Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tijdloos zei: Je had beter pellets kunnen kopen zonder weegschaal. Ik gok dat je nog een of 2 dagen er wat last van zal hebben. Verstandig dat je geen benzodiazepines meer gaat nemen 👌 Heb je de rest van je stash al gechecked? Is best mogelijk dat mensen zonder tolerantie na 2mg al blackout gaan, dan wakker worden in een psyche ward en er dagen later achter komen dat ze in hun blackout 25 pilletjes hebben genomen. En daarna achter hun huisgenoot aan zaten met een mes. Nee dit verzin ik niet.. Experience:2mg Etizolam - Here be dragons​Experience reports - Etizolam m.psychonautwiki.org 🤣🤣 Ze heeft geen weegschaal dus die 10mg kan ook oplopen tot ik wil niet eens weten. Ben trots op je @de stok dat je kapt met benzodiazepines 😉 Klik om te vergroten... Huh hier ging iets mis denk ik of niet hahahaa"
"CuriousExplorer zei: - Omdat het geen benzodiazepine is. - Het een korte werkingsduur heeft - Benoemd wordt als lichte inslaper door de HA en apotheker. Klik om te vergroten... Maar je gaat er wel tyfus hard van hallucineren.. Zelfs op 10mg al. Vind het een van de heftigere drugs, misschien niet voor slaap, maar een soort benzo + benadryl."
"CuriousExplorer zei: Heb ik nog gehoord. Hallucineren doe ik zelf niet op Zolpidem, zelfs niet op 20mg. Wel lig ik blijkbaar hele boeken te vertellen in mijn slaap waar ik 's morgens niets meer van weet 😂😂 Klik om te vergroten... Echt niet? Huh.. Je krijgt er een soort delerium van, niet echt psychedelisch in de klassieke zin. Je kan echt kabouters zien lopen en vergeten dat je het hebt genomen om te slapen. Echt hele gekke hallucinaties, ook nooit op een ander middel ervaren. Had je al tolerantie alvorens je aan 20mg begon? Als in eerst 10mg?"
"inner_search zei: Als je besteld bij een goede vendor heb je lam besteld en geen pam. Flunitrazolam is een gereguleerd medicijn en geen 1 vendor die zichzelf wat respecteerd verkoopt het. Pammetjes koop je bij van die sites die anabolen verkopen en andere medicijnen tegen 10x de prijs wat je ze op voorschrift zou betalen. Klik om te vergroten... Hier haal je ze ook door elkaar, mogelijk verwarrend voor de desbetreffende. Flunitrazolam is geen medicijn maar RC. Flunitrazepam is een medicijn dat geen enkele vendor verkoopt. Flunitrazolam is een van de allersterkste benzos die ik ooit heb gedaan (van 13 soorten die ik heb geprobeerd). On par met clonazolam met een dosis die ongeveer gelijk staat (in verhouding dan he, andere dosissen)."
"Ritalin is methylphenidate?"
"De Dunne zei: Net als dat XTC en MDMA verschillend zouden zijn Klik om te vergroten... Maar die kan ik me nog beter voorstelle door de vorm/naam. XTC is niet echt een merknaam zoals Ritalin. Meer een bijnaam."
"Ik ben nu ook wel benieuwd of stimulanten combineren slecht is omdat je in totaal meer stimulant binnenkrijgt of omdat het samen echt slechter is. Stel je neemt de helft van de dosis van twee middelen, zou dit ook even slecht kunnen zijn als een volle dosis van 1? Adderall zijn inderdaad meerdere amphetamines.."
"heyol zei: Yow Ik heb wat vragen over Valium omdat ik opgevangen heb dat dit je wel een lichte high kan geven. Een beetje een zweverig gevoel en lichtjes in je hoofd. Op Google vind ik echter weinig over Valium als recreatief gebruik en wat precies de effecten zijn. Heeft iemand hier het al eens gedaan? Hoe voelde dit precies? En hoeveel neem je dan? Is het leuker als je dit combineert met andere drugs? Misschien een combo met coke om de high te hebben maar niet in slaap te vallen? Of met keta om een hardere high te hebben? Ik heb wel eens Xanax gedaan maar voelde hier verdomd weinig van (miss omdat ik toen ook coke binnen had), behalve enkele dagen last van geheugen... Thanks Klik om te vergroten... Ik raad het af om dit als recreatief middel te gebruiken, xanax en valium lijken heel erg op elkaar. De moleculen lijken extreem veel op elkaar en de effecten komen overeen. Kleine verschillen als meer sedatie zijn alles wat je tussen de twee zult merken. Ze zijn verslavender dan heroine, en het effect is niet eens echt leuk. Er zijn meer benzo (xanax en valium = benzo) verslaafden dan alcoholisten in Nederland. Zo extreem dus. Het is handig als je wilt slapen na een upper als coke, maar mocht je geen angst stoornissen hebben, zou ik niet met benzo's gaan kloten. Als je geen angst hebt en het neemt, wil je vooral slapen of word je rustig. Het overgroote deel van de mensen krijgt spijt van het te proberen. Het is een niet sociale versie van alcohol, zonder (echte) euforie. Gebruik dan alcohol of ketamine, minder verslavend en leuker. Ik heb het gebruikt, en had dat achteraf niet hoeven/willen doen. Geef mij maar wat anders."
"Pregabalin is een van de middelen die ik echt heel graag nog wil proberen. Zou super phenibut moeten zijn en een van de meest leuke downers (leuker dan GHB schijnt). Wel heel makkelijk te overdoseren en rete verslavend, maar fijn dat het werkt!"
"Heb je de rest van je stash al gechecked? Is best mogelijk dat mensen zonder tolerantie na 2mg al blackout gaan, dan wakker worden in een psyche ward en er dagen later achter komen dat ze in hun blackout 25 pilletjes hebben genomen. En daarna achter hun huisgenoot aan zaten met een mes. Nee dit verzin ik niet.. Experience:2mg Etizolam - Here be dragons Experience reports - Etizolam m.psychonautwiki.org 🤣🤣 Nu hopen dat je geen (gevaarlijke) afkick verschijnselen krijgt."