Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's , hoe maak jij de slechte smaak draagbaar?

paddo's , hoe maak jij de slechte smaak draagbaar?

156 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
r
ryder11700Lid
01-01-2024, 00:00
#1
van paddo's zet ik over het algemeen thee volgen een methode die ik na enkele keren proberen voor mijn gevoel geperfectioneerd heb. neem een pan met water en breng deze aan de kook (net niet laten borrelen) voeg hier de in kleine blokjes gesneden paddo's aan toe en laat dit voor 15 minuten trekken. voeg dan 2 eetlepels honing toe en hang hier een zakje thee in, die van pickwick met fruitsmaak zorgen voor de beste smaak dan nog 5 min laten trekeen en ongeveer 20 min laten afkoelten en dan drinken en trippen maar. en als je er harder op wilt trippen kun je altijd nog syrian rue of skullcap toevoegen.

truffels eet ik gewoon zo en dan meestal gaat het van hap,kauwen, slok water, slikken, slok cassis/sinas/cola tegen de nasmaak en zo tot ze op zijn. dit is voor mij te doen bij de mexicana, atlanta, spaceshuttle, dolphins delight, golden teacher. bij de dragons dynamite ben ik 2 keer bijna over mijn nek gegaan bij deze methode en dus gaan we de volgende keer truffelthee maken laat hier wel even een smaakrapport achter

vliegenzwam, drogen en daarnaa thee van maken/roken die dingen zijn echt niet te vreten
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het schijnt dat chocolade ook MAO-remmend is, wat de werking van de paddo versterkt.
Chocolade is wel perfect om de vieze schimmelsmaak te overtreffen, dat zoiezo.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dragons Dynamite is echt te smerig voor woorden, maar het effect is zo.. :hearteyes:
De philosopher stone vind ik dan nog het 'lekkerst', maar het blijft verdomd ranzig.
Goed fijnsnijden helpt echt tegen misselijkheid en een opgeblazen gevoel!
Ik zal het eens proberen in yoghurt te mengen of in appelmoes ofzo :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eergisteren heb ik het eens geprobeerd met chocolade (toblerone moest dit iets uitmaken). Ik had alleen nog gedroogde paddo's liggen, waarvan ik normaal echt niet normaal veel maagpijn en kots neigingen van krijg maar nu viel het mee.

Ik heb er niets van gesmaakt dus voor herhaling vatbaar!
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chocolade is in zeer beperkte mate MAO remmend, als je 1 reep chocolade eet heeft dit geen merkbaar effect op je trip.

Tobelerone moet ik eens proberen tijdens het trippen - dan vind ik chocola of ander voedsel met stukjes erin altijd heerlijk.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tigg zei:
Chocolade is in zeer beperkte mate MAO remmend, als je 1 reep chocolade eet heeft dit geen merkbaar effect op je trip.

Tobelerone moet ik eens proberen tijdens het trippen - dan vind ik chocola of ander voedsel met stukjes erin altijd heerlijk.
Klik om te vergroten...

En dan gaat het ook over zwarte chocolade met een hoog percentage en grote hoeveelheden inderdaad, dus dit is niet van toepassing. Toblerone is echt een aanrader!
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#7
weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
trojan.exe zei:
weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
Klik om te vergroten...

Als je een sterke maag hebt is het misschien ideaal. Een vriend van mij is op deze manier zo eens over zn nek gegaan, waardoor het niet werkte. Ik zou het toch in een iets lichtere maaltijd verwerken. Maar als het bij jou werkt is het natuurlijk prima. Die vriend van mij zei dat hij inderdaad totaal geen last had van de smaak. Behalve op the way out dan :P
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#9
in de warme (niet hete) pasta kan ook. kleine portie aangeraden.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ImmortalTech zei:
trojan.exe zei:
weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
Klik om te vergroten...

Als je een sterke maag hebt is het misschien ideaal. Een vriend van mij is op deze manier zo eens over zn nek gegaan, waardoor het niet werkte. Ik zou het toch in een iets lichtere maaltijd verwerken. Maar als het bij jou werkt is het natuurlijk prima. Die vriend van mij zei dat hij inderdaad totaal geen last had van de smaak. Behalve op the way out dan :P
Klik om te vergroten...

Ik gooi ze ook altijd in de vla werkt prima, even goed op de stukjes kauwen en je proeft er verder niets van
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ImmortalTech zei:
trojan.exe zei:
weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
Klik om te vergroten...

Als je een sterke maag hebt is het misschien ideaal. Een vriend van mij is op deze manier zo eens over zn nek gegaan, waardoor het niet werkte.
Klik om te vergroten...

zou dat overgeven niet van de truffels/paddo's komen ipv de vla :grin:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#12
trojan.exe zei:
ImmortalTech zei:
trojan.exe zei:
weet niet of het al genoemd is maar ik snij ze altijd heel fijn en gooi ze dan in een bakje met vla.ideaal!
Klik om te vergroten...

Als je een sterke maag hebt is het misschien ideaal. Een vriend van mij is op deze manier zo eens over zn nek gegaan, waardoor het niet werkte.
Klik om te vergroten...

zou dat overgeven niet van de truffels/paddo's komen ipv de vla :grin:
Klik om te vergroten...

Jawel. Maar mensen die gevoelig zijn voor misselijkheid bij paddo's/truffels doen er verstandig aan om het niet te verwerken in vla/pizza's/andere zware maaltijden. Het is prima als het werkt zonder dat je er misselijk van wordt, want de slechte smaak raak je op deze manier wel kwijt. Maar als je al een zwakke maag hebt (zoals ik), kan je het beter in muntthee/cup a soup of zoiets verwerken. Ook dan proef je niks van de paddo's/truffels.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik deed verse paddo's altijd fijn snijden en dan met 2 cupasoup in een bakkie met warm water.

10 minuten laten trekken, daarna alles opeten. De stukjes paddo's smaakte gewoon naar kip.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vind vla nou niet echt een zware maaltijd..

Is voor mij of een toetje of ontbijt of voedsel als ik ziek ben.
Pizza lijkt mij ook niet echt ideaal nee.. :rolleyes:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toch ligt het blijkbaar zwaar op de maag :P

Laat ik het zo zeggen. Ik heb een keer (van de 8 keer op allemaal verschillende manier ingenomen) iemand gelijk na inname van paddo's/truffels over z'n gier zien gaan en dat was nadat hij het in vla had verwerkt. Met diezelfde persoon heb ik ze ook gewoon vers opgegeten en er thee van gezet en toen had hij nergens last van.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
ImmortalTech zei:
Toch ligt het blijkbaar zwaar op de maag :P

Laat ik het zo zeggen. Ik heb een keer (van de 8 keer op allemaal verschillende manier ingenomen) iemand gelijk na inname van paddo's/truffels over z'n gier zien gaan en dat was nadat hij het in vla had verwerkt. Met diezelfde persoon heb ik ze ook gewoon vers opgegeten en er thee van gezet en toen had hij nergens last van.
Klik om te vergroten...

Hangt toch gewoon van de persoon af die het inneemt...
Ik heb nog nooit moeten kotsen van paddo's, maar de eerste (en enige) keer dat ik (Atlantis) truffels at lag het er na een kwartier allemaal uit..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
ImmortalTech zei:
Toch ligt het blijkbaar zwaar op de maag :P

Laat ik het zo zeggen. Ik heb een keer (van de 8 keer op allemaal verschillende manier ingenomen) iemand gelijk na inname van paddo's/truffels over z'n gier zien gaan en dat was nadat hij het in vla had verwerkt. Met diezelfde persoon heb ik ze ook gewoon vers opgegeten en er thee van gezet en toen had hij nergens last van.
Klik om te vergroten...

Dat zou betekenen dat het echt door de vla kwam en niet door de paddo's.
Wat weer zou betekenen dat die persoon nooit zwaardere maaltijden kan hebben dan vla.

Dit heeft niets te maken met het evt. misselijkmakende effect van paddo's wat misschien versterkt word door een volle maag.
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik droog mijn paddos altijd, mix ze fijn en stop ze in capsules.

is makkelijk om te bewaren te nemen en best van al; geen ranzige smaak.

voor mij nooit meer die slechte smaak :rock:
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#19
lijkt mij ook vreemd als het alleen door de vla veroorzaakt zou zijn,tenzij hij de vla vies vond of er allergisch voor is :grin:
denk dat het gewoon verkeerd viel.
want idd, als het aan de "zwaarte" van de vla zou liggen zou deze persoon nauwelijks een fatsoenlijke maaltijd kunnen nuttigen zonder het er direct weer uit te bonjouren
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fresh zei:
Ik eet ze gewoon :grin: Niet zeiken!

Voorkeur gaat wel uit naar truffels eigenlijk....ik denk dan gewoon aan walnootjes :beer:
Klik om te vergroten...

Heb (nog) geen ervaring met paddo's, maar ik vind de smaak van truffels niet eens zo heel slecht, misschien wat zurig, maar voor de rest vind ik het niet vies :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."