Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"trippe op 2de maal truffels en vuurwerk kijken nog aan het twijfelen of we zelf gaan schieten maar al trippend zie ik dit niet goedkomen ^^"
"net 5 groene jumbo's gaan ophalen"
"heey, heb net 2gr speed gaan halen voor morgen .kwam net thuis en zie.... heb TOTAAL niets voor het in te verpakken zelfs geen plastiek folie iemand mishien nog ideetjes?"
"das is tog zoals een pony pakje he? weet wel niet hoe dat moet kan zijn dat ik er totaal naast zit maar heb me ooit is laaten wijsmaken dat je speed nooit in papier mag houden"
"pascal828 zei: Ik heb mijn pep vaak genoeg bewaard in papier, moet je het wel eerst even droogmaken. Hier nog even een copy: neem een vierkant blaadje vouw m diagonaal dubbel (dat t een dubbele driehoek word) Leg m met de vouw naar je toe en vouw de punten (met de vouw) naar binnen.. moet je m dus denkbeeldig in 3en delen. Eerst de 1e hoek, dan de andere hoek. Dan is het papier op dat moment dus 6 dubbel. Nu vouw je 1 van die punten tussen de andere. Daarna vouw je m horizontaal dubbel zeg maar (dat alleen het 'flapje' van de envelop nog over blijft. De rest lijkt me duidelijk. Klik om te vergroten... poging mislukt dit snap ik net niet an is het papier op dat moment dus 6 dubbel. Nu vouw je 1 van die punten tussen de andere"
"http://www.obeone.info/Seal-pack-vouwen.html heb het gevonden maar snap het niet echt... je speed valt er tog gewoon uit?.."
"ik heb hem net gedroogt maar ik heb dus het resultaat van stap 3 http://www.obeone.info/Seal-pack-vouwen.html maar dan is de onderste zijde tog nog open?"
"DDeeJay zei: ik heb hem net gedroogt maar ik heb dus het resultaat van stap 3 http://www.obeone.info/Seal-pack-vouwen.html maar dan is de onderste zijde tog nog open? Klik om te vergroten... ok ik voel me heel erg dom nu ^^ ik snap het al"
"gainsbourg zei: Oja en speed of coke gaan hem sowieso niet worden. Lijkt me vreselijke rotzooi... Klik om te vergroten... nu hoor ik je praten en probeer het inderdaad te houden op 1x in het half jaar"
"was te laat voor men ticket"