Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer ging je te ver?

Wanneer ging je te ver?

188 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een feest stond ik op station, en werd opeens misselijk.

Dus ik kots opeens recht voor me uit, kijk naar rechts. Zie ik iedereens hoofd naar links toe draaien, op het andere perron.

Gelukkig had ik capuchon op, en liep ik snel weg. :P
Maar het was op een zondagochtend, dus was het niet zo druk.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#2
spacelord zei:
Teveel gezopen, met 3 man een brommer total loss gestampt. Heb nauwelijks meegedaan omdat het echt gewoon fout is, hoe leuk het ook kan zijn :grin:
Klik om te vergroten...

:kots: :kots: :kots: kende je de eigenaar van die brommer of was het echt stoer allemaal een brommer trappen? :kots: :kots:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een combinatie van methylone, MDMA en speed... Niet echt aangenaam.

De speed was te veel.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Na 500 mics Acid...
En ik heb het geweten.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat was voor jou het moment dat je (achteraf) besefte: "wow dit ging te ver" ???
Dat je bv iets heel doms hebt gedaan onder invloed van drugs, of iets verbazendwekkends, of iets bij andere hebt gezien waar je van bent geschrokken of je ogen heeft geopend etc etc etc.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Saai hoor :wink:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beanhead zei:
Saai hoor :wink:
Klik om te vergroten...

Nee, verstandig. :mrgreen:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Teveel om op te noemen helaas, maar gelukkig zijn de meeste ervaringen van jaren geleden :wink:.

- Sex hebben met meiden (oiv pep) die je normaal nuchter verafschuwt (als persoon niet zozeer uiterlijk, zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet).
- Problemen met justitie door onnodige delicten gepleegd onder invloed.
- Onder invloed van alcohol naar andere drugs grijpen en fout gaan. Bijvoorbeeld wiet, paddo's, salvia, coke of speed.

En nog wat andere dingen die ik niet op een openbaar forum ga delen. Dit zijn dingen die mijn ogen openden in de manier van "kijk zo dus niet meer doen" :wink: . De echte ervaringen met drugs die mijn ogen openden op een spirituele manier zijn toch alleen te vinden in de tripmiddelen.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oud en nieuw, flessen drank kopen en die MOESTEN op... goed door drinken en de dag erna het verhaal horen om de vage stukjes die je je nog herinnert, bijvoorbeeld dat je met een bebloede bek op straat ligt en dat je pa in de deur opening staat je op te vangen. En 's ochtends lag er een mooie verrassing :P

Durfde die dag erna niet naar beneden :(
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Xeloc zei:
Oud en nieuw, flessen drank kopen en die MOESTEN op... goed door drinken en de dag erna het verhaal horen om de vage stukjes die je je nog herinnert, bijvoorbeeld dat je met een bebloede bek op straat ligt en dat je pa in de deur opening staat je op te vangen. En 's ochtends lag er een mooie verrassing :P

Durfde die dag erna niet naar beneden :(
Klik om te vergroten...

Wat was de verassing ? :P
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Xeloc zei:
Oud en nieuw, flessen drank kopen en die MOESTEN op... goed door drinken en de dag erna het verhaal horen om de vage stukjes die je je nog herinnert, bijvoorbeeld dat je met een bebloede bek op straat ligt en dat je pa in de deur opening staat je op te vangen. En 's ochtends lag er een mooie verrassing :P

Durfde die dag erna niet naar beneden :(
Klik om te vergroten...

Wat was de verassing ? :P
Klik om te vergroten...

Ik gok op een plas kots :sunglasses:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Was dat het maar... :flushed:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Xeloc zei:
Was dat het maar... :flushed:
Klik om te vergroten...

Urine/ontlasting ?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
2 Mdma caps slikken zonder te kijken wat of hoeveel er in zit, VEEL te hard gaan in het openbaar, op het laatste nuchtere moment de bossen in vluchten en rond blijven lopen...

Denken dat je finaal fout gaat, dat je op dat pad in het donker gaat sterven en precies als je naar rechts kijkt en je beste maat aan dezelfde dosis door zijn benen ziet zakken, zijn kop open ziet halen en begint te stuiptrekken en gal te kotsen...

Ik ben er maar een kwartiertje langs gaan zitten en toen zijn we maar wat bier gaan halen bij de frietzaak, die man keek ons aan alsof dat we aliens waren of zo...

Dat ging net iets te ver...
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Anderhalve portie paddo's op m'n eentje genomen. Leuke avond tot ik het geniale idee kreeg om de rest van de kweekset er achteraan te gooien. Dat heb ik ook geweten...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
pascal828 zei:
Na 500 mics Acid...
En ik heb het geweten.
Klik om te vergroten...

:cry: Kan inderdaad erg naar uitpakken... Hopelijk ben je nu alweer verder, en duurde het niet zo lang, of ben je ver diep gegaan tot je het ook niet meer weet. Tot alle waanzin zo logisch word als je wilt. Hoop dat het je enigszins positief op een of andere manier heeft geholpen!
Piece!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
25tolife zei:
pascal828 zei:
Na 500 mics Acid...
En ik heb het geweten.
Klik om te vergroten...

:cry: Kan inderdaad erg naar uitpakken... Hopelijk ben je nu alweer verder, en duurde het niet zo lang, of ben je ver diep gegaan tot je het ook niet meer weet. Tot alle waanzin zo logisch word als je wilt. Hoop dat het je enigszins positief op een of andere manier heeft geholpen!
Piece!
Klik om te vergroten...
Ja, ik ben allang dat hoofdstuk gepasseerd. En het heeft zeer zeker positief uitgepakt.
Alleen kan ik maar 1/3e deel enigszins verwoorden. De rest heb ik wel in mijn hoofd.
Maar dat is onmogelijk te verwoorden of ook maar uit te leggen.

Herken je vast wel. :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lavalamp zei:
cropp zei:
ik had vanacht een personeelsfeestje en ik heb me helemaal horizontaal gezopen, ik ben een handschoen kwijt, ik ben mijn vest kwijt...

toen ik probeerde weg te fietsen ben ik binnen 10 meter gigantisch hard van anderhalve meter hoog vertikaal precies op mijn neus, die nu dus gebroken is, net als de fles wiskey in luxeverpakking die ik gewonnen had...

ik heb ongeveer 10 minuten nokkie op de grond gelegen, en toen ik wakker werd stonden er 3 mensen compleet in paniek om me heen en eentje stelde voor een ambulance te bellen, ik heb geschreeuwt dat ik helemaal in orde was, en echt wel thuis kwam, terwijl ik helemaal onder het bloed zat. ik heb mijn fiets op slot gezet en op de weg laten liggen, en ben naar huis gestrompeld...

nu is mijn neus gebroken, mijn lip ligt helemaal open, ik heb een grote snee van 5 centimeter midden op mijn rug, mijn heup ik kapot en mijn arm is gekneust...

ik voel me KUT!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Dat was vet, na een dag of 4 a 5 had ik nergens nog last van, plus, ik voelde me heerlijk tot ik wakker werd, ik had niet eens door dat ik bloedde terwijl het bloed in mijn sokken zat...
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat ik onder de mdma (0.45 gr)bij een vreemde ver weg van huis voor het eerst lsd ging gebruiken (1.5 zegel) en bij thuiskomt na 18 uur verder ging met speed (3 gr) en xtc (3.5)wat resulteerde in een zeer lange trip en 3 dagen slapeloosheid en waanideeen ,dagen erna op het werk me op de been houden met stackers(3) ,speed (5gr) en koffie (literss) .

Pfff die tijd was echt KUT , dan gebruikte ik niet voor het plezier maar omdat ik het 'nodig'had... dat gaat veels te ver.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#20
Na flink wat alcohol op de vuist met vrienden :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."