#1
Het is niet dat het zo dodelijk smerig smaakt hoor, champignons, maar het is niet iets dat ik zo 1 2 3 naar binnen werk :P
NorthernLightBE zei:Niet zo'n mietje zijn en gewoon doorkauwen. Of je zet er thee van ofzo, maar zo erg is het toch niet?
poison drink zei:Hoeveel capsulles moet je dan wel niet slikken?De smaak is echt wel slecht, maar als je de paddo's snel kan wegwerken en daarna iets drinkt/eet is het doenbaar. Zolang je er maar niet op moet kauwen, dat is echt té goor.
Mijn tactiek is: gedroogde paddo's in zo klein mogelijke stukjes snijden & oplossen in warm water met wat grenadine. Dan zo snel mogelijk binnenkappen en een stukje chocolade eten.
poison drink zei:Hmm.. Grote capsulles.Misschien volgende keer eens proberen dan.
poison drink zei:Heb er nog wel wat liggen, maar daar moet ik er toch wel 4-5 van gebruiken om 2g droge paddo's in te steken denk ik. Maar is inderdaad geen slecht idee. Paddo in een pil! :P
lolnoob zei:Worden er niet ook werkzame stoffen ingenomen bij het kauwen van de paddo's/truffels?
lolnoob zei:Worden er niet ook werkzame stoffen ingenomen bij het kauwen van de paddo's/truffels?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."