#1
wat doe jij met je paddestoelen om ze iets minder ranzig te laten smaken?
ik heb 1x paddo's gedaan en at ze toen gewoon gedroogd , de smaak vond ik niet zo heel goed
maar vooral omdat ze gedroogd zijn en het net lijkt alsof je op een stokje knaagt vond ik het maar vies.
nu ga ik vanavond weer paddo's eten en vroeg me af hoe ik ze iets smaakvoller kan maken,
grtz gamezz
ik heb 1x paddo's gedaan en at ze toen gewoon gedroogd , de smaak vond ik niet zo heel goed
maar vooral omdat ze gedroogd zijn en het net lijkt alsof je op een stokje knaagt vond ik het maar vies.
nu ga ik vanavond weer paddo's eten en vroeg me af hoe ik ze iets smaakvoller kan maken,
grtz gamezz
, dit heeft de trip hierna niet verpest, maar was toch wel vervelend.
alleen ga je er wel een stuk harder van 
