Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer ging je te ver?

Wanneer ging je te ver?

188 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hahaha, wat een droogheid hierzo.. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nooit de goesting gehad om na mijn speed periode mijn verdriet weg te stoppen.

Ik ben ook een heel vrolijk en positief persoon, meestal opgewekt en blij.

Toen Moois dood ging was ik echt stuk maar nog steeds zoek ik die pijn soms op. Gewoon om te kunnen janken. Huilen is echt het beste medicijn tegen sommige dingen.

Ik geloof ook heilig dat als ik na een heftige LSD trip moet huilen dat ik verdriet van vroeger ermee weg huil, verdriet wat ik nu niet meer kan definiëren maar het is er nog wel.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ging ook tever jaaaren geleden toen ik dubbele longontsteking had en toen nog mdma nam toen ik ziek was... Totale ziekte tijd was toen ongeveer 3 maanden.. (had me weerstand weggeslikt met xtc toender tijd..) Zelfs sigaretjes kon ik niet roken en wat doe je als je je zo kut voelt in die dituatie was klote maar heb sindsdien maar 2x xtc genomen en niets van gemerkt. Heb er van geleerd dus :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
luchtigtoetje zei:
Tsja. Ik heb een keer zoveel gezopen dat ik out was gegaan voor mn vaders deur. schoenen al uitgedaan (???) , sleutel in de deur.. mn vader een paar uur later me naar binnen gesleept, daar alles onder gekotst. Toen heeft hij me op de bank gelegd. Ergens een paar uur later opgestaan en door het missen van balans door een grote staande spiegel gevallen. Toen naar,me,bed gegaan en opeens werd ik wakker gemaakt door mn vader of ik wel helemaal wijs was..

Daarna nooit meer gedronken.
Klik om te vergroten...

Aiiiiii .... of je kan niet tegen drank of je had ontiegelijk veel gezopen. Goed dat je niet meer drinkt.

Ik herinner me ook nog wat, dahmer dat ik toen zover weg was.
In mijn studententijd lag ik bij 2 dames op een kamer na een avond goed zuipen. whiskey party. Toen ben ik in slaap gevallen terwijl hun aan het voorspel met elkaar waren begonnen. Ik kan me er er weinig van herinneren maar dahmer toen was ik echt TE ver weg. Snap nog steeds niet dat ik tussen hen in slaap ben kunnen vallen en dat ik niet weet wat er met me is gebeurd die bewuste nacht :P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
luchtigtoetje zei:
Tsja. Ik heb een keer zoveel gezopen dat ik out was gegaan voor mn vaders deur. schoenen al uitgedaan (???) , sleutel in de deur.. mn vader een paar uur later me naar binnen gesleept, daar alles onder gekotst. Toen heeft hij me op de bank gelegd. Ergens een paar uur later opgestaan en door het missen van balans door een grote staande spiegel gevallen. Toen naar,me,bed gegaan en opeens werd ik wakker gemaakt door mn vader of ik wel helemaal wijs was..

Daarna nooit meer gedronken.
Klik om te vergroten...

Aiiiiii .... of je kan niet tegen drank of je had ontiegelijk veel gezopen. Goed dat je niet meer drinkt.
Klik om te vergroten...

Tsja, dat was het einde van mn alcohol verslaving. Toen ben ik echt wakker geschut.

Een maand later mn vriendin ontmoet, half jaar later cariere switch en mn rijbewijs gehaald. Nu 5 jaar later is het allemaal zo bizar.


Maar wees gerust, in die tijd ben ik 2x tijdens de penetratie in slaap gevallen. Dan word je altijd alleen wakker de volgende dag. Kan je beter tijdens het voorspel in slaap vallen :tongueout:
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#6
3 blauwe mitsu's en een paar dikke lijnen eindigde in een kotsfestijn.

3 bommetjes dex gingen ook wel te ver. Ik dacht dat het gewone pep was dus bleef bijnemen, epic fail. Heb die dag 2 gasten gehad die me boetes wilde geven. Lopen op het spoor en rijden in de tram zonder kaartje, maar omdat ik zo vreselijk hard naar de klote was lieten ze me lopen :openmouth:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#7
HTID zei:
3 blauwe mitsu's en een paar dikke lijnen eindigde in een kotsfestijn.

3 bommetjes dex gingen ook wel te ver. Ik dacht dat het gewone pep was dus bleef bijnemen, epic fail. Heb die dag 2 gasten gehad die me boetes wilde geven. Lopen op het spoor en rijden in de tram zonder kaartje, maar omdat ik zo vreselijk hard naar de klote was lieten ze me lopen :openmouth:
Klik om te vergroten...

lieten ze je lopen? meestal eindigen zulke situaties ermee, dat die gasten je een deal aanbieden... kijk ik laat je gaan als je me nu 250 euro geeft, dan sta jij daar totaal vercrackt... 250 euro... klinkt aannemelijk..

(de dag daarna echter...)
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#8
En nog steeds ben ik niet te ver gegaan. :rock:
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#9
seth zei:
HTID zei:
3 blauwe mitsu's en een paar dikke lijnen eindigde in een kotsfestijn.

3 bommetjes dex gingen ook wel te ver. Ik dacht dat het gewone pep was dus bleef bijnemen, epic fail. Heb die dag 2 gasten gehad die me boetes wilde geven. Lopen op het spoor en rijden in de tram zonder kaartje, maar omdat ik zo vreselijk hard naar de klote was lieten ze me lopen :openmouth:
Klik om te vergroten...

lieten ze je lopen? meestal eindigen zulke situaties ermee, dat die gasten je een deal aanbieden... kijk ik laat je gaan als je me nu 250 euro geeft, dan sta jij daar totaal vercrackt... 250 euro... klinkt aannemelijk..

(de dag daarna echter...)
Klik om te vergroten...

Er was echt niets meer met me te beginnen. Ogen draaide alle kanten op en ik begreep er niks meer van. Die gasten begonnen met veel plezier over de boete maar na een minuutje dachten ze laat maar dit schiet niet op haha
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan verbaast het me dat ze je niet in de boeien hebben geslagen en mee genomen te hebben. GEbruikten die agenten prive ook vast drugs :P
k
kid cudiLid
01-01-2024, 00:00
#11
toen ik binnen een kwartier 3.5 witte molen had ingenomen. (per ongeluk weliswaar)
daarna blowen, nou.. ik werd gek in me knar.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nu ga ik wel een beetje te ver, op school huiswerk maken met 80 mg oxazepam in mijn bloed...
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Na flink doorhalen op een Donderdag ochtend de Luchtalarmen af horen gaan (was echt zo, mijn vriend en een gewone vriend hoorde het ook:P)
En er was een man in de straat met een rubberen hameraan het tegelen (daar kwam ik achter af achter...)

maar die hamer maakte zo'n dof geluid, en overal liepen er mensen in de straat (ze waren in paniek dacht ik)..en dat geluid klonk voor mij als geweerschoten

En ik dacht dus dat het serieus oorlog was, het was een aanslag.

Was best para.
Duurde gelukkig niet te lang ^^



Kan er nu wel om lachen, maar was toen echt even goed bang en wist niet wat ik moest doen :tongueout:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
hahaha das ook een mooie scharrelboom! Geloof graag dat je even angst had
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, dacht even dat er een of andere aanslag van uit afghanistan was ofzo :tearsofjoy:
Dat er allemaal militairen in de straat op elkaar aan het schieten waren, echt te raar :')
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#16
Met ongeveer 20 gram truffels op de scooter met een joint op de lip. Ik zag echt niks meer van het verkeer.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
malloot :openmouth:
das inderdaad een dikke foute stap te ver
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#18
clockcable zei:
Met ongeveer 20 gram truffels op de scooter met een joint op de lip. Ik zag echt niks meer van het verkeer.
Klik om te vergroten...


Dan heb je denk ik toch wel ergens geluk dat je nog hebt getypt denk ik zo :)!


Maar is wel erg ja!
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe de fuck krijg je het in je hoofd om met truffels op te gaan rijden! :openmouth:
Ik wil wel eens flink trippend in de auto zitten, maar dan als passagier :P. Maar ik trip het liefst niet met nuchtere personen, dus dat is dan weer lastig.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het was een rustige zaterdag ochtend en toen leek het me een goed idee om met 30~35 naar het bos te toeren :smoke: Maar het was inderdaad een heel slecht idee. Voor het stoplicht kon ik niet zien of het groen of rood was :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."