Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer ECHT dronken

eerste keer ECHT dronken

105 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#1
12 jaar was ik, van cola met jenever :kots:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen ik 17 was ofzo.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
21 He-le-maal de weg kwijt >.<
Daarvoor altijd tót de grens gegaan.. maar toen perongeluk er ruim overheen.
T
TientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was toen bijna 18, het was op mijn 18 - jarige fuif en mijn ma en broer stonden blijkbaar naast me :openmouth:

:stoned:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen idee :mrgreen:
Tussen 15 en 20 ergens.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het zou 6 geweest kunnen zijn maar dat was meer aangeschoten (oud en nieuw; ik mocht een glaasje champagne en pakte er ongezien 4, ik was dus 6).

Maar op mijn 14e écht heel dronken. Dus tussen de 10-15

Ik drink nu trouwens niet meer.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
4 glazen champagne op je 6 jaar.. dan heb je toch moetne overgeven of niet?

niet echt verantwoord :rolleyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jeller zei:
4 glazen champagne op je 6 jaar.. dan heb je toch moetne overgeven of niet?

niet echt verantwoord :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nee ik hielt het binnen. Had er ook geen last van. Terugkijkend waren het denk ik ook wel halve glaasjes geweest, dus dan een glas of 2 vol.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik haat :angry: het als je de volgende dag nog maar weinig kan herinneren door de alcohol.
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#10
hmmm, toen was ik bijna 14 jaar :P
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#11
Achja ik was de eerste keer echt dronken 14 en ik dronk daarvoor bijna niet, maar toen ineens hele fles pissang met nog wa :P . Zie trip reports trouwens heb het nog ni zo lang geleje gepost.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Na laatst de whisky challenge genomen te hebben, weet ik nog niet zo zeker wanneer ik voor 't eerst dronken was. :P
D
Dirkjan!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
toen ik 15 was
was bij carnaval
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#14
ben 17 en op oudjaar was ik voor het eerst serieus dronken,

die schaamte achteraf... :(

maarja, kan iedereen overkomen,


heb constant gelukkige niewjaar geroepen, bommen uit raam gesmeten(toen was ik nog niet zat), met 2 meiden door de straten gehuppeld, en een tafel, bloempot en beeldje van een kameraad kapotgedaan...

maar écht gelukkige niewjaar heeft niemand me gewenst :wink:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#15
eerste keer dat ik echt dronken was, was op mijn 17e verjaardag. De hele wereld draaide... dat heeft de wc ook gemerkt :grin:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Lopen? Kan niet.

Ik was 14.
Met zijn vieren in het bos, ik was de jongeling.
Binnen no time zittend op een bankje een fles pisang ambon met zijn 2-en geklaard. Toen ik opstond, stond ik niet op. Ik kon gewoon NIET lopen.
Ben achterop een fiets gesleurd bij mijn vriend, heb zeven keer gekotst, over het bed heen en heb om een appel gevraagd.

Kan nog steeds de lucht van pisang niet verdragen...
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#17
Echt helemaal stont lazarus gezopen was denk ik op m'n 15e..
Maarja, bier 1 euro is natuurlijk ook niet goed voor de volksgezondheid.. :rolleyes:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#18
1e x op mn 14e, tevens ook leeftijd waarmeei k begon met roken/blowen.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Lopen? Kan niet.

ballie15 zei:
. Toen ik opstond, stond ik niet op. Ik kon gewoon NIET lopen.
Ben achterop een fiets gesleurd bij mijn vriend, heb zeven keer gekotst, over het bed heen en heb om een appel gevraagd.
Klik om te vergroten...
:mrgreen:
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#20
11 jaar , op reis met ouders en een beetje van bier en wijn geproefd
:beer:
wat heb ik moete kotse :openmouth: :P

nu kan ik er wel al tegen hoor :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."