Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer ging je te ver?

Wanneer ging je te ver?

188 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#1
cropp zei:
Nu ga ik wel een beetje te ver, op school huiswerk maken met 80 mg oxazepam in mijn bloed...
Klik om te vergroten...

Herkenbaar.. Moest een toets afleggen met 7.5mg lorazepam in men bloed.. is me uiteindelijk gelukt met veel moeite!
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#2
- Hoe laat is het?
* 6 uur.
- ...'s morgens of 's avonds!?

Achteraf hard om gelachen overigens.
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#3
brick_top zei:
- Hoe laat is het?
* 6 uur.
- ...'s morgens of 's avonds!?

Achteraf hard om gelachen overigens.
Klik om te vergroten...


Herkenbaar :tongueout:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
clockcable zei:
Ik heb de vervelende eigenschap het nooit te leren.
Klik om te vergroten...

They see me ridin'.. And crashin' :sunglasses:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
kotsen over de kassa van de appie heyn :kots:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
kotsen over de kassa van de appie heyn :kots:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
kotsen over de kassa van de appie heyn :kots:
Klik om te vergroten...

Nice! Hoe kwam het?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Na een feest stond ik op station, en werd opeens misselijk.

Dus ik kots opeens recht voor me uit, kijk naar rechts. Zie ik iedereens hoofd naar links toe draaien, op het andere perron.

Gelukkig had ik capuchon op, en liep ik snel weg. :P
Maar het was op een zondagochtend, dus was het niet zo druk.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#9
spacelord zei:
Teveel gezopen, met 3 man een brommer total loss gestampt. Heb nauwelijks meegedaan omdat het echt gewoon fout is, hoe leuk het ook kan zijn :grin:
Klik om te vergroten...

:kots: :kots: :kots: kende je de eigenaar van die brommer of was het echt stoer allemaal een brommer trappen? :kots: :kots:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een combinatie van methylone, MDMA en speed... Niet echt aangenaam.

De speed was te veel.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Na 500 mics Acid...
En ik heb het geweten.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat was voor jou het moment dat je (achteraf) besefte: "wow dit ging te ver" ???
Dat je bv iets heel doms hebt gedaan onder invloed van drugs, of iets verbazendwekkends, of iets bij andere hebt gezien waar je van bent geschrokken of je ogen heeft geopend etc etc etc.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#13
heroesss zei:
t afgelopen weekend heb ik teveel gedronken met daarop het gevolg dat ik een hele dag in een cel heb gezeten wegens openbare dronkenschap en dat ik de politie heb beledigd. :smilingimp:
Klik om te vergroten...
Classic.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een maat van me had iets vergelijkbaars toen 'ie betrapt werd terwijl hij in een winkelwagentje door de stad reed.

Agenten hebben geen gevoel voor humor.

Olle
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#15
oh ik weet het nog, ik ging naar een feesje vorige zomer, kwam daar compleet wasted toe voor in de rij te staan, wil ik zo voorsteken en zie ik een leerkracht van me :openmouth: wtf! ik d8 eerst dat ik het gedroomd had, maar het was echt..mn ogen zo wijd als de horizon en ik begon helemaal uit mn nek te kletsen en het viel zo op want er was zoveel verlichting, kuuuuuuuuuuut, mn maat zei het achteraf, dit echt fucking nooit meer
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ooit lang geleden na teveel pep en bier bij de kassa van de AH :wink:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flameon zei:
Ooit lang geleden na teveel pep en bier bij de kassa van de AH :wink:
Klik om te vergroten...
Klinkt als iets dat je graag zou willen meedelen? :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
dude-alink zei:
hey volk...

ik heb afgelopen weekend voor het eerst ritalin geprobeerd en als non ADHDer was het eenvoudig om er een nacht op door te trekken (very nice).
ik heb het deze nacht geslikt en gesnoven en alle 2 gaf een positief effect.

nou is mijn vraag kan je het ook roken??? heeft dit een goed effect??? iemand ervaring???
Klik om te vergroten...
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#19
cropp zei:
ik had vanacht een personeelsfeestje en ik heb me helemaal horizontaal gezopen, ik ben een handschoen kwijt, ik ben mijn vest kwijt...

toen ik probeerde weg te fietsen ben ik binnen 10 meter gigantisch hard van anderhalve meter hoog vertikaal precies op mijn neus, die nu dus gebroken is, net als de fles wiskey in luxeverpakking die ik gewonnen had...

ik heb ongeveer 10 minuten nokkie op de grond gelegen, en toen ik wakker werd stonden er 3 mensen compleet in paniek om me heen en eentje stelde voor een ambulance te bellen, ik heb geschreeuwt dat ik helemaal in orde was, en echt wel thuis kwam, terwijl ik helemaal onder het bloed zat. ik heb mijn fiets op slot gezet en op de weg laten liggen, en ben naar huis gestrompeld...

nu is mijn neus gebroken, mijn lip ligt helemaal open, ik heb een grote snee van 5 centimeter midden op mijn rug, mijn heup ik kapot en mijn arm is gekneust...

ik voel me KUT!
Klik om te vergroten...
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
blowen + alcohol al een stuk of 50 keer over men limiet gegaan.

Ik ben flauwgevallen tijdens een paddo trip in een frituur omdat er een mongooltje achter mij stond.

Ik ben met een junk die ik van haar nog pluim kende naar Nederland gereden tegen 180 over de snelweg terwijl die kerel met zijn knieën aan het sturen was een lijntje snoof, dit allemaal om een portie truffels te gaan halen. Was denk ik de grootste fout die ik ivm drugs heb begaan.

Heb er nog heel veel maar de THC in mijn kop belet me in mijn geheugen te gaan graven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."