#1
*wacht ongeduldig*KoxBox zei:Oja? Typ eens wat Gents.
*wacht ongeduldig*KoxBox zei:Oja? Typ eens wat Gents.
Nee maar goesting is een pracht woord. Veel beter dan trek.W.F.L. zei:Drientje zei:goesting
!! zijte gij un belg
W.F.L. zei:Mja het woord trek associeer ik altijd gelijk met witZin vind ik wel een mooie, "goesting" is echt zo'n lomp vlaams woord. Dat associeer ik eigenlijk vooral met sex. Pff :P Zin is lekker neutraal
![]()
W.F.L. zei:Daarom praat ik nooit over sex. !
Trouwens je bent zelf een halve vlaming he, dat weet je toch :P
Sublimo zei:W.F.L. zei:Mja het woord trek associeer ik altijd gelijk met witZin vind ik wel een mooie, "goesting" is echt zo'n lomp vlaams woord. Dat associeer ik eigenlijk vooral met sex. Pff :P Zin is lekker neutraal
![]()
Vlamingen die over seks praten is gewoon lachwekkend.![]()
Flameon zei:kotsen over de kassa van de appie heyn![]()
muhahaha XD XD XDFlameon zei:kotsen over de kassa van de appie heyn![]()
dan voel je je letterlijk een stuk verdrietVant-Hoekie zei:toen ik in augustus 2010 de 80 uur wakker haalde samen met nog 1 kameraad!
op het begin was het een streven maar achteraf was het te ver!
Tufnut zei:Ging je te ver doordat je te weinig dronk, teveel gebruikte (zo ja, wat?) of door beide?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."