Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer ging je te ver?

Wanneer ging je te ver?

188 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ooit begon ik op een woensdagavond te drinken en toen ik de "volgende dag" met iemand sprak bleek het al vrijdag te zijn.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga nooit te ver. Ik ben verstandig en ken mijn grens. Ach, wie weet ga ik ooit nog eens te ver, ik zie het wel.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik dacht eerst ook altijd dat ik m'n grenzen kende. Maar door nieuwschierigheid ga ik er soms tóch overheen.

Maar goed, dat zit ook een beetje in mijn aard, constant de grens opzoeken, en waar mogelijk deze verleggen.

Olle
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#4
t afgelopen weekend heb ik teveel gedronken met daarop het gevolg dat ik een hele dag in een cel heb gezeten wegens openbare dronkenschap en dat ik de politie heb beledigd. :smilingimp:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#5
heroesss zei:
t afgelopen weekend heb ik teveel gedronken met daarop het gevolg dat ik een hele dag in een cel heb gezeten wegens openbare dronkenschap en dat ik de politie heb beledigd. :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Classic.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een maat van me had iets vergelijkbaars toen 'ie betrapt werd terwijl hij in een winkelwagentje door de stad reed.

Agenten hebben geen gevoel voor humor.

Olle
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
oh ik weet het nog, ik ging naar een feesje vorige zomer, kwam daar compleet wasted toe voor in de rij te staan, wil ik zo voorsteken en zie ik een leerkracht van me :openmouth: wtf! ik d8 eerst dat ik het gedroomd had, maar het was echt..mn ogen zo wijd als de horizon en ik begon helemaal uit mn nek te kletsen en het viel zo op want er was zoveel verlichting, kuuuuuuuuuuut, mn maat zei het achteraf, dit echt fucking nooit meer
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ooit lang geleden na teveel pep en bier bij de kassa van de AH :wink:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Ooit lang geleden na teveel pep en bier bij de kassa van de AH :wink:
Klik om te vergroten...
Klinkt als iets dat je graag zou willen meedelen? :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
dude-alink zei:
hey volk...

ik heb afgelopen weekend voor het eerst ritalin geprobeerd en als non ADHDer was het eenvoudig om er een nacht op door te trekken (very nice).
ik heb het deze nacht geslikt en gesnoven en alle 2 gaf een positief effect.

nou is mijn vraag kan je het ook roken??? heeft dit een goed effect??? iemand ervaring???
Klik om te vergroten...
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#11
cropp zei:
ik had vanacht een personeelsfeestje en ik heb me helemaal horizontaal gezopen, ik ben een handschoen kwijt, ik ben mijn vest kwijt...

toen ik probeerde weg te fietsen ben ik binnen 10 meter gigantisch hard van anderhalve meter hoog vertikaal precies op mijn neus, die nu dus gebroken is, net als de fles wiskey in luxeverpakking die ik gewonnen had...

ik heb ongeveer 10 minuten nokkie op de grond gelegen, en toen ik wakker werd stonden er 3 mensen compleet in paniek om me heen en eentje stelde voor een ambulance te bellen, ik heb geschreeuwt dat ik helemaal in orde was, en echt wel thuis kwam, terwijl ik helemaal onder het bloed zat. ik heb mijn fiets op slot gezet en op de weg laten liggen, en ben naar huis gestrompeld...

nu is mijn neus gebroken, mijn lip ligt helemaal open, ik heb een grote snee van 5 centimeter midden op mijn rug, mijn heup ik kapot en mijn arm is gekneust...

ik voel me KUT!
Klik om te vergroten...
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
blowen + alcohol al een stuk of 50 keer over men limiet gegaan.

Ik ben flauwgevallen tijdens een paddo trip in een frituur omdat er een mongooltje achter mij stond.

Ik ben met een junk die ik van haar nog pluim kende naar Nederland gereden tegen 180 over de snelweg terwijl die kerel met zijn knieën aan het sturen was een lijntje snoof, dit allemaal om een portie truffels te gaan halen. Was denk ik de grootste fout die ik ivm drugs heb begaan.

Heb er nog heel veel maar de THC in mijn kop belet me in mijn geheugen te gaan graven.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
-Na 300 mics Acid

-Na 3 nachten door

-Na 500 mg MDMA

-Na een onbekende hoeveelheid vodka ( ik werd wakker in een bed vol met cola :confused: )
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met mijn zatte kop tegen een staantafel lopen waar allemaal hoge piefen aan stonden. Me als gevolg dat rode wijn bij een paar mensen over hun hagelwit kostuum viel. En dat zijn mijn hoogste bazen .... en ik ben nog niet ontslagen :P Maar heb het nog lang gehoord
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#15
-Dat na een nachtje mdma de rand van m'n tong de vorm van m'n tanden heeft.
- Wanneer je bommetjes mdma niet meer werken
- Half epileptische aanvallen terwijl je gewoon doordanst

straks post ik miss wat meer ff dringend schijten
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Na te veel alcohol en te veel GHB...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Eigenlijk ben ik een tijd ieder weekend te ver gegaan :rolleyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toen ik voorbij haarlem reed godsklere
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Carlitos zei:
Toen ik voorbij haarlem reed godsklere
Klik om te vergroten...
:grin:

Daar moet je ook niet willen zijn....

@Sublimo, ik heb veel geleerd van die periode. Ik ben daarna actief aan de slag gegaan met mijzelf d.m.v. psychotherapie en toen dat niet naar tevredenheid werkte heb ik mijn eerste ayahuasca gedaan in juni 2008. Al had ik daarvoor wel al een paar lsd trips achter mijn kiezen en de eerste was toen meteen qua eyeopener de heftigste:

viewtopic.php?f=21&t=16626

En duisternis kennen we allemaal in ons leven. Het is aan ons zelf om te beslissen hoe ermee om te gaan. Ik heb een jonge flexibele geest die door gebeurtenissen vroeger veel te snel moest ontwikkelen waardoor ik heel diep moest gaan om te worden wie ik nu ben.
Ik ken mijn valkuilen en zwakke plaatsen, speed is daar een van, mede doordat ik na de breuk met mijn ex merkte dat ik mijn verdriet om het geheel makkelijk weg kon stoppen met drugs...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Carlitos zei:
Toen ik voorbij haarlem reed godsklere
Klik om te vergroten...

Ik mis blijkbaar iets. :P Leg eens uit als je wilt. :grin:

@ Drientje: Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, ik heb ondervonden hoe het is om in een zeer duistere periode toch voor het moeilijke pad te kiezen. Als ik dan verhalen lees van mensen die hetzelfde gedaan hebben, dat vindt ik knap. Zo zijn er niet al te veel. Ik heb namelijk genoeg benzo's in de apotheek over de toonbank zien gaan om te weten dat veel mensen voor de makkelijke weg kiezen.

En dat tripreport ga ik zeker lezen, als het wat rustiger is op DF. :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."