Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raver zei: Is het mogelijk om 1.5 jaar na afkicken nog een wave te ervaren. Voel me momenteel zo wazig! Klik om te vergroten... Yess... ik heb het minsten tot een jaar na afkicken nog ervaren dus klinkt niet onmogelijk."
"Raver zei: Ik ben er al zo'n 6 maanden vanaf geweest. Momenteel kan ik niet stoppen met piekeren, rare fysieke tintelingen, bijna derealiseren, angstig, onrustig slapen, koude rillingen en die vreselijke onrust bij ontwaken. Alsof me hele zenuwstelsel weer van slag is. Klik om te vergroten... Let it be Raver.... Zie deze dip als tool om straks de rust weer "meer" bewust te zijn..... Als we deze dips niet zouden krijgen, zouden we zomaar niet meer bewust zijn, van de momenten dat we wel rust hebben.... dit zeg ik dan nu en vaak tegen mijzelf mocht ik momenten van onrust hebben. Rust komt echt wel weer terug zoals het je/ons de vorige keer ook is gelukt deze weer te vinden.... Zo ben ik overtuigd dat het dit keer veel makkelijker teruggevonden gaat worden 🙏"
"Raver zei: Ja dat is soms zo lastig he. Let it be, want man ik wil zo graag gewoon weer door met het leven. Klik om te vergroten... Iknow iknow.... Ik kan het ook alleen zeggen omdat ik nu in een positieve flow zit en weet daarom dat het voor jou nu wat (te) simpel klinkt... Toch heb ik dit wel voor mijzelf opgeschreven om te lezen, te beseffen, het niet te vergeten dat dankzij donkere tijden, het licht later beter en intenser ervaren kan worden... Het is dan natuurlijk niet weg, maar alleen al er op dat moment mee bezig zijn en inbeelden hoe die betere en lichtere tijdens zullen zijn, ben je er toch al een beetje. Zou willen dat ik de aan en uitknop had... Dan was het nu al op weg jou kant op ..."
"Welkom @nietjezaak . Kan even niet inhoudelijk reageren maar verplaats je topic even in het juiste subforum namelijk die van MDMA dan blijft alles een beetje overzichtelijk. Fijne nacht!"
"Hiyou zei: Kan het, dat je na jaren leuke ervaring met xtc, je effect ineens omslaat en het plots te “heavy” is voor je, ook met een kleine dosis? het voelde de laatste 2 keer meer ongemakkelijk dan leuk… ik ben hoogsensitief en ik moet enorm aanpassen aan volk, op feestjes, sinds corona… ik heb er precies geen plezier meer aan. Vind het jammer want xtc en dansen was voor mij een uitlaatklep. Klik om te vergroten... Ik zou toch eens eerst nagaan wat de doseringen zijn. Dit kan namelijk zo veel verschil maken met daarbij natuurlijk de frequentie van gebruik. Echter is het niet helemaal raar dat een drug in de loop van je leven anders gaat werken. Heb je misschien een slechte ervaring op MDMA gehad voordat je dit kreeg of met een andere drug of in een vergelijkbare setting? Misschien heeft je hersenen wel per ongeluk een soort trauma('tje) gekoppeld aan het gevoel wat MDMA geeft. Voor mij blijft het namelijk één van de meest voorspelbare drug dat eigenlijk altijd goed voelt. Maar ik neem altijd +- dezelfde dosering en hou zo veel mogelijk de 3 maanden regel in acht."
"Snuffelaar zei: 3-mmc werkt vooral op dopamine. Het is zeker geen seroslurper. Klik om te vergroten... Werkt wel degelijk op je serotonine hoor dus zou daar toch voorzichtig mee zijn. Wel vele malen minder dan XTC of 6-APB natuurlijk Martinus zei: Ik vind het allemaal een beetje ingewikkeld zo. Ik dacht dat 3mmc en 6apb allebij seroslurpers waren en dus zit ik hier braaf de weken te tellen..... Klik om te vergroten... Doe je ook goed want ook 3mmc zit op je sero. Niet te vergelijken met MDMA of 6-APB maar werkt wel op serotonine. Maar om nou voor 3mmc bij normaal gebruik de 3 maanden regel aan te houden is wat overdreven. Altijd goed natuurlijk pauze in te lassen maar met 3mmc is het wel iets minder ernstig."
"Natozlato zei: Ik heb het tegenwoordig ook, dat ik er moe van wordt 🙈🙄 wel een beetje jammer! Klik om te vergroten... Ongeacht welke setting? Setting bepaald bij mij behoorlijk hoe de pil werkt met de dosering natuurlijk. Als ik iets meer neem dan gewoonlijk dan kom ik ook niet veel verder dan zitten en praten"
"Space cadet zei: Beste is natuurlijk lekker bij die veilige dosis blijven maar wat te doen als het toch fout gaat...? Klik om te vergroten... Ten eerste jezelf tegen je kop slaan omdat je weer te veel moest nemen . 240mg is sowieso best wel veel en vaak onnodig. Daarna zou je kunnen letten op of je wel genoeg hebt gedronken en verder is het uitzitten tot je kan slapen ben ik bang."
"Ganggang💯 zei: Klinkt als een top idee, sowieso doen! Klik om te vergroten... Thomas Shelby zei: Top idee dit inderdaad. Ik zeg doen! Klik om te vergroten... Snap dat dit sarcastisch is maar dit is een nieuwe member en kent de sfeer van DF en vooral jullie nog niet zo goed. Dus wees toch altijd een beetje voorzichtig Mik zei: Hoi allemaal Ik had een vraagie ! We willen binnekort met wat vrienden xtc doen en wij hebben dan meestal pillen vab 350 en nemen dan een halfje en dan evt bij nemen . Maar nu wilt een vriend van me een pil in een x nemen . Nou heb ik het idee dat dit totaal niet slim is ? Wat is jullie visie en advies hierop! Klik om te vergroten... Nee niet slim inderdaad. Ten eerste betwijfel ik of er echt 350mg in zit want moet wel echt een hele groot pil zijn dan. Maar probeer als MAX 2mg per kilogram lichaamsgewicht aan te houden. Dus iemand van 80kg niet meer dan 160mg op een avond. Dit is dus een maximum! Natuurlijk ook proberen er minstens 2 a 3 maanden tussen elke MDMA consumptie te houden."
"Martinus zei: Ik heb ook gelezen dat het houden van pauses het niet perse minder neurotoxic maakt, maar omdat je daardoor minder vaak gebruikt is de kans kleiner dat je je brein sloopt. Klik om te vergroten... Is toch een legitieme reden om die 3 maanden aan te houden? Minder kans dat je je brein sloopt. Wees ook eerlijk... We voelen ons niet voor niks naar de klote he paar dagen erna. Gezond is het natuurlijk niet"