Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Biertje zei: Ik denk dat liefde en sex nog altijd wel de meest overheerlijke combo is, nog beter drugs en sex! Klik om te vergroten... Liefde is de ultieme "drugscocktail", puur natuur. Maar op een "goeie 2e plek" staat toch wel seks op lsd (in combinatie met échte liefde)... geen enkele andere drug kan dat tot nu toe evenaren...goddelijk gewoon"
"DrippTone zei: Aanstaand weekend dan eindelijk, dan heb ik niks te doen. Dus alle tijd voor een mooie trip. Als het er dan niet van komt eet ik mezelf op. Klik om te vergroten... acid...zucht... ik wilde dat ik met je mee kon doen Ik zal (is beter voor mezelf) nog wat geduld op moeten brengen"
"dark_ikkeuh zei: wij snijden ze altijd heel fijn en dan gewoon in een soepje gooien nog lekker zo ook , en het werkt behoorlijk snel zo voor mij toch Klik om te vergroten... Doe ik ook, in een beker drinkbouillon. Met stukjes paddo, want die vallen, als je ze goed kleinsnijdt, toch niet op. Ik zelf vind paddestoelen, de gewone champignons enzo ook lekker, maar m'n vriend vind ze supersmerig. Hij had al eerder getript op paddo's maar altijd thee gezet. Toen ik op het idee kwam om er soep van te maken, aangezien ze ook hartig smaken. Het werkt heel snel, vind ik, en zelfs op een halve portie trip ik er behoorlijk hard mee. En nog een bijkomend voordeel; je hebt wat hartigs, licht en warms in je maag, kotsen gebeurt niet zo gauw en je zult je niet zo snel flauw voelen. ben gister naar een feestje geweest en nog steeds wakker... goed likje mdma dus ik zit hier lekker van me af te lullen terwijl m'n mannetje op de bank ligt te slapen... fijn zo'n forum"
"Alcohol Caffeïne Nicotine Cannabis: wiet, hasj, spacecake, iceolator hasj, wietmelk Poppers Cocaïne MDMA Paddestoelen: Thaise, Equadoriaanse en (thuiskweek) Mexicaanse GHB mCPP Kamagra Methadon (1x nooit weer ) Ketamine LSD Speed 2C-B"
"Als ik er een keer tegenaanloop : 2C-B Ayahuasca en Mescaline lijken mij ook wel interessant"
"Mij persoonlijk lijkt het niks, maar voor gebruikerservaringen twee links; https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=6954 en in het engels; http://www.psychonaut.com/post-35195-18 ... lo#p183336 Misschien heb je er wat aan. Beter goed geïnformeerd dan zomaar ergens aan beginnen..."
"DrippTone zei: DrippTone zei: Ik heb ook wel weer trek, is al weer een tijd geleden. Klik om te vergroten... Nogsteeds zin en nogsteeds niet gedaan. Klik om te vergroten... Hier idem... En door het zonnetje krijg ik nog meer zin"
"Re: Welk instrument bespeeld DF. Deze speel ik { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } mijn harpje"
"Ik hoop dit jaar voor het eerst te gaan. Ik zou samen met m'n vriend gaan na een superleuke eerste Ruigoord-ervaring afgelopen oud en nieuw. Nou is het geval dat mijn vriend en ik sinds vorig weekend niet meer zijn... Dus hierdoor weet ik niet zo zeker of ik wel ga. Het grootste punt word nog een festival/tripbuddy om gezellig mee te gaan, vind het alleen toch maar zo alleen. Ik vermaak me prima maar vind het heerlijk gezellig om achteraf ook nog lekker door te leuteren over alles wat we meegemaakt hebben enzo, daar zit nu een beetje m'n probleem. Het duurt nog even voor het zover is..."
"Lijkt mij niet gezond. Blauwe verkleuring: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyanose En verder even googelen in combinatie met poppers en dan kom je hier: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=alk ... =&aq=f&oq="