Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Is gbl verboden sjah dat zat er wel aan te komen met alle media aandacht de laatste tijd maargoed..*schrijft in bij kvk:GHBOLEEJ&Zn*"
"Ik denk dat het best mogelijk is al zullen ouderdoms kwalen als lever,nier en hersen/psyche problemen wat heftiger zijn en wellicht op jongere leeftijd al beginnen. Maar het enige juiste advies is al gegeven Exceptional Insight zei: Doe nou maar gewoon niet. Klik om te vergroten... Beter ga je nu juist nadenken over afkicken dan hoe je hier oud mee gaat worden..."
"Ik heb geen diagnose adhd. Van methylfenidaat bleef ik wat langer wakker, vrij onrustig in m'n hoofd wel, lusteloos is het goede woord denk ik. Van dexamfetamine bleef ik wat langer wakker. Licht euforische energie zoals andere amfetamines. Maar wat me het meest opviel was de rust. Alsof er een storm ging liggen. Alsof er al die tijd een tv/radio op ruis had aangestaan en die ineens uit werd gezet."
"Wat dacht je van: De apotheker bewaart het goede spul voor die mensen die het echt nodig hebben en waarvoor zijn voorraad bedoeld is, en geeft die mennekes die denken wel even misbruik te kunnen maken van het systeem een fijne zak met afval.....?"
"Helemaal nieuw voor mij. Zeer interessant. Dank voor het delen"
"Raar verhaal.. Na wat onderzoek denk ik dat je de eerste keer CO2 (koolzuurgas) patronen had. Op de verpakking, van Kayser, staan citroenen en de prijs komt ook overeen. Hoe dat smaakt weet ik niet maar kan me voorstellen dat het vervelend voelt. Ik vind zo snel geen N2O patronen met een smaakje in elk geval... Dus, niet om Spacefan's intelligentie te ondermijnen maar gewoon even voor de zekerheid: Lachgas = N2O"
"kwezel zei: Ik ga stoppen met blowen en ben benieuwd of deze een beetje geschikt zijn. Klik om te vergroten... Geschikt waarvoor? Een nieuwe verslaving?"
"wallawalla zei: Ik moet altijd poepen na een Xje. Daarna neem ik wat Franse kwark voor de eiwitten. Soms maak ik dat zoet met wat rietsuiker. Maakt ook best wel geil. Klik om te vergroten... Er zijn veel dingen die jou geil maken ofnie? Of maak jij dingen geil? Geniet van je verhalen hoor daarnievan maar het valt wel op hahaha! Honger na de drop heb ik niet. Zorg altijd dat ik verzadigd ben voor inname. Soms bij Psychedelica wel dat ik ineens enorm trek krijg in iets. Denk dat de drug dan een tekort aan een of andere voedingsstof blootlegt, maar da's mijn persoonlijke theorietje😊"
"RhythmoftheNight zei: Een keer de regels buigen moet kunnen Klik om te vergroten... Het vervelende is dat als je één keer de regels buigt de drempel lager wordt om dat nog eens te doen (en nog eens, en nog eens). Het is natuurlijk per persoon verschillend hoe sterk je bent om de discipline weer op te pakken. Ik zou het persoonlijk afraden 😉 Beter wat meer varieren. Amfetamine, een lagere dosis 2c-b of lsd... Of een keertje géén drugs, dat kan natuurlijk ook.."
"Interessant...Heb GHB toch altijd gezien als een soort Hardcore Alcohol.."