Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mdmja zei: Vrijwel alle symptomen die hier benoemd worden heb ik bij bijna elke keer als ik coke of speed neem (ook als ik het ervoor een halfjaar niet gedaan heb en maar een halve gram of een paar punten op heb). Dit is dan gewoon puur mezelf bang maken en paniekerig. Hoe onderscheidt ik 'echt' gevaar dan van mentaal jezelf gek maken? Klik om te vergroten... niet nemen"
"Jules Deelder en Herman Brood hadden dit niet, toch? Of spreek je net als hen en hoor ik het niet goed wat het gebrek is?"
"Natozlato zei: Wat is het probleem met die twee dan? Als ik me goed herinner, praten ze binnensmonds? Klik om te vergroten... Zij zouden mogelijk dit probleem ook hebben zoals TS omschrijft. Aangezien ze tientallen jaren speed gebruikt hebben. En dan zou ik dus beter begrijpen hoe dat spraakgebrek precies klinkt."
"Panda807 zei: Ik snuif nu 0,75g-1g/dag. Ik laat het niet meer testen, in het begin dat ik gebruikte deed ik dit wel (was toen altijd ergens einde 60). Ik haal het altijd bij dezelfde dealer. Klik om te vergroten... Godschristus. Stoppen man."
"Natozlato zei: Wij bewaren de 2cb-poeder in de vriezer en die moet dan eerst op kamertemperatuur komen voor je hem kan afwegen dus dan stop ik het zakje altijd in mn onderbroek om op te warmen Klik om te vergroten... Pics or didn't happen"
"Panda807 zei: Mijn gebruik is nu beter dan toen, op vlak van slapen en eten. Ik sla nu max. 2 nachten over, wat ervoor zorgt dat die psychotische klachten toch een stuk minder zijn dan toen. Klik om te vergroten... Hoe lang ga je nog zoveel gebruiken denk je?"
"Melle zei: [Modknip] Ik heb je bericht verwijderd. Dit is uiteraard niet de bedoeling van het forum. Lees de regels. Klik om te vergroten... Poging tot kopen/handel is hier niet toegestaan. Kan een permaban opleveren he..."
"He Syl, Ik volg je zo ongeveer sinds je 1e post. Fantastisch wat je hebt bereikt ! Ik heb pas zojuist een account aangemaakt dus ik kan je nu pas complimenteren en een hart onder de riem steken. Bij deze! Hou vol, ga door, etc. etc Dag 42 alweer Groet .exe2.0"
"Syl zei: Ben net wezen sporten nog even . Zat alleen thuis en kreeg weer onrustig gevoel. Het gevoel dat iedereen aan het feesten is en ik weer dom alleen thuis zit. Kon ook goed de muziek horen wat uit de stad kwam. Toen maar besloten ff te gaan sporten dan ben ik er toch ff uit en ff lekker bewegen . Klik om te vergroten... dom alleen thuis?! je bent op de missie van je leven zowat dit was een fikse stap daarin heel sterk én juist iets tegenovergestelds gaan doen wat enorm bijdraagt én op dat moment én voor je toekomst/gezondheid powermove dus!"
"Senseo zei: Anders gezegd; zijn er alsnog indicaties dat er een reëel ernstig gevaar is waarbij dringende spoedeisende hulp nodig is, als er voornamelijk (geen) pijnlijke symptomen zijn? Heeft er iemand ervaring mee? Meningen of andere inzichten zijn altijd welkom. Klik om te vergroten... Mmm ja, als je bv. 1gr per dag snuift. Dat noem ik wel een pijnloze indicator dat je dringend hulp nodig hebt. Spoedeisend durf ik niet per definitie te stellen maar een jaar wachten is te lang, denk ik. Uhm nee, geen ervaring mee. Niemand trouwens nog gewichtsverlies genoemd?"