Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alcohol, wiet, mdma, pep, keta en lsd!"
"Dank!"
"pascal828 zei: Dus die vriendin komt aan met pep dus daar 2 nakkies van genomen en voelde me al iets beter. maar fuck it maar ik neem dus nog wat xtc (witte hartjes) en die werkte ook niet echt goed.. dus eigenlijk heeft et wel de laatste paar uur van het feest verneukt.. Klik om te vergroten... Als jij na een pilletje en het uitwerken van de keta eerst een nakkie pep neemt, en daarna weer xtc, zul je die xtc bijna niet meer voelen. Pep moet je pas nemen wanneer je xtc uitgewerkt is en je niet van plan bent nog meer xtc te pakken. Grondregel: Nooit eerst pep en dan xtc. Zonde van je xtc."
"Immo zei: Aalpoepert zei: Grondregel: Nooit eerst pep en dan xtc. Zonde van je xtc. Klik om te vergroten... Ik vind dat onzin, ik pak altijd eerst speed voor ik xtc gebruik. Voor mij werkt dat perfect. Klik om te vergroten... Ik vind het geen onzin, als ik eerst aan de pep ga, en dan xtc pak, voel ik veel minder van de xtc dan wanneer ik nuchter xtc pak. Ook wanneer ik xtc op heb, en ik ga lekker en ik pak een lijntje pep erbij om het op te hogen, dan raak ik mijn xtc roes kwijt."
"Ik heb nog wel eens als ik veel keta heb gebruikt bij de comedown dat als ik mijn ogen sluit ik in een grijsachtig moerasgebied ben met allemaal drakenkoppen die eruitsteken en een beetje lopen te happen naar dingen. Dit is echt typisch voor keta."
"Als ik dat wist zou ik ketamine dealen."
"rizzle23 zei: bedankt allemaal voor jullie berichten! ik ga het proberen. ik laat het nog wel weten of het gelukt is! groetjes roald ps ik heb vanavond nog gesmoked met een lekkere chick. was echt chil. we zijn nog geen 18. ze heeft haar charmen in de strijd gegooit en kregen zo een gramtje gratis van belgen laterzz Klik om te vergroten... Een breezerslet maar dan anders?"
"rizzle23 zei: en wat voor associatie moet ik me dan inbeelden?? visueel of geestelijk?? en voor wat voor redenen zou de huisarts het dan voorschrijven? (dus waarvoor zou het helpen?) en is het verdacht als ik er om vraag? Groetjes Roald Klik om te vergroten... Nee, is helemaal niet verdacht. Ik heb het laatst voorgeschreven gekregen omdat ik de dokter vertelde dat ik last had van extreme angst voor de dood. Tussen neus en lippen door zei ik dat ik ergens gehoord had dat ketamine daar erg goed tegen helpt, een vriend van een vriend van een kennis van me had het ook op die manier voorgeschreven gekregen. De dokter deed niet moeilijk en schreef gelijk een recept uit, kind kan de was doen. Laat je weten hoe het gegaan is?"
"Druppeltje zei: niet alle dokters zijn zo!!! Iemand die ik ken heeft het eens gevraagd: en no way dat hij het voorgeschreven kreeg. Klik om te vergroten... Dan zal diegene bij zijn/haar dokter waarschijnlijk al bekend staan als meester-geitebreier. Dat komt maar heel weinig voor. Er is maar een manier om erachter te komen Rizzle23! Toi toi toi!"
"Oom Klaas zei: Juist, gewoon lekker punten Klik om te vergroten... Lijnen!"