Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"papiertje oprollen en in de mond van de pijp stoppen een een houten wasknijper gebruiken om hem vast te houden"
"illusionista zei: Als ik te ver door ben gegaan met speed, word ik eerder para dan dat ik nee ga, heb dat 1x in de douche gehad toen ik 2 nachten wakker was. Ik voelde het misschien een halve minuut van tevoren aankomen. Had ook het hele weekend gedronken, gesnoven, en doorgehaald dus toen de douche aanstond kreeg ik het heel erg benauwd, werd ik licht in mijn hoofd en ging ik neer. Paar jaar geleden, toen ik 2 keer zomaar flauwviel in korte tijd, vertelde mijn dokter me dat als je het voelt aankomen, je moet gaan zitten met je hoofd tussen je benen. Weet niet of dat ook geld voor als je neergaat van de speed. Denk alleen alleen niet dat als je voelt dat je out gaat je de tijd en kracht hebt om ff snel 112 te bellen. Klik om te vergroten... ik heb in m'n jeugd een periode gehad waarin ik begon met flauw te vallen toen was het vaak, later had ik het onder controle en verdween het. paar jaar later had ik het dagelijks meerdere keren op een dag, nu nog af en toe. je voelt het aan komen, je voelt je licht het beeld van je ogen veranderd en word 'sneeuw' van de ouderwetse tv, je voelt tintelingen dan moet je of gauw gaan zitten op de grond of tegen de muur proberen te gaan hangen en je zelf tegen houden. om te voorkomen dat je neer valt, je 'valt'dan wel flauw maar blijft dan nog gewoon overeind staan. het is belangrijk snel en goed in te schatten of je niet met je hoofd tegen iets hards en/of scherps aan kan vallen, dan moet je zitten en later heel voorzichtig op staan anders gebeurd het weer. dit moet je wel jezelf aanleren en vergt enige oefening. ik zelf vind dit persoon lijk nu neen heel lekker gevoel, lekkerder dan drugs, drugs komt niet eens in de buurt ervan, verre van"
"Fenrir zei: Thed, je hebt nu al een aantal keer dode topics gebumpt waar al jaren niemand in gepost heeft. De oorspronkelijke posters zullen je reactie niet lezen, die zijn vaak al jaren inactief, en nieuwe leden hebben liever dat je een nieuw topic opent als je iets (zinnigs) te melden hebt. Wil je hier in het vervolg op letten aub? Klik om te vergroten... ow sorry ik ben nieuw hier, en zelf lees ik alles oud en nieuw"
"Meneer Koekepeer zei: Wederom een topic van je dat ik niet snap. Nu ben ik ook niet de slimste thuis hoor. Je zegt het zelf al, tot 0,5 gr zit je goed. Dat zal men gedogen, binnen of buitenshuis, wat is het verschil? Je zegt het zelf al, zo lang niemand er last van heeft, wie komt dan bij je thuis binnen? Maak je niet zo druk. Thuis binnen kun je lekker je gang gaan. Overal in principe, zoals je zegt zolang je maar niemand tot last bent. Klik om te vergroten... omdat binne huis en op straat wel een verschil in zit, binne huis mag je bijv met grote koksmessen rondlopen, op straat zeker niet"
"12 jaar aan nicotine, wiet en alcohol en 8 jaar aan speed"
"ik gebruik geen pep, maar base. ik vind het het heerlijk om eerst dik in de schulden te werken, en dat daarna creatief op te lossen en uitgebreid uitschrijven hoe het met geldzaken gaat of zou moeten gaan, kan daar dagen of langer mee bezig zijn en genieten"
"ik zelf vind het vaak heerlijk als het sterke basecoke is, om na de hit, lekker achterover en in de bank zakken en dan mn ogen dicht doen. heerlijk van de space genieten en veel langer voor mn gevoel, als ik mn ogen open doe, is het gevoel vrijwel gelijk weg. als ik beazoek heb, is het lekker om dan diepe gesprekken toe voeren"
"Wat gebeurd er met de backing soda uit basecoke als je het wast met droge aceton?, wordt dat ook opgelost of blijft dat er nog in?"
"ik rookte pas base met iemand en zat op de bank, normaal als het goede sterke base is doe ik mn ogen dicht om beter te genieten, dus ik doe dat zoals gewoonlijk weer en opeens is hij paniekerig omdat mn pupillen verdwenen waren ofzo, voor mn gevoel had ik mn ogen gwn dicht. maar hij vertelde dat ze gwn open waren zonder pupillen. hoe kan dat?"
"in welke omgeving gebruiken jullie normaal basecoke, thuis, feesten, straat ofzo? en welk gereedschap gebruiken jullie daar allemaal bij? ik gewoon thuis op de bank, achter de pc en tv, alleen of met vrienden. ik gebruik of een lange stalen pijp of een glazen vaperizor, normale - of torch aansteker, potjes, verschillende vormen van lepels, zakmes, gasfornuis, knijpers, papiertjes, pijp-raggers/lonten. en soms schoonmaak alcohol, spiegel en creditcardgrinder ( en natuurlijk gaasjes met asbak en as)"