Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer ging je te ver?

Wanneer ging je te ver?

188 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
Oja? Typ eens wat Gents.
Klik om te vergroten...
*wacht ongeduldig*
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
W.F.L. zei:
Drientje zei:
goesting
Klik om te vergroten...

!! zijte gij un belg
Klik om te vergroten...
Nee maar goesting is een pracht woord. Veel beter dan trek.

En ik kan wel Vlaams. Ik ben ster in het imiteren van dialecten.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mja het woord trek associeer ik altijd gelijk met wit :flushed: Zin vind ik wel een mooie, "goesting" is echt zo'n lomp vlaams woord. Dat associeer ik eigenlijk vooral met sex. Pff :P Zin is lekker neutraal :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Mja het woord trek associeer ik altijd gelijk met wit :flushed: Zin vind ik wel een mooie, "goesting" is echt zo'n lomp vlaams woord. Dat associeer ik eigenlijk vooral met sex. Pff :P Zin is lekker neutraal :grin:
Klik om te vergroten...

Vlamingen die over seks praten is gewoon lachwekkend. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Daarom praat ik nooit over sex. ! :grin:

Trouwens je bent zelf een halve vlaming he, dat weet je toch :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Daarom praat ik nooit over sex. ! :grin:

Trouwens je bent zelf een halve vlaming he, dat weet je toch :P
Klik om te vergroten...

Ik heb wat dingen overgenomen ja, vrij normaal als je er al 6 jaar naar school gaat. :)

Maar ik gebruik nog steeds niet die belachelijke woorden als het over seks gaat...

Op het middelbaar gebruikten ze het woord poepen voor neuken. Ik denk niet dat ik moet uitleggen waarom het echt een belachelijk vervangwoord is...

Maar goed, zo maak je ook weer grappige momenten mee. Ik weet nog hoe ik als Nederlander nog maar net daar op school zat en ik iemand tegen de andere hoorde zeggen: Die heeft met die gepoept joh ! :confused:
Mijn eerste gedachte toen was: dat moet wel lastig zijn om met zijn tweeën op een toilet te schijten, en het zal goed stinken. :sunglasses:

Achteraf was iemand zo vriendelijk om het uit te leggen. :grin:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
W.F.L. zei:
Mja het woord trek associeer ik altijd gelijk met wit :flushed: Zin vind ik wel een mooie, "goesting" is echt zo'n lomp vlaams woord. Dat associeer ik eigenlijk vooral met sex. Pff :P Zin is lekker neutraal :grin:
Klik om te vergroten...

Vlamingen die over seks praten is gewoon lachwekkend. :)
Klik om te vergroten...

Kwil u wel nog één en ander leren, vintje!
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
kotsen over de kassa van de appie heyn :kots:
Klik om te vergroten...
:grin: :rock:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
kotsen over de kassa van de appie heyn :kots:
Klik om te vergroten...
:grin: Blij dat ik die cassiere niet was :tongueout:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
kotsen over de kassa van de appie heyn :kots:
Klik om te vergroten...
muhahaha XD XD XD

Ik ken een goed verhaaltje van een vriend van me :P.
Hij had 15mg Lorazepam binnen en zat volledig te flashen. Wou die naar huis fietsen valt die van z'n fiets bam tegen een verkeerspaal. Hersenschudding.
Ze brengen hem naar z'n huisdokter die vraagt wat is er gebeurd? hij antwoord "weet ik niet meer" dus de dokter had schrik dat hij ernstige hersenschade had opgelopen; meteen naar het ziekenhuis! Maar dan nam die kerel z'n e-cigarette boven begon die daaraan te trekken XD en vraagt de dokter: wil je ook es ?
Ze brengen hem naar het ziekenhuis, begint die ineens in de gangen te lopen, neemt die een rolstoel begint die te racen in die gangen van de spoed. Ze nemen hem op en doen een hele nacht hersenscans totdat ze vermoeden dat hij drugs in z'n lichaam heeft. Bloed laten trekken & in het potje moeten plassen. Vonden ze slaapmedicatie in z'n urine. Vragen die dokters aan hem: heb je slaapmedicatie ingenomen en hij zegt "nee"; dokter: "ok."
Toen mochtie naar huis en moest een week rusten omdat hij hersenschudding had lol...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Epic! :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deze past ook wel goed bij gezondheid.
V
Vant-HoekieLid
01-01-2024, 00:00
#13
toen ik in augustus 2010 de 80 uur wakker haalde samen met nog 1 kameraad!
op het begin was het een streven maar achteraf was het te ver!
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vant-Hoekie zei:
toen ik in augustus 2010 de 80 uur wakker haalde samen met nog 1 kameraad!
op het begin was het een streven maar achteraf was het te ver!
Klik om te vergroten...
dan voel je je letterlijk een stuk verdriet
M
MaryJuannaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Domste van het domste ooit, ik weet het

Met vriendje weekendje weg voor ons jubileum, in de duinen snoepjes gepakt, van te voren 1 fles spa blauw gehaald.. Klapte aan, en hoe, bleek 4 u later dat we daar nog steeds zaten met die ene fles die allang leeg was, snel richting hotel maar met onze vage hoofden vergeten dat we te weinig vocht binnen hadden gekregen en toen (sowieso heel dom) zo klap van te kaart dat we het helemaal geen probleem vonden om lekker te gaan douchen.
Ik ben in elkaar gezakt, vriendje mij gereanimeerd, en begon toen weer te kuchen, hij dacht dat ik dood was en ook ik was me kapot geschrokken.
We gebruiken al wel wat langer, mijn vriend sowieso al jaren, dus hoe zo'n roekeloze domme fout er tussen zit, snappen we allebei helemaal niks van.
Daarentegen er wel van geleerd: Check tegenwoordig altijd als ik ga snoepen of ik een flesje water in mijn handen heb en daar ook daadwerkelijk van drink!
:(
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ging je te ver doordat je te weinig dronk, teveel gebruikte (zo ja, wat?) of door beide?
M
MaryJuannaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tufnut zei:
Ging je te ver doordat je te weinig dronk, teveel gebruikte (zo ja, wat?) of door beide?
Klik om te vergroten...

Ik ging te ver door een te hoge dosis te pakken, normaal is 80mg voor mij al zat waardoor ik niet meer goed voor mijzelf kon zorgen, en roekeloos met de snoepjes om ging! :openmouth:
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik was dronken. En dan niet dronken, maar echt DrOnKeN. Komt er iemand bij die zegt, hey wil je ook een hijs? '' Ja znatzuurlijk zgozer'' Voor ik het wist had ik een stuk of 5, 6 mega hijsen genomen, en ow ow ow, wat was ik ongelooflijk ziek. Fout dat ik ging o mijn god. Terwijl maar gouden regel echt is alleen blowen voor ik ga drinken want anders kan ik niet doseren. Ik heb de 3 kilometer lange rit, half hangend over een fiets en door twee man ondersteund, gal zitten braken. HELL
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga nooit te ver. :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het gaat te furrr.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."