Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zeer interessante topic en reacties... Persoonlijk is een hippieflip (paddo's + mdma) + wiet mijn favoriete combo. Er heerst een heerlijke synergie tussen deze substanties, het is een paddotrip waar je alleen maar positief kan zijn en voldoende energie hebt om te doen wat je wilt en de muziek is niet te beschrijven... Het is wel iets te intens voor op feestjes met veel volk te nemen, een ideale party-combo ben ik helaas nog niet tegengekomen"
"“LSD is a psychedelic drug which occasionally causes psychotic behavior in people who have NOT taken it.” "But they don't get it, and they never will, until you're an addict you'll never know what goes through our head.""
"Snelleke Snel zei: Okee nu ECHT🙄😆 het geen wat ik wilde vragen aan jullie, jullie gedachtes, misschien eigen ervaringen? Wat jullie denken dat er gaat gebeuren... Klik om te vergroten... Jouw bericht lezende heb ik persoonlijk het gevoel dat het nog even door zal gaan. Je zit op een punt dat je beseft dat wat je nu aan het doen niet lang meer vol te houden is: Snelleke Snel zei: Eigenlijk, als ik heel eerlijk ben, gaat het helemaal niet goed Klik om te vergroten... Snelleke Snel zei: k heb zelf weleens gedachtes dat een kliniek misschien wellicht de enige optie is Klik om te vergroten... Snelleke Snel zei: Daarom wil ik stoppen voorlopig Klik om te vergroten... Echter geef je ook een hele hoop argumenten die me het gevoel geven dat je het nog niet wil opgeven: Snelleke Snel zei: Het nuchtere leven vind ik geen Fuck aan, eerlijk. Klik om te vergroten... Snelleke Snel zei: ik wil daarom gewoon niet nuchter zijn. Klik om te vergroten... Snelleke Snel zei: Ik heb gewoon iets nodig (een roes) om enigzins kleur in het leven te zien/voelen, nuchter lukt mij dat niet Klik om te vergroten... Snelleke Snel zei: zo'n roes is tenminste nog iets wat ik zelf bepaal en wat mij nog enigszins goed doet voelen... Klik om te vergroten... Snelleke Snel zei: Daarom dat ik ook wel vind dat ik het verdien om lekker te snuiven of te zuipen of te blowen, als ik daar zin in heb, werk er toch voor..... FUCK the world! Denk ik dan.. Klik om te vergroten... Zoals je zelf aanhaalt ben je best al een tijdje verslaafd en is de "verlovingsfase" ondertussen voorbij. Je geeft toe dat je moeilijk zonder kan, desondanks de negatieve gevolgen die het op je leven heeft. Bovenop degene die je nu zelf ervaart, zijn er nog een hele hoop negatieve effecten die je pas zal beseffen eenmaal je een tijdje gestopt bent. (Bijna) permanent onder invloed zijn heeft een hele grote invloed op hoe je de wereld ziet/ervaart, bv.: Snelleke Snel zei: Ik kan niet bevatten hoeveel narigheid er in de wereld is en hoe oneerlijk het allemaal is verdeeld, zowel qua liefde als vriendschap en vooral dus hoe naar mensen anderen mensen behandelen Klik om te vergroten... Dit is bijvoorbeeld iets waar ik me volledig in kan vinden. Het leven is vaak heel kut en oneerlijk, maar er zijn ook heel veel dingen die wel mooi zijn en goeie dingen die mensen voor elkaar doen. Toen ikzelf vaak pep gebruikte ging ik me hard focussen op de slechte en vergat/negeerde ik de goede/mooie dingen. Stoppen zal de slechte dingen niet doen verdwijnen maar zal je wel de "kracht" geven om je meer op de goede te focussen (dat deed het voor mij alleszinds). Je hebt al een goeie eerste stap gezet: toegeven dat je verslaafd bent en er iets aan willen veranderen! Zoals je zelf al aangaf denk je dat een kliniek (nog) niets voor jou is, probeer dan mss om jezelf te informeren over hoe je kan (proberen) te stoppen. Een paar concrete tips: - Lees zelfhulp-boeken over verslaving, zoals bv. de 12 steps van AA, de eerste stap heb je al gedaan en in andere posts zag ik dat je geloofd dat "alles gebeurd voor een reden", misschien kan een "higher power" (de tweede stap) je helpen/de kracht geven om meer controle over je gebruik te krijgen. - Lees boeken of kijk filmpjes van mensen die verslaafd waren, maar nu terug clean zijn (dit is altijd een grote hulp voor mij geweest). Er zijn er duizenden te vinden op youtube, een aantal persoonlijke favorieten zijn de kanalen "CG Kid" en "Detox to rehab" - Praat erover met mensen Je ziet er alleszinds een hele lieve meid uit en ik wens je het beste toe, succes!"
"Dex of dextro-amfetamine is de rechter-isomeer van amfetamine of dus gewoon speed. Er zit dus nauwelijks verschil tussen de werking van speed die je op straat koopt en de dex die de dokter je voorschrijft (behalve de puurheid dan) en 30mg/dag is geen verwaarloosbare hoeveelheid. Speed is een zeer verslavend middel, echter is het hier spijtig genoeg het geval dat het je me helpt om te functioneren. Persoonlijk zou ik ofwel proberen om te stoppen met te blowen aangezien die het lekker gevoel van de dex enkel versterkt. Een andere optie is om eventueel aan je arts te vragen om je rilatine voor te schrijven in plaats van dex omdat dit minder verslavend is en te zien of dit eventueel je dezelfde voordelen kan bieden als dex maar met minder bijwerkingen. Veel geluk!"
"Inderdaad wel een trippy video, BinkBeats is altijd mijn goto voor tijdens het trippen, speciale muziek op een unieke manier gebracht!"
"Zeer leuk boek met goeie illustraties, en voor de liefhebbers die geen 150€ willen betalen kan je ook de titel gevolgd door “pdf” googelen en een gratis kopie terugvinden, grt"
"Beste, Het klopt inderdaad dat met een pijpje het meestal wat harder aankomt in je keel maar dit kan je verminderen door een pijp met een lange loop te kopen (zodat de rook al wat kan afkoelen) of gewoon kleinere trekjes te nemen. Dat je van een pijpje niet stoned wordt klopt wel helemaal niet, integendeel. Je hebt, als je het tegoei doet, normaal gezien zelfs minder wiet nodig, de stone is ook lichtjes anders als bij joints (omdat je geen tabak rookt op deze manier en dus geen nicotine-effect hebt), maar zeker niet minder goed. Verder kan ik je aanraden om eerder een glazen dan een metalen pijpje te kopen aangezien de smaak van de wiet minder vervormd wordt en een metalen pijpje inderdaad soms een vieze smaak kan afgeven. Vergeet geen screens (en deze regelmatig te vervangen), en een kuismiddel voor als je pijpje vuil is te kopen (nagellakremover op basis van aceton werkt prima). Je klinkt eerder jong dus hier een wijze raad van een ervaren gebruiker. Alleen wiet roken is zeker leuk maar let op! Laat het niet te snel een gewoonte worden, stel regels op voor jezelf en hou het enkel voor speciale gelegenheden."
"Heeft er nog iemand toevallig al ervaringen met een hippyflip? Of aanmerkingen/tips op mijn tripreport?"
"Goed geschreven reportje, to the point en makkelijk om je er in in te leven. Herken ook veel van de dingen die je beschrijft. Uit persoonlijke ervaring met 2-cb kan ik je vertellen dat als je het trip-effect wilt versterken een dikke joint roken het meestal wel in gang zet. Heb dit zelf toevallig ontdekt toen ik op een feestje ong 20mg op had en een vriend tegenkwam die me zijn joint doorgaf, even later had ik het gevoel terechtgekomen te zijn in een sprookje, alle kleine mensen leken wel dwergen, het leek echt alsof ze maar tot aan mijn knieën kwamen, de grote mensen leken dan weer reuzen en had het gevoel dat ik me naar het plafond moest richten om met hun te praten. Heb dit enkele maanden later in een thuissetting nog eens gereproduceerd met 35mg en wat meer wiet op en was toen echt volop aan het trippen, de gedachtengang was minder diepgaand als de traditionele hallucinogenen maar één van de heftigste CEV die ik ooit gehad heb."
"Hoe zit het met de kater? Merk je er de volgende dag nog iets van? Dit is precies wel de eerste stimulant waar je nog op kan eten Btw, uw avatar en profielnaam zijn schitterend, heb luidop moeten lachen"