Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hardstyle op youtube. leve 4-fluo. zin in feestjehhhhhhhhh"
"heb ook die duurdere, zeer mooie witte korrels. heb eens andere gezien van een vriend en die was eerder lichtgrijs, die was ook goedkoop. zal toch wel een verschil in zitten."
"dat je zelf wil stoppen is al een goede stap. denk niet aan de leuke dingen die het doet maar aan de slechte. goeie moed gewenst."
"jakkes. moet echt nooit meer gbl hebben, mijn vriend heeft eens iets laten zien; neem pakje sigaretten en doe er een druppel ghb en een druppel gbl op(op het pakje zonder plastic erom) wacht even en wrijf erover, die gbl doet heel die inkt loskomen, ghb doet nix. zit wel geen verf in me slokdarm maar lijkt mij toch nie zo super goed om gbl te nemen, zeker nie als ghb zo makkelijk te maken is. groetjes"
"doe eens een druppel gbl op een pakje sigaretten(zonder plastic he) en een druppel ghb ernaast, eventjes wachten. wrijf er nu eens over; gbl wil je toch niet drinken als je dit ziet. (voor degene zonder gbl/ghb; gbl doet alle inkt loskomen zodat je het er gewoon vanaf wrijft tot wit karton overblijft, ghb doet gewoon niets!)"
"ik vond het als paddos maar dan zonder het magische eraan. En er gaan niet zoveel gedachten gedachten door je hoofd en dat vind ik juist zo leuk aan paddos, dat denken en anders denken. mijn vriend hoeft het ook niet meer en was blij dat ik hem maar de helft had gegeven als wat hij eerst wou nemen."
"Ik vind het een van de betere dingen dat ik al onderzocht heb Maar de craving(zin in meer en meer) is erg en stoppen als je er hebt is echt moeilijk, zeker als je het gaat snuiven. Bij een bommetje pak ik rond +- 150mg en ongeveer 1uur erna nog beetje bij, rond de 50- 60mg.(voor mij de ideale dosis vind ik, weeg 75kg). als je meer pakt vind ik het niet meer leuk, hart bonsde bijna uit men lichaam dan en veel kaakspanning, handen die trilden heel erg(1x gedaan, nooit meer) En is echt een super drugje om een paar uur lang en hard op te seksen, zeker in combi met ghb. En heb mijn vriend eens 3gram zien opsnuiven op een avond; NIET DOEN HE!!!!! zag er nie goed uit, (nix gezien van blauwe handen of knieen wel) en dit was het, je blijft echt doorlullen op dit stofje"
"ik droog mijn paddos altijd, mix ze fijn en stop ze in capsules. is makkelijk om te bewaren te nemen en best van al; geen ranzige smaak. voor mij nooit meer die slechte smaak"
"KoxBox zei: paddobenne zei: ik droog mijn paddos altijd, mix ze fijn en stop ze in capsules. is makkelijk om te bewaren te nemen en best van al; geen ranzige smaak. voor mij nooit meer die slechte smaak Klik om te vergroten... Heb je dan geen ontzettende maagpijn?? Normaal gezien als je ze eet, komt het meeste al in je bloed door je slijmvliezen en spaar je ook je maag. Klik om te vergroten... nee, niet echt. niet veel verschil als wanneer ik ze vers eet. gewoon vol gevoel en wat borrelingen in me maag. mijn vrienden verkiezen ook men capsules boven verse of thee.["
"is dit getest op khat dan? beschrijving lijk gewoon veel op methylone. groetjes"