Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ook weleens gelezen dat speed brand of prikkelt bij het snuiven, maar dat deed het nu niet."
"DeepPurple zei: De effecten klinken niet per se als speed-effecten maar niettemin denk ik wel dat je speed hebt gekregen maar dat de effecten die erop volgden, voortkwamen uit de combi xtc/speed/alcohol. Klik om te vergroten... Dat denk ik dus ook, ik heb ook helemaal geen last van een kater ofzo, heb vannacht goed geslapen. (had het trouwens rond zaterdag 4 uur s'nachts voor het eerst genomen) maar ben gisteren wel de hele dag wakker gebleven."
"DeepPurple zei: De effecten klinken niet per se als speed-effecten maar niettemin denk ik wel dat je speed hebt gekregen maar dat de effecten die erop volgden, voortkwamen uit de combi xtc/speed/alcohol. Klik om te vergroten... Nog een vraag; Wat is dan het verschil van effect van speed en speed+bier?"
"DeepPurple zei: Speed it is. Veel praten en lang wakker blijven zijn duidelijke gevolgen ervan. Het malen van je kaken, kan even goed door de xtc komen. Ik zelf heb altijd weinig last van mijn kaken bij pep, eerder bij xtc maar ik weet van anderen dat ze ook bij pep al met hun kaken gaan malen (wat ik bij coke wel lichtelijk doe). De minder lekkere geur gaat ook gepaard met de speed, alleen dat je constant aan seks dacht, zegt gewoon wat over jezelf en is geen direct gevolg van de speed. Wel kan je erg gefocust op bepaalde zaken raken dus als je veel bezig was met seks of mooie vrouwen in de omgeving, kan de speed je focus daar op hebben versterkt. Klik om te vergroten... maar ik ben een vrouw hahahahaa daarom was het zo voorschut hahahaha tering"
"W.F.L. zei: Heb je wel vaker gedronken bij je coke? Want kan gewoon dat zijn. Plus die andere dope erbij. Dat zal de werkingsduur zowiezo wel een stuk verlengen. Benzinelucht zou ook niet echt raar zijn bij coke. Maar als het niet verdoofde en je er lang wakker van bleef dan was het waarschijnlijk speed. Is ook een veel vrolijkere rush dan coke vind ik. Speed smaakt wel stukken ranziger dan coke, dat zou je echt wel moeten merken als je het snuift. :P Klik om te vergroten... Ik heb wel vaker gedronken bij coke dus weet ik hoe dat voelt, maar het was toch nu echt een heel ander effect :P Ik was veeel vrolijker dan normaal! Maar de xtc was al uitgewerkt, dus dat kan dan toch geen effect er op hebben lijkt mij? Ik 'proefde' niks, maar dat kan ook natuurlijk door de alcohol komen. Ik bedenk me ineens dat ik ervoor al best veel had gedronken eigenlijk, een stuk of 3 bier en 6 bacardi cola."
"Chris Pontius zei: heroesss zei: Speed heb ik nooit eerder gebruikt omdat ik vaak lees over speedpsychose en omdat psychose's vaak bij mij in de familie voorkomt durfde ik dat nooit te proberen. Klik om te vergroten... Coke is anders ook geen aanrader voor mensen met psychotische aanleg. Klik om te vergroten... Weet ik, maar de kans bij speed is toch iets groter denk ik? De meeste krijgen al dingen te zien die er niet zijn na 2 dagen wakker zijn?"
"Casplantje. zei: Heb zelf nooit coke gebruikt, maar ik denk dat iedereen wel weet dat je in principe van coke veel grotere hoeveelheden gebruikt dan van speed. Dus als je een halve gram speed je neus in gejaagd zou hebben zou je denk ik echt geen leuke avond hebben gehad, terwijl dat bij coke geeneens zo'n bizarre hoeveelheid is, voor zover ik weet. Daarom zou ik denken dat het geen speed is. Klik om te vergroten... Ik twijfel nu ook weer, want las net een aantal topics dat je van speed een ontzettende kater krijgt.. Ik heb nergens last van!! Of moet dat nog komen?"
"Ik was op een feest en het leek net of bijna iedereen speed had gebruikt. De meeste waren spastisch en brr die ogen. Ik heb er een nacht wakker van gelegen, zo eng. Ik vroeg me af of jullie speed gebruikers als je in de spiegel kijkt dat je dan niet bang van jezelf word?"
"SperSIZEboon zei: euhmmm nee, liever speed als coke dan wil ik mezelf niet in de spiegel zien Klik om te vergroten... Waarom niet dan? Juist onder invloed van coke vind ik mezelf juist hardstikke goed er uit zien haha. En voor de rest merk je het bij mij niet zo als ik heb gebruikt, behalve aan steeds mn neus snuiten."
"Dit weekend heb ik een aan aantal 'lijntjes' aangeboden gekregen, ik ging er vanuit dat het coke was dus nam het gewoon. Het had alleen een heel ander effect dan dat ik normaal had. Het effect was veel leuker dan normaal als ik coke heb gesnoven, ik werd heel vrolijk, ging echt tegen iedereen praten en mijn mond ging helemaal heen en weer zegmaar (moeilijk uit te leggen, maar het komt er op neer dat het nu net lijkt alsof mijn kaak is gekneust, zo pijn doet het) Nadat ik het had gesnoven, en ik steeds inademde door m'n neus rook ik steeds een vrij nare lucht, soort van benzine lucht ofzo?? Dat had ik ook nog nooit bij coke gehad, en coke voel ik vrij wel meteen, nu duurde het ook even voordat ik iets voelde. En mijn neus en mond was nu ook niet verdoofd en als ik normaal coke snuif heb ik dat wel. Nu ben ik er eigenlijk helemaal van overtuigd dat het gewoon speed was, maar ik had een paar uur van te voren ook een halve xtc pil genomen (die toen al uitgewerkt was toen ik de lijntjes nam), en had ook al wat drankjes gedronken, dus misschien dat het effect nu anders was daardoor? En (zo voorschut was dat ) dacht ik de hele tijd aan sex en praatte er ook openlijk over. Het effect bleef ook een paar uur aanhouden, terwijl je bij coke op tijd bij moet snuiven anders werkt dat ook uit. Helaas kan ik het niet testen, dus ik kan er nooit zeker van zijn wat het nou was, maar jullie hebben er vast veel verstand van Speed heb ik nooit eerder gebruikt omdat ik vaak lees over speedpsychose en omdat psychose's vaak bij mij in de familie voorkomt durfde ik dat nooit te proberen. Maar als het dus speed is wil ik het wel vaker gaan doen want het is veel leuker dan de coke die ik normaal heb of zou het misschien coke zijn met een erg hoog percentage en het effect zo was door de andere drug? En het is natuurlijk veeeel goedkoper dan coke Wat denken jullie?"