Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"KoxBox zei: Op mijn brommer vaak genoeg apestoned gezeten. Dronken ben ik nooit op mijn brommer gestapt, dat is gewoon zelfmoord. Klik om te vergroten... Stoned rij je het beste, 1 met de brommer samengesmolten met de weg.. Alleen naar de andere kant van Nederland navigeren met slechts 1 post-it gaat dan wat lastiger"
"Je bent luidruchtiger!"
"Schultenbrau is het best als je het 3 uur in de zon hebt laten staan, spuit je blik ook al half leeg als bijkomende voordeel :P."
"MagicMush zei: Ik heb dit heel erg met paddo's. Het lijkt dan wel of muziek '3D' is. Klinkt misschien stom ook, maar het heeft dan zoveel diepte en komt van alle kanten op mij af als 'golven'... Klik om te vergroten... Ik prefereer; Queen - bycicle (dat fietsbellen stuk HOLY!) Dronken merk ik het zeker ook wel, maar niet zoals THC de heerlijke helderheid in muziek geeft. Maar het doet meer met je, waardoor de intensiteit hoger is"
"mm. uitgesproken mening. 1. grolsch 2. heineken 3. warsteiner 4. hertog jan"
"ik weet een hele goede gewoon niet drinken !! drank is zoveel gevaarlijker dan velen andere drugs het word alleen maatschappelijk geaccepteerd . kutspul je drinkt, word iets losser. velen storen andere mensen met hun gedrag. (voel je niet direct aangesproken) en dan moet je behoorlijk wat capaciteit inleveren om de positieve effecten te betalen. vind ik het niet echt waard."
"Adrenochroom zei: Heerlijk om het drugsgebruik van de mainstream af te kraken, we houden elkaar zo wel goed in balans he Adreno Klik om te vergroten... hehe :P wel hipocriet om nou te gaan roepen dat mensen bevooroordeelt zijn als ze bijvoorbaat al roepen dat drugs slecht is . ik vind alch. eigelijk best kutspul, je kunt jezelf wel in de hand houden maar als je objectief naar gedrag van beschonken mensen kijkt is dit best storend. je word overmoedig en zult je in het verkeer gaan mengen. ook ligt de inwerking erg gevoelig. als je een borrel drinkt zal dit pas na een kwartier inslaan. in dat kwartier kunnen er al weer makkelijk 2 doorheen. het valt dus wel perfect te dosseren maar dat vraag ook al 3 jaar ervaring (in mijn geval dan). als je tever gaat zullen anderen daar het meest last van hebben. en het stomste is nog wel dat we dit goedkeuren . sorry voor deze halve zinnen ben een beetje te stoned."
"Hé, Hoe is de afgelopen week gegaan? Al lijnen uitgezet of al knopen doorgehakt ? Als ik dit zo lees geloof ik dat je hier erg sterk uitkomt, als je er uit komt.. En dat is aan jou ! Sterkte."
"6 pagina's verder, ongeveer de helft gevuld met afwijkende bullshit /that's the internet/. En 2á3 pagina's interessant denkwerk. Gaat deze meeting nog door ?"
"Ik ben er zwaar tegen en hypocriet als maar kan. In een auto heb ik dit nog niet gedaan, op de puch daarintegen wel. Een paar weken terug, iets te aangeschoten (+10 bier) op een iets te snelle snorfiets. Er schoot mij herhaaldelijk door mijn hoofd "risico onderschatting, risico onderschatting" en toch met 55 heuvelaf door het dorp. Wegen lijken minder hobbels te hebben en bochten hebben geen steentjes meer, voorrang krijg je wel en hard genoeg kun je niet rijden. Dank god, of wie dan ook dat ik nog leef ! Hiervoor slechts 1 x met alc. op gereden, wat mij ook al enorm tegenviel, bochten neem je te nauw of te ruim. Inzicht is aanzienlijk vermindert, je rijgedrag lijkt op dat van Need For Speed Underground.. TRappen trappen trappen. Ik zeg, niet doen, maar ik ben niet de eerste dus dat statement hadden jullie vast al eens gehoord ? Peace"