Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het smaakt bitter. Enorm bitter. Denk bitter, en dan drie keer zo bitter. En het smaakt heel chemisch. Erg vies eigenlijk, maar zodra je de smaak met het effect associeert, dan smaakt het eigenlijk wel goed. Ik kan de nasmaak ondertussen wel waarderen. Het smaakt niet zo lekker als coke, though. Olle"
"TrippyShit zei: Echt he Ik hoop dat ie versneden was met paardenpoep Klik om te vergroten... Deze ga ik onthouden, voor het geval ik ooit ga dealen. ;') Olle"
"Tijdens m'n rush zijn simpele acties soms een stuk lastiger inderdaad, en overzicht krijgen over een situatie of een kamer is erg lastig (wat resulteert in alles in je weg omver stoten etcetera) maar het vaagste is wel de dag na gebruik. Meestal is m'n beeld nog een beetje korrelig, maar ook voel ik soms de wereld een sprong opzij maken, terwijl ik nog stil sta (wat dan resulteert in 'n wegzinkende maag en omver vallen). Olle"
"Het is niet enkel het beeld dat wegschuift, ik voel het ook met m'n hele lichaam, dat is het wazige. Tijdens m'n trip schuift het beeld sowieso alle kanten op maar daar heb ik niet zo'n last van omdat ik het dan niet voel. De volgende dag wil ik nog wel eens omver vallen, though. :P Olle"
"Geen Scotch Egg? Nou ja, Sickboy is altijd mooi, maar toch is het jammer. Overigens, 'k weet niet zeker of ik ga, aangezien ik nog altijd geen gezelschap heb weten te vinden. MAAR IK WIL WEL! Olle"
"Inderdaad. Soms wordt er voor de vorm even in je zakken gekeken, maar daar blijft het bij. Niet in je tas laten slingeren, though. Daar graaien ze ook even door, al is het niet al te uitgebreid. Olle"
"Vannacht toch echt te hard gegaan, en de hallucinaties deden LSD of paddo's verbleken. En hier en daar wist ik niet meer wat echt was en wat gehallucineerd was, wat op zich wel freaky was. Gelukkig was het van de mdma/mda, dan kan je nog dolgelukkig zijn terwijl je de meest gestoorde taferelen voor je langs ziet komen. Welnu, ik heb m'n les geleerd. Olle"
"Zeker weten? Ik dacht dat brandweerslangen de laatste mode op feestjes waren. Olle"
"gNuxx zei: Vet Maar waren het visuals in de vorm van rare beelden, of patronen net als met LSD. Peace Klik om te vergroten... Het was levensecht. Het vaagste was toch wel dat ik 'n kerel de huid van z'n gezicht zag scheuren. Bizar. Overigens zaten er ook mildere dingen bij, vervormingen, kleurtjes, maar hier en daar zag ik ook personen die er niet waren, en de mensen die er waren veranderden vaak van gezicht. Zo was één van de DJ's eerst 'n neger, toen 'n groen monster, en daarna pas zag ik dat het eigenlijk een blanke jongen met dreads was. Ik denk echter dat het niet enkel van de mdma kwam, maar ook van het feit dat ik de nacht daarvoor al doorgehaald had. Van slaapgebrek heb ik al gauw milde visuals, en de absurde dosis mdma kristallen die in één keer op m'n maag terecht kwam maakte het geheel tot 'n zeer psychedelische nacht. Ik merkte dat ook mijn denken flink anders was dan gewoonlijk op mdma. Mentaal was het niet zo heftig als een LSD trip of 'n paddo trip, maar ik vond het toch meer die richting op gaan dan hoe mdma gewoonlijk bij mij voelt. Ook was de duur van m'n trip stukken langer dan gewoonlijk op mdma. Na 'n uurtje of vijf was het ergste er pas af, en toen was ik nog altijd flink waus. Wel was al m'n energie tegen die tijd al opgebruikt, dus eenmaal ik weer mentaal in staat was lekker uit m'n bol te gaan op de muziek, wilde mijn lichaam niet meer meewerken (op 'n gegeven moment zakte ik zelfs bijna door m'n benen van vermoeidheid). M'n maag kon deze dosis ook niet waarderen overigens, en ik heb toch aardig gebraakt die nacht, en had vaak last van brandende pijn in m'n maag (na één slok cola dubbelvouwen van de pijn, en vervolgens de boel onder braken). Volgens mij was m'n darmstelsel er ook niet echt blij mee, omdat ik maandag (inname was zaterdag) ook nog eens ontzettende darmkrampen en een flinke lading brandende diarree heb mogen ervaren. Dit kan echter ook aan de speed die ik gedurende het weekend heb genuttigd liggen, want ik heb vaker darmklachten na speedgebruik. Al bij al, het was een intense ervaring, ik heb op momenten ook zeker genoten van de trip, maar de lichamelijke klachten, en de lichte angst die ik af en toe ervaarde wegen er niet tegenop. Als ik weer ga trippen pak ik wel een zegeltje. En ik ga verdomme 'n weegschaaltje kopen om m'n bommetjes te kunnen wegen. Olle"
"Ik zag deze vandaag pas voor het eerst. Mooi topic! Hulde!"