#1
van paddo's zet ik over het algemeen thee volgen een methode die ik na enkele keren proberen voor mijn gevoel geperfectioneerd heb. neem een pan met water en breng deze aan de kook (net niet laten borrelen) voeg hier de in kleine blokjes gesneden paddo's aan toe en laat dit voor 15 minuten trekken. voeg dan 2 eetlepels honing toe en hang hier een zakje thee in, die van pickwick met fruitsmaak zorgen voor de beste smaak dan nog 5 min laten trekeen en ongeveer 20 min laten afkoelten en dan drinken en trippen maar. en als je er harder op wilt trippen kun je altijd nog syrian rue of skullcap toevoegen.
truffels eet ik gewoon zo en dan meestal gaat het van hap,kauwen, slok water, slikken, slok cassis/sinas/cola tegen de nasmaak en zo tot ze op zijn. dit is voor mij te doen bij de mexicana, atlanta, spaceshuttle, dolphins delight, golden teacher. bij de dragons dynamite ben ik 2 keer bijna over mijn nek gegaan bij deze methode en dus gaan we de volgende keer truffelthee maken laat hier wel even een smaakrapport achter
vliegenzwam, drogen en daarnaa thee van maken/roken die dingen zijn echt niet te vreten
truffels eet ik gewoon zo en dan meestal gaat het van hap,kauwen, slok water, slikken, slok cassis/sinas/cola tegen de nasmaak en zo tot ze op zijn. dit is voor mij te doen bij de mexicana, atlanta, spaceshuttle, dolphins delight, golden teacher. bij de dragons dynamite ben ik 2 keer bijna over mijn nek gegaan bij deze methode en dus gaan we de volgende keer truffelthee maken laat hier wel even een smaakrapport achter
vliegenzwam, drogen en daarnaa thee van maken/roken die dingen zijn echt niet te vreten


