven maar is het normaal dat de thuiskweeks niet zo potent zijn? of ligt het aan het soort misschien?"
"heb altijd begrepen dat de mexicaanse tot de middenmoot behoort kwa sterkte, althans van de soorten die de smartshops aanboden natuurlijk. maar twijfel of de mckennaii die ik hier heb liggen een volgende keer een veel sterkere uitwerking zullen hebben. ik heb met 2 vrienden die keer 3 gram pp van verschillende vluchten gegeten en niemand tripte hem echt behoorlijk. maar goed, time will tell... hoe zijn die cambodiaanse?"
"de kaalkopjes zijn anders in mijn beleving altijd een stuk milder geweest maar never mind ik zal die cambodiaanse kweekset hierna wel aanschaffen"
"2C-Em zei: Is nog steeds goed verkrijgbaar hoor... Klik om te vergroten... hmmz ja het ligt er maar aan of je de juiste mensen kent dan"