Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer ging je te ver?

Wanneer ging je te ver?

188 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eigenlijk ging ik ook al die keren te ver dat ik niet nuchter in de auto. 's avonds stappen, dan blijven pitten bij vrienden en dan 's middags weer in de auto stappen. Diep van binnen denk ik dat er vast en zekere zondagen bij zijn geweest dat ik niet helemaal nuchter was. Achteraf stom, maar als je hebt geslapen dan denk je al gauw dat ik mag rijden (ik althans)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
candyflip op Dour, dat ging net iets te ver.
hoewel ik me kostelijk geamuseerd heb :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Dreuge zei:
Drientje zei:
Het gaat te furrr.
Klik om te vergroten...

Zou me niks verbazen als jij zo 'n furry was.
Klik om te vergroten...
Als poes dan. Maar alleen een staart en oortjes.
Klik om te vergroten...

Foto? Probeert zich in te beelden.. :grin:

W.F.L. zei:
Maar jij werkt teveel. Ik zou een goede kater zijn, alleen heb ik geen snor. En dat is wel essentieel voor een kater helaas. Vooral als het een poes is. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ach ja beter een kater zonder snor dan een poes met snor.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fishhead0707 zei:
Drientje zei:
Dreuge zei:
Zou me niks verbazen als jij zo 'n furry was.
Klik om te vergroten...
Als poes dan. Maar alleen een staart en oortjes.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Foto? Probeert zich in te beelden.. :grin:
[youtube]YPF1OXkZ7OE&feature=related[/youtube]
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Foto? Probeert zich in te beelden.. :grin:
[youtube]YPF1OXkZ7OE&feature=related[/youtube]
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
LOL!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Fishhead0707 zei:
Ach ja beter een kater zonder snor dan een poes met snor.
Klik om te vergroten...

Duidelijk :P Hahaha.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
Drientje zei:
Als poes dan. Maar alleen een staart en oortjes.
Klik om te vergroten...

Foto? Probeert zich in te beelden.. :grin:
Klik om te vergroten...

[youtube]YPF1OXkZ7OE&feature=related[/youtube]
Klik om te vergroten...

Ziet er goed uit Drientje.. :sunglasses: Je bent wel aardig veranderd sinds de vorige keer dat ik je zag..

You Just Maked My Day.. :grin:
M
MaryJuannaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tufnut zei:
Ging je te ver doordat je te weinig dronk, teveel gebruikte (zo ja, wat?) of door beide?
Klik om te vergroten...

Ik ging te ver door een te hoge dosis te pakken, normaal is 80mg voor mij al zat waardoor ik niet meer goed voor mijzelf kon zorgen, en roekeloos met de snoepjes om ging! :openmouth:
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik was dronken. En dan niet dronken, maar echt DrOnKeN. Komt er iemand bij die zegt, hey wil je ook een hijs? '' Ja znatzuurlijk zgozer'' Voor ik het wist had ik een stuk of 5, 6 mega hijsen genomen, en ow ow ow, wat was ik ongelooflijk ziek. Fout dat ik ging o mijn god. Terwijl maar gouden regel echt is alleen blowen voor ik ga drinken want anders kan ik niet doseren. Ik heb de 3 kilometer lange rit, half hangend over een fiets en door twee man ondersteund, gal zitten braken. HELL

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."