Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nieuwschierigheid, eerste keer toen ik 14 was."
""
"elfje76 zei: als ik coke gebruik heb ik zo'n vreselijke zin in sigaretten dat ik gewoon de een na de andere opsteek , is dit normaal? Klik om te vergroten... ja da's een bekend verschijnsel, na een lijntje rook ik ze ook achtermekaar weg."
"bijna iedere dag, ong. 0,5 - 1 gram"
"Japi-10 zei: Oke . Iemand die een jaar dagelijks speedverslaafd is,moet volgens mij 1 gram op snuiven zowat om te voelen wat je eerst van 150 voelde Klik om te vergroten... Valt wel mee idd. Ik snuif nu na meer dan een jaar zowat dagelijks gebruik paar keer per dag een lijntje van zo'n 250"
"Erg herkenbaar. Rook zo een pakje weg als ik speed op heb."
"Marla Singer zei: Jahaaaah, heeeel herkenbaar. En op een gegeven moment zit je op die dinsdag: "Hmmmm, als ik nou gewoon weer een klein beetje neem?" En dan doe je dat, en dan voel je je opeens weer heel lekker, en dan merk je dat je er eigenlijk ook heel goed op kunt werken (of studeren) en dan is het verslavingscirkeltje bijna rond.... Klik om te vergroten... zo is het dus bij mij ook gegaan"
"krijg ook geen grote pupillen van speed maar ja is idd voor iedereen weer anders..."
"Immo zei: Ik vindt het doordeweeks op school/werk toch wel het fijnste. Als je van te voren al weet dat je een zware vervelende dag gaat hebben even een paar lijntjes en die zelfde dag wordt heerlijk en effectief. Doordeweeks maakt speed het contrast zo groot tussen een vervelende dag en een leuke dag. Klik om te vergroten... Is zeker zo. Ik gebruik ook overal, vooral doordeweeks thuis en op school :P"
"14 jaar"