Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"die van mij stonden ook eerst binnen, maar toen de stelen te dun begonnen te worden heb ik ze beginnen buitenzetten. eerst een paar uur per dag, nu al een week volledig buiten en de stengels zijn mooi sterk geworden. en een stokje zal ze in het begin wel door de winderige dagen helpen"
"na een jaar dagelijks jointje roken toch eens minderen denk ik zo tolerantie, stoned zijn is gewoon niet zo fijn meer als vroeger, het is zo gewoontjes merk ook wel dat ik moeilijker heb met beslissingen maken, snel van gedacht verander of gewoon niet weet wat ik moet kiezen gedachten die af en toe op hol slaan, wil ik iets doen, denk ga eerst eentje roken, zin om iets te doen volledig weg .. ben altijd al een uitsteller geweest maar nu is het wel serieus erger geworden para had ik vroeger soms last van nu wel nooit meer, mss omdat ik er ook beter mee kan omgaan nuja ik wil er weer meer van genieten dus ga proberen enkel nog in het weekend jointjes te roken"
"als je nog niet veel geblowed heb is dit niet aan te raden, zeker niet eerst drinken en dan eentje opsteken = eerst eentje opsteken en dan rustig drinken kan je alles veel beter inschatten en kan het zeker plezierig zijn in het weekend combineer ik dit altijd maar kan er ondertussen ook wel tegen en kan het wel goed inschatten en ik word er alles behalve slaperig van, eerder actief en energiek, daarom dat ik ze graag combineer"
"in de duinen is het leukst zeker met mooi weer, zonsondergang woon thuis op een boerderij en gewoon wat in de velden wandelen is ook altijd chill"
"kaarsen laten branden blijkt goed te helpen tegen de geur en gewoon uurtje 2 ramen open zetten dat het lekker toch en geur is wel weg"
"ik rook in periodes dagelijks maar meestal stopt dit vanzelf wel omdat ik het wat beu wordt na een maand. dan paar maandjes rustig aan, 2 keer per week ofzo, of nog minder. effect van wiet is dan ook weer veel aangenamer maar als ik wiet in huis heb liggen zal ik het bijna nooit laten van toch eentje op te steken als ik dan niets heb liggen heb ik ook totaal geen probleem mee of zin in een joint."
"1 keer jammergenoeg genomen en nooit meer was me dat een nare ervaring"
"nope niet te zien dusja voorzichtig zijn zou ik zo zeggen"
"op dit moment aan het testen met dat ik toch tandpijn had en geen andere pijnstilers in huis had. 200 mg + 2 uur later nog eens 100 mg zeer aangenaam gevoel, in het begin heel gefocust dan filmpje opgezet. zeer fijn om in bed te liggen, voelt een beetje aan als mdma maar dan heel subtiel en wat wiet erbij maakt het nog leuker niet iets dat ik regelmatig ga doen, maar wel eens leuk om te doen"
"paddo's toen ik 20 was/ben toch bewust gewacht en daar ben ik blij om"