Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer ging je te ver?

Wanneer ging je te ver?

188 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een combinatie van methylone, MDMA en speed... Niet echt aangenaam.

De speed was te veel.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Na 500 mics Acid...
En ik heb het geweten.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wanneer ging je te ver en waarom ging je niet verder?

Wanneer ging je te ver en waarom ging je niet verder?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat was voor jou het moment dat je (achteraf) besefte: "wow dit ging te ver" ???
Dat je bv iets heel doms hebt gedaan onder invloed van drugs, of iets verbazendwekkends, of iets bij andere hebt gezien waar je van bent geschrokken of je ogen heeft geopend etc etc etc.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Al de keren dat ik veel te veel mephedrone pillen had weggekauwd. Op een nacht gingen er zeven tot negen van die snoepjes door.

Met een gemiddelde dosis van 165mg per pil zat ik dus op zeer gevaarlijke doseringen, zeker gezien ik ook nog eens flink mager ben.

Ook ging ik op een tekno in Schiedam flink uit m'n naad. Dex, keta, mdma, heel leuk allemaal, totdat je in een totaal andere omgeving zit, deze omgeving in zes paralelle universa meemaakt, en dan ook nog eens vast komt te zitten in een moment in de tijd.

Wonder boven wonder ben ik blijven dansen, terwijl ik me al lang niet meer bewust van mijn bestaan op aarde was.

Zo'n diepe trip is zeker voor herhaling vatbaar, maar niet in zo'n setting. Ik had evengoed kwijlend op de grond kunnen liggen daar. Ook zal ik er geen pep en mdma meer doorheen gooien dan. Om diep te gaan lijkt lachgas me beter geschikt (al ben ik nog altijd sceptisch over het effect, al zal een zuurstoftekort ook zo zijn gevolgen voor de trip hebben).

Ik zou Kenny nogmaals willen danken voor de reddingsactie. Dankzij hem heb ik ergens op kunnen nuchteren voordat ik de wijde wereld ingestuurd werd.

Olle
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toen ik alcohol had gedronken, had geblowd een stukje mdma pil had genomen en toen ook ging snuiven ging het wel erg ver. Het is ook door elkaar echt een kut combi en ik werd ook aardig schizofrenisch en angstig.

Toen ik op school een keer 6 redbull achter elkaar (in de ochtend) had gedronken en ik hartkloppingen kreeg van hier tot tokio, ben toen de les uit gegaan en ben in de wc door mijn benen gezakt. Toen dacht ik; jezus waar ben ik mee bezig, ik ben mezelf echt kapot aan het maken zo. Ik dacht dat ik dood ging.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De 3e keer dat ik coke nam , dit was veelste kort op de 2e keer, en ging helemaal vanzelf. Ik dacht er nieteens bij na maar nam gewoon. Ben daar direct zo van mezelf geschrokken dat ik het voor langere tijd even laat liggen. Met de meeste drugs kijk ik vrij uit van hoe kort ik op elkaar gebruik, maar dat schoot er zo tussendoor. En tsja, dat witte poeder kan je dan stevig straffen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toen ik na een heel gezellig studentenfeest ladderzat en onder invloed van pep van een trap afdenderde met een fles whiskey in me handen. Wonder boven wonder niks gebroken, en ondanks dat de fles kapot was hebben de glasscherven me nergens geraakt. Iedereen in paniek, ik liep gewoon vrolijk rond. Ben toch ff gecontroleerd door ambulance personeel die nacht.
Ja, dit ging te ver :grin:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
vind dat sowieso grappig dat meestal als je zat bent zulke klappers kan maken , en dan niets breken. Als hier in de buurt zo'n echt limburg feest is geweest dan komen die hier door de straat, en de smakken die je soms hoord, :grin: dan liggen ze eerst half te huilen, dan schieten ze in de lach en fietsen ze vrolijk zingend verder.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Had dan wel niks gebroken maar ken me die pep en alcoholkater van toen wel heel goed herinneren, en niet ten positieve haha.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Na het lezen over coke in deze topic werd mijn geheugen ook weer even opgefrist. Hier ben ik ook bijna de fout mee ingegaan.

Na de eerste keer coke gedaan te hebben werd het me letterlijk in het gezicht gesmeten. Ik had geen connecties, maar ik struikelde over de coke, en elke keer deed ik vrolijk mee. Dit heb ik vijf weekenden achter elkaar gedaan zonder na te denken, en toen kwam het besef dat ik zo wel gevaarlijk bezig was.

Sindsdien houd ik er braaf enkele maanden tussen, en ik ben niet van plan ooit op zoek te gaan. Ik zal wel zien of het me weer eens aan komt waaien.

Olle
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vorig weekend zo ver heen geweest, dacht op dat moment echt even dat ik nooit meer wiet aan zou raken.
Maar had kunnen weten dat die gedachte de volgende dag compleet uit mijn systeem gewist zou zijn :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
't Begin van de kerstvakantie, teveel alcohol en wiet...en dan word je wakker.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#14
De laatste keren op een drum n bass en dubstepfeest. Combinaties van teveel mdma, teveel methylone en iets te veel ketamine die ervoor zorgden dat ik helemaal niet meer aanwezig was.

Als ik dan achteraf hoor dat ik mensen stom heb aan lopen gapen en toch echt dacht dat ik met ze in gesprek was vind ik het wel genoeg geweest voorlopig. Ben intussen weer een maandje of 2, 3 ervan af gebleven en de volgende keer staat ook pas over 2 maanden gepland. Ik hou me voortaan wel in :P
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toen ik het nodig vond om 1 gram Amnesia haze in 1 keer te inhaleren met mijn killerbong..
wist niet dat je zo van de wereld kon raken van wiet.. het voelde of mijn ziel boven mijn lichaam zweefde en dat ik dood ging.. heb daarna 2 uur k.o. in de woonkamer gelegen. Ik heb me werkelijk nog nooit zo naar de klote gevoeld! :rolleyes: toen ik weer een beetje was bijgekomen had ik wel het idee dat ik een beetje te ver was gegaan..

gr!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lavalamp zei:
cropp zei:
ik had vanacht een personeelsfeestje en ik heb me helemaal horizontaal gezopen, ik ben een handschoen kwijt, ik ben mijn vest kwijt...

toen ik probeerde weg te fietsen ben ik binnen 10 meter gigantisch hard van anderhalve meter hoog vertikaal precies op mijn neus, die nu dus gebroken is, net als de fles wiskey in luxeverpakking die ik gewonnen had...

ik heb ongeveer 10 minuten nokkie op de grond gelegen, en toen ik wakker werd stonden er 3 mensen compleet in paniek om me heen en eentje stelde voor een ambulance te bellen, ik heb geschreeuwt dat ik helemaal in orde was, en echt wel thuis kwam, terwijl ik helemaal onder het bloed zat. ik heb mijn fiets op slot gezet en op de weg laten liggen, en ben naar huis gestrompeld...

nu is mijn neus gebroken, mijn lip ligt helemaal open, ik heb een grote snee van 5 centimeter midden op mijn rug, mijn heup ik kapot en mijn arm is gekneust...

ik voel me KUT!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Dat was vet, na een dag of 4 a 5 had ik nergens nog last van, plus, ik voelde me heerlijk tot ik wakker werd, ik had niet eens door dat ik bloedde terwijl het bloed in mijn sokken zat...
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat ik onder de mdma (0.45 gr)bij een vreemde ver weg van huis voor het eerst lsd ging gebruiken (1.5 zegel) en bij thuiskomt na 18 uur verder ging met speed (3 gr) en xtc (3.5)wat resulteerde in een zeer lange trip en 3 dagen slapeloosheid en waanideeen ,dagen erna op het werk me op de been houden met stackers(3) ,speed (5gr) en koffie (literss) .

Pfff die tijd was echt KUT , dan gebruikte ik niet voor het plezier maar omdat ik het 'nodig'had... dat gaat veels te ver.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#18
Na flink wat alcohol op de vuist met vrienden :flushed:
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#19
- Toen ik onder de invloed van coke en alcohol 1 of andere toerist in zijn gezicht heb staan beledigen over waar hij vandaan kwam en zijn seksuele voorkeur. Er was weinig aanleiding toe, flinke morele kater de dag erna. Bovenop de bapkater..

- Op een zaterdagavond een feest doen op de pillen, en na afloop doorhalen op de pillen omdat Ajax de volgende dag zo vroeg zou spelen. Heb in de ochtend bijna alleen nog maar zitten kaakklapperen..
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga nooit te ver. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."